Als je het echt zo graag wilt moet je kijken of je een GT Turbo blok in je Clio kan hangen.
Of een 1.7 Turbo....
Is ook nog leuk tunebaar ook

Jammer. Ja nieuw motorblok kan maar gaat flink wat geld kosten en die motorblokken gaan er ook niet zo makkelijk inSteven (Fiets) schreef:Eh nee helaas jij hebt injectie, dat stelt moeilijker af.
Als je het echt zo graag wilt moet je kijken of je een GT Turbo blok in je Clio kan hangen.
Of een 1.7 Turbo....
Is ook nog leuk tunebaar ook
Einddemper? Past die ook op een RSi (1997) ?Steven (Fiets) schreef:Ik zag er 1 liggen op de meeting, maar die had wel een klein dempergedeelte eromheen, dus zal nog wel wat dempen hoorZeeuw schreef:JE hebt ook de Gr N, trompetje voor de williams en 16v.![]()
![]()
Dat icm kat vervanger is NIET te doen.
Zal met kat en lege demperbuis best mooi klinken, hard maar net niet te... (gok ik)
Blijf die trompetjes wel sympathiek vinden, niet zo extreem dik maar toch wel een beetje opvlallend.
280 Euro bij Reichhard Kühbach... ff heen en weer rijden?turboman schreef:Einddemper? Past die ook op een RSi (1997) ?Steven (Fiets) schreef:Ik zag er 1 liggen op de meeting, maar die had wel een klein dempergedeelte eromheen, dus zal nog wel wat dempen hoorZeeuw schreef:JE hebt ook de Gr N, trompetje voor de williams en 16v.![]()
![]()
Zal met kat en lege demperbuis best mooi klinken, hard maar net niet te... (gok ik)
Blijf die trompetjes wel sympathiek vinden, niet zo extreem dik maar toch wel een beetje opvlallend.
Devil Eindstlying 102 mm, voor 340 Euro incl bTW bij Atec Tuning.
Ik zoek zoiets, maar dan 2ehands
Chrisv schreef:Heeft iemand misschien een filmpje/geluidsbestand waar een demperloze devil op te horen is.
Ben wel benieuwd...
Is dat een volledige pijp van voor naar achteren? En hoeveel koste het je intotaal?wouter 16v schreef:Ik heb er een zaterdag een devil group N onder mijn clio laten zetten bij Maarten en er komen dus echt vlammen, klappen en een gaaf geluid uit
ehm, deffol??chris-r19 schreef:Binnenkort neem ik ook een sportuitlaat,het hoeft niet niet zo zeer groep-n achtig te zijn
maar wil de motor goed horen als je optrekt en afremt,ik heb rond gevraagt op 3 nov over hoe de devil is,maar de meningen zijn verdeelt.
wat ik wil bereiken is een hard geluid,en de ploffen die uit mn uitlaat komen toch enigsinds goed te horen zijn.welk merk moet ik dan nemen?
ik zal morgen wel effe wat in mekaar flansenChrisv schreef:Heeft iemand misschien een filmpje/geluidsbestand waar een demperloze devil op te horen is.
Ben wel benieuwd...
Ray, dan moeten we ff een filmpie maken dat we door het tunneltje gaan-Ray- schreef:ik zal morgen wel effe wat in mekaar flansenChrisv schreef:Heeft iemand misschien een filmpje/geluidsbestand waar een demperloze devil op te horen is.
Ben wel benieuwd...
Of bij Improve, zijn ze ook zoiets (mijn Devil wel tenminste en die moest ergens anders ook 340 kosten)turboman schreef:280 Euro bij Reichhard Kühbach... ff heen en weer rijden?turboman schreef:Einddemper? Past die ook op een RSi (1997) ?Steven (Fiets) schreef:Ik zag er 1 liggen op de meeting, maar die had wel een klein dempergedeelte eromheen, dus zal nog wel wat dempen hoorZeeuw schreef:JE hebt ook de Gr N, trompetje voor de williams en 16v.![]()
![]()
Devil Eindstlying 102 mm, voor 340 Euro incl bTW bij Atec Tuning.
Ik zoek zoiets, maar dan 2ehands
Devil zit al een tijdje in mn gedachte,dat was ook 1e keus.maar wat is bv het verschil tussen devil,seabering en remus?-Ray- schreef:ehm, deffol??chris-r19 schreef:Binnenkort neem ik ook een sportuitlaat,het hoeft niet niet zo zeer groep-n achtig te zijn
maar wil de motor goed horen als je optrekt en afremt,ik heb rond gevraagt op 3 nov over hoe de devil is,maar de meningen zijn verdeelt.
wat ik wil bereiken is een hard geluid,en de ploffen die uit mn uitlaat komen toch enigsinds goed te horen zijn.welk merk moet ik dan nemen?
dat dat niet kan was mij alang duidelijkTom schreef:volgens mij denk iedereen dat je het geluid uit een vijfje ook ergens kan toe passsen ofzo. DAT LUKT NIET OP DIE MANIER!!
Je vergeet er een die heel lekker klappert en mooi donker geluid geeft PECO. en dit zonder de kat eronderuit te halen.chris-r19 schreef:Over reesmus heb ik van meerdere kanten gehoord dat die het klapperen weg neemt,dat kleine beetje wat ik klapper wil ik er in houde.dus dan hou je seabering en deffol over.....wie oh wie....
Marcel DlC stond (ergens) naast je in de Meern, die heeft er een Peco onder hangen. IK heb er zelf een Devil onder hangen (beide 1.4e motoren) we hebben allebei ff de auto gestart en ff flink gas gegeven. Ik vondt de Peco op zich vetter klinken. De Peco was meer een snerpend geluid en klonk zeer luid. Mn Devil klinkt iets zwaarder stationair en blijft eigenlijk ook laag brommen. Heb met gas los kleine plofjes, hij klinkt gewoon beschaafd vindt ik (wel lekker), maar peco gaat lastig worden om nog te krijgen Devil vindt je eerder denk ik.chris-r19 schreef:Peco heb ik wel van gehoort maar nog niet onder een 19 gezien,devil wel,jammer dat ik die niet heb kunnen horen.mensen moeten me wel kunnen aan horen komen![]()