Devil Uitlaat geluidje namaken??

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Steven
Car: M536

Eh nee helaas jij hebt injectie, dat stelt moeilijker af.

Als je het echt zo graag wilt moet je kijken of je een GT Turbo blok in je Clio kan hangen.
Of een 1.7 Turbo....

Is ook nog leuk tunebaar ook :)
*Stephan_RSI*

Lees je PM ff (Private Message). Heb je ook email??
Chrisv

Heeft iemand misschien een filmpje/geluidsbestand waar een demperloze devil op te horen is.

Ben wel benieuwd...
some people are alive only because it's illegal to kill them
*Stephan_RSI*

Steven (Fiets) schreef:Eh nee helaas jij hebt injectie, dat stelt moeilijker af.

Als je het echt zo graag wilt moet je kijken of je een GT Turbo blok in je Clio kan hangen.
Of een 1.7 Turbo....

Is ook nog leuk tunebaar ook :)
Jammer. Ja nieuw motorblok kan maar gaat flink wat geld kosten en die motorblokken gaan er ook niet zo makkelijk in :( :evil:.
Het enige wat ik dus zeg maar kan doen is de katalysator vervangen en misshcien nog een vervangende tussendemper? Kat. is zelf te maken zag ik met de tekeningen op het forum maar kan dat ook met een tussendemper??

Stephan.
turboman
Contacteer:

Steven (Fiets) schreef:
Zeeuw schreef:JE hebt ook de Gr N, trompetje voor de williams en 16v. >-) >-) >-) Dat icm kat vervanger is NIET te doen.
Ik zag er 1 liggen op de meeting, maar die had wel een klein dempergedeelte eromheen, dus zal nog wel wat dempen hoor :)
Zal met kat en lege demperbuis best mooi klinken, hard maar net niet te... (gok ik)

Blijf die trompetjes wel sympathiek vinden, niet zo extreem dik maar toch wel een beetje opvlallend.
Einddemper? Past die ook op een RSi (1997) ?

Devil Eindstlying 102 mm, voor 340 Euro incl bTW bij Atec Tuning.
Ik zoek zoiets, maar dan 2ehands
Steven
Car: M536

Gewoon 1 van de Grey Turbo Devils aanspreken op een (wekelijkse)meeting 8)
Met mij mag iedereen altijd wel een stukkie meerijden, just ask...

Filmpjes/geluidsbestanden zuigen qua geluid, je hoort het niet zoals het in het echt is. Dus gewoon real-time luisteren.
Remco_Rs
Contacteer:

vraag "MAIK WOOFER" voor een leuk filpje van zijn oude DEVIl open uitlaat :D die is erg bruut,,,
speedline

De hier besproken motoren profiteren wel degelijk van een absorptiedemper. (Kun je fijn doorheenkijken :D ) Alleen hangt het resultaat puur af van de gewijzigde software die je moet toepassen om er profijt van te hebben. (Bij een GT gaat dit natuurlijk niet op ! DUHHH) Voor het mooie nog ff een Devil uitlaatspruitstuk en een koude lucht inlaat. Dan wordt de auto nog ECHT snel ook :D

Devil wordt geimporteerd door Autovision, Parellaan 6, 2132 WS, Hoofddorp.
Telefoon Verkoop: 023 56 13 456

P.s.: Een grotere uitlaatpijpdiameter kan nooit kwaad. In het geval van een GT is het een MUST ! Alle tussendempertjes kunnen ook verdwijnen. Bij een Clio kun je de kat ook weghalen, maar alleen als je software wijzigt !
Laatst gewijzigd door speedline op wo 6 nov 2002 19:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Remco_Rs
Contacteer:

je hebt PM stephan
Chrisv

ZERO-X schreef:vraag "MAIK WOOFER" voor een leuk filpje van zijn oude DEVIl open uitlaat :D die is erg bruut,,,
key thnx
some people are alive only because it's illegal to kill them
turboman
Contacteer:

turboman schreef:
Steven (Fiets) schreef:
Zeeuw schreef:JE hebt ook de Gr N, trompetje voor de williams en 16v. >-) >-) >-) Dat icm kat vervanger is NIET te doen.
Ik zag er 1 liggen op de meeting, maar die had wel een klein dempergedeelte eromheen, dus zal nog wel wat dempen hoor :)
Zal met kat en lege demperbuis best mooi klinken, hard maar net niet te... (gok ik)

Blijf die trompetjes wel sympathiek vinden, niet zo extreem dik maar toch wel een beetje opvlallend.

280 Euro bij Reichhard Kühbach... ff heen en weer rijden? :lol:
Robke
Car: Lexus IS250

Ik had eerst ook vlammen en hele harde klappen in m'n uitlaat, iedereen schrok ervan als hij weer eens klapte, was echt lachen!
Nu doet hij het niet meer zo makkelijk en ook niet meer zo hard. (heel af en toe wel, maar dan schrik ik er zelf van! :lol: )

Ik heb er een katvervanger en een middendempervervanger onder hangen, toen nog een standaard blok, alleen had de vorige eigenaar de ontsteking later gezet op de BDP sensor i.p.v vroeger gezet.

Iedereen die met me meereed of achter me reed, schrokken er altijd van en dachten altijd dat er iets mis was met hun auto! :lol: :D :p
Anonymous

[quote="turboman]280 Euro bij Reichhard Kühbach... ff heen en weer rijden? :lol:[/quote]

Uhhh ff opsturen misschien?
Maarten Henderieckx
Contacteer:

Mabo-Tuning levert van vele merken groep n uitlaten en dan krijg je er gratis vlammen en geluid bij ook de montage doen wij voor jullie.mooie prijzen en super kwaliteit
nieuwe sponsor
groetjes bel 0115451781 Maarten
wouter 16v

Ik heb er een zaterdag een devil group N onder mijn clio laten zetten bij Maarten en er komen dus echt vlammen, klappen en een gaaf geluid uit 8)
Tom
Moderator
Car: MB

Chrisv schreef:Heeft iemand misschien een filmpje/geluidsbestand waar een demperloze devil op te horen is.

Ben wel benieuwd...
:lol: , ga na de eerste de beste boer in de omgeving en luister naar de grooste tractor die je kunt vinden op het terrein. Dan komt het: gebruik je fantasie en denk dat die tractor als een speer doortrekt tot over de 6000tpm. Dat is het echte devil geluid :p jummie :p
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

Binnenkort neem ik ook een sportuitlaat,het hoeft niet niet zo zeer groep-n achtig te zijn
maar wil de motor goed horen als je optrekt en afremt,ik heb rond gevraagt op 3 nov over hoe de devil is,maar de meningen zijn verdeelt.
wat ik wil bereiken is een hard geluid,en de ploffen die uit mn uitlaat komen toch enigsinds goed te horen zijn.welk merk moet ik dan nemen?
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
*Stephan_RSI*

wouter 16v schreef:Ik heb er een zaterdag een devil group N onder mijn clio laten zetten bij Maarten en er komen dus echt vlammen, klappen en een gaaf geluid uit 8)
Is dat een volledige pijp van voor naar achteren? En hoeveel koste het je intotaal?
Heb je bij alle toeren een lekker geluidje?

Stephan
-Ray-
Contacteer:

chris-r19 schreef:Binnenkort neem ik ook een sportuitlaat,het hoeft niet niet zo zeer groep-n achtig te zijn
maar wil de motor goed horen als je optrekt en afremt,ik heb rond gevraagt op 3 nov over hoe de devil is,maar de meningen zijn verdeelt.
wat ik wil bereiken is een hard geluid,en de ploffen die uit mn uitlaat komen toch enigsinds goed te horen zijn.welk merk moet ik dan nemen?
ehm, deffol?? :p
Immer wieder die verdammte Holländer
-Ray-
Contacteer:

Chrisv schreef:Heeft iemand misschien een filmpje/geluidsbestand waar een demperloze devil op te horen is.

Ben wel benieuwd...
ik zal morgen wel effe wat in mekaar flansen :p
Immer wieder die verdammte Holländer
Robert dB.

-Ray- schreef:

Ben wel benieuwd...
ik zal morgen wel effe wat in mekaar flansen :p
Ray, dan moeten we ff een filmpie maken dat we door het tunneltje gaan 8) 8) 8)

Dan weet iedereen gelijk waar we over praten :)
jeroen.k

turboman schreef:
turboman schreef:
Steven (Fiets) schreef:

280 Euro bij Reichhard Kühbach... ff heen en weer rijden? :lol:
Of bij Improve, zijn ze ook zoiets (mijn Devil wel tenminste en die moest ergens anders ook 340 kosten)
Mickael

Even tussen door,

Voor je middendemper kan je een pijp van een clio 1.2 nemen, deze is demperloos en het goedkoopst.

Bij een clio is het moeilijk om en een hard geluid te krijgen en dat hij stil is bij constant rijden.

Ik zelf heb een kat-vervanger, demperloos middenpijpje en een eind demper van Laser (leeg gevlamt). Dit geeft een redelijk hard geluid, euh zeg maar HARD. Die van mij klapt ook heel erg hard, zo hard dat ik regelmatig langs auto's rij waarbij als mijn uitlaat klapt de alarmen van af gaan :D en daarbij vlamt ie behoorlijk.

Maar ik moet er wel bij zeggen dat mijn computer ook is aangepast en de benzine druk ook.

Ik weet niet waar je woon, maar je mag altijd ff komen luisteren.

En nee z'n 5GTT devil geluid krijg je niet uit je clio.
chris-mc
Contacteer:

-Ray- schreef:
chris-r19 schreef:Binnenkort neem ik ook een sportuitlaat,het hoeft niet niet zo zeer groep-n achtig te zijn
ehm, deffol?? :p
Devil zit al een tijdje in mn gedachte,dat was ook 1e keus.maar wat is bv het verschil tussen devil,seabering en remus?

Als je dat filmpie in elkaar heb geflanst dan wil ik die ook wel heel graag :D :D
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Tom
Moderator

volgens mij denk iedereen dat je het geluid uit een vijfje ook ergens kan toe passsen ofzo. DAT LUKT NIET OP DIE MANIER!!
speedline

[img]http://www.turbofast.com.au/img/muff1.jpg[/img]
[img]http://www.turbofast.com.au/img/muff2.jpg[/img]

Fijn zelf bakken... Niet dit type, maar een absorptiedemper >-)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

EHHH wat voor uitlaat heb jij goossert??
8) Een deffol, seabering, of een relmuis? :D :lol:
Hoe klinkert dat dan?? :D

Sorry kon het niet laten. :p

Gr. Frits
Tom
Moderator

dat is een knap staaltje werk, haast zonde om onder de auto te hangen
chris-mc
Contacteer:

Tom schreef:volgens mij denk iedereen dat je het geluid uit een vijfje ook ergens kan toe passsen ofzo. DAT LUKT NIET OP DIE MANIER!!
dat dat niet kan was mij alang duidelijk
ik wil de goede uitlaat kopen voor ik een paar honderd pleuros weg gooi.
Tom
Moderator

das verstandig. Je kunt een uitlaat eigenlijk alleen niet beoordelen op zijn geluid (Wel op zijn uiterlijk natuurlijk) als hij onder een andere auto hangt. Dat geluid verschilt natuurlijk enorm
chris-mc
Contacteer:

Over reesmus heb ik van meerdere kanten gehoord dat die het klapperen weg neemt,dat kleine beetje wat ik klapper wil ik er in houde.dus dan hou je seabering en deffol over.....wie oh wie....
Mickael

chris-r19 schreef:Over reesmus heb ik van meerdere kanten gehoord dat die het klapperen weg neemt,dat kleine beetje wat ik klapper wil ik er in houde.dus dan hou je seabering en deffol over.....wie oh wie....
Je vergeet er een die heel lekker klappert en mooi donker geluid geeft PECO. en dit zonder de kat eronderuit te halen.
Tom
Moderator

ik denk dat hier de meeste meningen devil zullen zijn. Devil is natuurlijk wel een demper die bij uitstek bij reno past en die je verder niet meer zoveel ziet (op motorfietsen na)
chris-mc
Contacteer:

Peco heb ik wel van gehoort maar nog niet onder een 19 gezien,devil wel,jammer dat ik die niet heb kunnen horen.mensen moeten me wel kunnen aan horen komen :) :D
jeroen.k

chris-r19 schreef:Peco heb ik wel van gehoort maar nog niet onder een 19 gezien,devil wel,jammer dat ik die niet heb kunnen horen.mensen moeten me wel kunnen aan horen komen :) :D
Marcel DlC stond (ergens) naast je in de Meern, die heeft er een Peco onder hangen. IK heb er zelf een Devil onder hangen (beide 1.4e motoren) we hebben allebei ff de auto gestart en ff flink gas gegeven. Ik vondt de Peco op zich vetter klinken. De Peco was meer een snerpend geluid en klonk zeer luid. Mn Devil klinkt iets zwaarder stationair en blijft eigenlijk ook laag brommen. Heb met gas los kleine plofjes, hij klinkt gewoon beschaafd vindt ik (wel lekker), maar peco gaat lastig worden om nog te krijgen Devil vindt je eerder denk ik.
Plaats reactie