ZEIK TOPIC, voorheen "Einde nadert..."

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Patrick L.

Wees reel, die schades had je ook met een andere auto gehad, dat heeft dus niets met renault te maken. Verder die kleine rotdingetjes, tja het blijft een Franse auto hè, dat hoort er eigenlijk bij. En onderhoud behoeft elk merk, en dat kost ook geld als je het niet zelft kunt uitvoeren. Maar als jij zoiets hebt van ik wil eens wat anders proberen, dan moet je dat gewoon doen. Maar waarschijnlijk krijg je er toch spijt van als je de Coupe zou moeten inruilen voor een niet Renault :wink:
Riël
Über-Spammer

wilco blue schreef:renault en probelemen waarom heb ik dat niet :lol: nee je moet gewoon even slikken moon en dan met volle moet er tegen aan
"t gaat hier om auto's he wilco ... :D
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
jef

gewoon een andere megane kopen van een oud mannetje ofzo
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Ik wacht effe af wat de heren van Kerres morgen te melden hebben... Misschien valt het mee, en is het een kwestie van opnieuw inlezen, of effe upgraden...

Maar zoals het er nu naar uit ziet, blijft de Mégane toch MIJN bezit... :wink:
Vos

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :wink: :p
Clio 16v.....
Riël
Über-Spammer

Moontje Mégane Coupé 2.0 schreef:Ik wacht effe af wat de heren van Kerres morgen te melden hebben... Misschien valt het mee, en is het een kwestie van opnieuw inlezen, of effe upgraden...

mmm versnellingsbak valt nie te maken met inlezen ... zal er toch onderuit moeten. Niet duur bij kerres :p
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

Ik hoop dat het allemaal mee valt en dat je gewoon renault megane blijft rijden blijft toch een mooie bak :wink:
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Riël schreef:
Moontje Mégane Coupé 2.0 schreef:Ik wacht effe af wat de heren van Kerres morgen te melden hebben... Misschien valt het mee, en is het een kwestie van opnieuw inlezen, of effe upgraden...

mmm versnellingsbak valt nie te maken met inlezen ... zal er toch onderuit moeten. Niet duur bij kerres :p

Nee, de versnellingsbak wordt uit elkaar gehaald... De startblokkering moet opnieuw ingelzen worden... En effe ge-update ..... :lol:
gille
Contacteer:

Moontje Mégane Coupé 2.0 schreef:
Riël schreef:

Nee, de versnellingsbak wordt uit elkaar gehaald... De startblokkering moet opnieuw ingelzen worden... En effe ge-update ..... :lol:
waarom uit elkaar halen,omdat ie stroever schakelt ,hebben ze allemaal.
gewoon een additief bij je olie voegen,zal veel beter gaan dan.suc6
Michel S.
Contacteer:

gille (mountainbike) schreef:
patrick 21TURBO schreef:
Vosje schreef::( :evil:

??????????????????????????????

waarom die vraagtekens,is toch duidelijk dat je niet zo moet reageren met boze smileys,het is een beetje misplaatst vindt ik,heb je geen zin meer in renault is dat okee,maar waarom die boze smileys erachter.
het is hier een renault forum dus is dat een beetje misplaatst om je zo te uiten.
ik had ook pech met de auto maar ga niet met heel renault aan de haal.
keep it 8) moontje,greets pat :wink:
aja, en waarom leg me dat eens uit patje???tis nie omdat wij op een renault forum zitten dat we nie mogen zeggen dat het rotbakken zijn ,waar we oooooooo zoo van houden. 8) 8) 8) 8) 8) :( :( :( :( :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

ik hoef niks uit te leggen daar ik van mening ben dat waar het ook om gaat je niet zo dom moet reageren als je pech hebt met je eigen bak.
ik heb hier al vaker reakties gezien waar ik ik zoiets van had waarom.
is je eigen kutbak kapot okee wil je van de strontbak af nog oke,maar waarom dat gekuts met smileys ten opzichte van heel renault.
daar schijt ik op,want nu moet ik weer lezen dat er misschien weer niks aan de hand is en de megane toch weer gehouden gaat worden.
ik lees graag alles wat ervaringen met ieders auto etc is of gaat gebeuren of als je aan iets nieuws toe bent,maar als ik iedere keer moet lezen dat er weer es iemand de schijt heeft van zijn of haar renault dan gaat mijn zin een beetje over ja.
zie het allemaal een beetje positiever aub dan lees ik de posts graag.
met alle begrip als het je een tijd tegen zit en dat je dan je eigen wagen moe bent ken ik me voorstellen maar beeeeeeeeeehhhhhhhhhhh voor de rest.
groeten patrick.posted at mac's.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
gille
Contacteer:

Michel S. schreef:
patrick 21TURBO schreef:
Vosje schreef::( :evil:

??????????????????????????????

waarom die vraagtekens,is toch duidelijk dat je niet zo moet reageren met boze smileys,het is een beetje misplaatst vindt ik,heb je geen zin meer in renault is dat okee,maar waarom die boze smileys erachter.
het is hier een renault forum dus is dat een beetje misplaatst om je zo te uiten.
ik had ook pech met de auto maar ga niet met heel renault aan de haal.
keep it 8) moontje,greets pat :wink:
aja, en waarom leg me dat eens uit patje???tis nie omdat wij op een renault forum zitten dat we nie mogen zeggen dat het rotbakken zijn ,waar we oooooooo zoo van houden. 8) 8) 8) 8) 8) :( :( :( :( :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

ik hoef niks uit te leggen daar ik van mening ben dat waar het ook om gaat je niet zo dom moet reageren als je pech hebt met je eigen bak.
ik heb hier al vaker reakties gezien waar ik ik zoiets van had waarom.
is je eigen kutbak kapot okee wil je van de strontbak af nog oke,maar waarom dat gekuts met smileys ten opzichte van heel renault.
daar schijt ik op,want nu moet ik weer lezen dat er misschien weer niks aan de hand is en de megane toch weer gehouden gaat worden.
ik lees graag alles wat ervaringen met ieders auto etc is of gaat gebeuren of als je aan iets nieuws toe bent,maar als ik iedere keer moet lezen dat er weer es iemand de schijt heeft van zijn of haar renault dan gaat mijn zin een beetje over ja.
zie het allemaal een beetje positiever aub dan lees ik de posts graag.
met alle begrip als het je een tijd tegen zit en dat je dan je eigen wagen moe bent ken ik me voorstellen maar beeeeeeeeeehhhhhhhhhhh voor de rest.
groeten patrick.posted at mac's.
ach man ga slapen :evil: :evil: ,als je bakje nog eens stuk is nie komen wenen he :( :( :( :( :( :( ,heb je verwittegd dat het klote bakken zijn :( :( :( :( :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: posted bij mij thuis(ik hoef andermans pc nie voor te posten chickenshit)
gille
Contacteer:

en nee ik ben nie pissed. :wink:
Michel S.
Contacteer:

gille (mountainbike) schreef:en nee ik ben nie pissed. :wink:

jij bent lekker d'r op he vriend :wink: 8)
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
gille
Contacteer:

Michel S. schreef:

leg uit ??????????want ben een domme belg. :evil: :evil:
Michel S.
Contacteer:

Michel S. schreef:

leg uit ??????????want ben een domme belg. :evil: :evil:
spreek je vanavond wel.
Tom
Moderator
Car: MB

je moet gewoon doen wat jou het verstandigste lijkt (punt).
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Patrick RS
Moderator

Zit allemaal niet zo te zeiken als iemand zijn verhaal kwijt wil dan moet dat kunnen
Patrick

PATBAD schreef:Zit allemaal niet zo te zeiken als iemand zijn verhaal kwijt wil dan moet dat kunnen

tuurlijk jongen,we zeiken.
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Riël
Über-Spammer

Riël schreef:

Knappe gaste als ze dat doen als ie er nog onder hangt ;) Weet je wat ik zou doen? Lekker doorrijden met die bak, alles slijt een beetje ... zo erg is 't nou toch ook weer niet. Spaar je je die centen uit. Ja die startblokkering moet natuurlijk wel ff gefixed worden.

Mazzels! En pat en 21 consorten, jullie zijn hier toch geen ruzie aan't maken hé ? :)
gille
Contacteer:

En pat en 21 consorten, jullie zijn hier toch geen ruzie aan't maken hé ? :)[/quote]
das nu dikke ambras,we slaan de volgende keer mekaar's hoofd in 8) 8) 8) 8) .
Ollie

Jeetje, lijkt me een gezellige boel hier in dit topic! :wink:
Mag ik ook meedoen met de "ruzie"...of eigenlijk liever niet, Gille is me een beetje te groot en Michel ook! Patrick kan ik nog wel aan... :wink: .
Maar goed, effe on-topic...Moontje is volgens mij veel te gek op die auto om hem weg te doen, maar een keertje zeiken erover moet toch wel kunnen. Zo is ze strakjes extra blij als ie het weer doet en ze donderdagavond weer naar Maastricht toe kan, of niet soms?!
gille
Contacteer:

het gaat me nie om wat moontje doet,ik vind dat als je pech hebt,dat zeker op het forum kwijt kan ,maar ieder doet dat op zijn eigen manier.
en dat komt soms bij sommige mensen moeilijk over(no offence).
ik hoop voor diegene dat hij nooit pech krijgt ,en hoe hij zou reageren bij veel pech 8) 8) 8) 8)
Ollie

Daar heb je helemaal gelijk in. Iedereen heeft er wel eens de pest in gehad en het is altijd fijner, vind ik tenminste, als je je leed kunt delen met anderen. Verzacht de boel een beetje en zo kun je tenminste ook nog wat tips enzo opdoen aan de hand van ervaringen van andere mensen. Daar is dit forum toch ook voor?!
gille
Contacteer:

Ollie schreef:Daar heb je helemaal gelijk in. Iedereen heeft er wel eens de pest in gehad en het is altijd fijner, vind ik tenminste, als je je leed kunt delen met anderen. Verzacht de boel een beetje en zo kun je tenminste ook nog wat tips enzo opdoen aan de hand van ervaringen van andere mensen. Daar is dit forum toch ook voor?!
zo denk ik er ook over,maar dat koelt wel af.
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Zal ik de topic naam effe veranderen ??? In zeik topic, of 21'ers ruzie... Of zo... Wie heeft nu ruzie met wie ??? En gaat het erom dat ik erop zet dat ik me erger om die kut versnellingsbak ???

[img]http://www.plauder-smilies.de/krach.gif[/img][img]http://www.plauder-smilies.de/2up.gif[/img]
Patrick RS
Moderator

patrick 21TURBO schreef:
PATBAD schreef:Zit allemaal niet zo te zeiken als iemand zijn verhaal kwijt wil dan moet dat kunnen

tuurlijk jongen,we zeiken.
ZOEK EEN LEVEN
Ollie

Nou nou, zo'n reactie is nou ook niet erg gepast, vind ik. Kun je ook op een normale manier zeggen, hier gaan mensen zich aan ergeren. Zowel aan de manier waarop je het zegt als aan de gebruikte emoticons!!!
Enne, ik bedoel dus de reactie van Moontje...
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Deze topic is toch al gewijzigd in erger topic... Dus wat maakt het nog uit allemaal !!!! [img]http://www.plauder-smilies.de/pissed.gif[/img][img]http://www.plauder-smilies.de/pissed.gif[/img][img]http://www.plauder-smilies.de/pissed.gif[/img]
Patrick RS
Moderator

Ik vind echt dat dit niet hoeft maare keep it cool wright
:wink:
Tom
Moderator
Car: MB

wat een gezeik hier zeg.....pffff
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Tom schreef:wat een gezeik hier zeg.....pffff

Ja, ik zal nog eens een keer een nieuwe topic openen... Óf hij wordt door een van de moderators verwijderd... Óf hij ontaard in gezeur, gezanik of gezeik... [img]http://www.plauder-smilies.de/boid.gif[/img][img]http://www.plauder-smilies.de/boid.gif[/img][img]http://www.plauder-smilies.de/boid.gif[/img][img]http://www.plauder-smilies.de/boid.gif[/img][img]http://www.plauder-smilies.de/boid.gif[/img]
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik vond het net zo gezellig worden! :D
Patrick RS
Moderator

Rustig aan moontje je weet hoe ze hier op reageren dit heeft allemaal geen zin. Ik trek me terug en praat niet meer op deze topic. latters
gille
Contacteer:

Tom schreef:wat een gezeik hier zeg.....pffff

Ja, ik zal nog eens een keer een nieuwe topic openen... Óf hij wordt door een van de moderators verwijderd... Óf hij ontaard in gezeur, gezanik of gezeik... [img]http://www.plauder-smilies.de/boid.gif[/img][img]http://www.plauder-smilies.de/boid.gif[/img][img]http://www.plauder-smilies.de/boid.gif[/img][img]http://www.plauder-smilies.de/boid.gif[/img][img]http://www.plauder-smilies.de/boid.gif[/img]
hallo wakker worden
ik geef gewoon aan ,als je auto weer kuren verkoopt en je bent het moe dat je dat wel ffmoogt uiten op't forum,er zijn mensen die het nie met me eens zijn.
maar sorry ik me uit me hoe ik wil,wil je dat nie zien sluit dan gewoon die topic,ik zeg toch nie dat je dat moet bekijken als je nie wil.verdomme :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Ollie

Jeetje mensen, effe rustig aan allemaal...we zijn toch verstandige mensen, we rijden namelijk RENAULT. Dit is geen VW forum :lol: :lol: :lol:
Maar goed, ik onthoud me verder ook van ieder commentaar binnen dit "leuke" topic. Ook ik vind dat iedereen, zoals eerder gezegd, wel eens moet kunnen zeuren, maar laten we het gewoon beschaafd houden. Kom op, Moontje...straks staat er nog : "Warnings: 2" onder je plaatje. Wordt je ook niet vrolijker van, lijkt mij zo.
Gesloten