Dat is bij mij ook de bedoeling. Staat straks mooi bij mijn projectOn 2002-02-01 16:19, ronaldgtt
wrote:
hallo . nou dat zal ik je vertellen ( oja ..ja ..o) ik was vanplan om ze aan de voor ruit stijlen te braden dacht ik zo
There will be plenty of time to rest when your dead
nee valt mee nu 1 jaar maar de dingen waar ik niks mee te maken heb of inereseert weet ik niet waar onder romp snelheid maargoed ja nu je het zegt ja daar zit wat in
hee catrinus klein vraagje aan jou hehwat voor scharnieren wil je aarvoor gebruiken ( ik zat te denken met een 90 graden bocht er in vanwege die goot bij de voorruit weetje wel dat OPSTAANDE randje)
de scharnieren komen op de raamstijlen en teoreties (damn moeilijk woord) moet het werken
ik heb er een foto van . van een opel corsa maar ik weet niet hoe ik die hier op zet . maar zo als die gozert het heefd gedaan wil ik het ook
hahahahahaahahah amoi dat slaat ook wel weer als een drol op een drumstel heh! hehehehe
zon raamstijl is in de apk geloof ik een 3E balk. (check ff bij een echte keurmeester)
dat betekend dat 1/3 van de omtrek doorgeroest, rot oid mag zijn.
Je mag r dus best een gat in boren voor kabels enzo.
Zolang het gat maar kleiner is dan 1/3 van de omtrek.
dat betekend dat 1/3 van de omtrek doorgeroest, rot oid mag zijn.
Je mag r dus best een gat in boren voor kabels enzo.
Zolang het gat maar kleiner is dan 1/3 van de omtrek.
hmm maakt niks uit ik ben auto monteur en carroserie bouwer en metaal draaier geweest en nu scheepslasser
dat heb ik maar das nog niet alles je hebt ook nog onder poeder lassen en nog een paar maar die weet ik zo niet
kep lassen zon beetje mijzelf geleerd.
Tuurlijk wel wat op school gehad, maar dat was aleen elctrisch/dikke platen werk.
We hebben hier op de zaak mig autogeen en tig
Mig doe ik alleen om te hechten en plaatwerk.
Voor de leuke werkstukjes pak ik het tig machien. staal, rvs no problem, alu gaat ook wel als je het ontwerp daarop aanpast.
Ik heb wel eens gekeken hoe een echte master alu aant lassen was. Poe, knap hoor.
ik ga naar huizzzz
bye
Tuurlijk wel wat op school gehad, maar dat was aleen elctrisch/dikke platen werk.
We hebben hier op de zaak mig autogeen en tig
Mig doe ik alleen om te hechten en plaatwerk.
Voor de leuke werkstukjes pak ik het tig machien. staal, rvs no problem, alu gaat ook wel als je het ontwerp daarop aanpast.
Ik heb wel eens gekeken hoe een echte master alu aant lassen was. Poe, knap hoor.
ik ga naar huizzzz
bye
Koning...On 2002-02-01 17:30, ronaldgtt
wrote:
en ik heb 7 las diplomas duz niks om druk over te maken dacht ik hehehe
*zucht*
(bron http://www.vandale.nl)
<<Žko·ning (de ~ (m.))
1 regerend vorst van een koninkrijk => monarch, soeverein
2 opperste gebieder => heerser, machthebber
3 de eerste in zijn soort
4 [ter aanduiding van zaken van een overheersende positie of uitnemende kwaliteit]
5 [sp.] belangrijkste stuk in schaak- en kegelspel, de heer bij het kaartspel >>
In dit geval dus 4
(bron http://www.vandale.nl)
<<Žko·ning (de ~ (m.))
1 regerend vorst van een koninkrijk => monarch, soeverein
2 opperste gebieder => heerser, machthebber
3 de eerste in zijn soort
4 [ter aanduiding van zaken van een overheersende positie of uitnemende kwaliteit]
5 [sp.] belangrijkste stuk in schaak- en kegelspel, de heer bij het kaartspel >>
In dit geval dus 4