Ik ben die bak nog lang nie beu!
Ik heb ook flink wat problemen met mn bakkie gehad.
En dan heb je dat net weer netjes in orde en dan gaat t volgende naar de klote!

(je motor vliegt bv in de fik ofzo...

)
Maar het zijn nou eenmaal ouwe, snelle bakkies!
Daar gaan nou eenmaal dingen aan stuk.
Helemaal als je op 1,3Bar rijd.
Als je zo snel wilt rijden zou ik er iig geen standaard reno-IC in hangen.
Want tja...dan kannie ploffen ja.
Die wagen kan t ook wel aan, maar die IC sucked dus gewoon.
Nou, dan verwen je jezelf toch gewoon een keer op een betere?!
Ik zie elke keer als er iets naar de klote gaat aan mn wagen weer als een kans om het te fixen, het te verbeteren, het mooier te maken, en er van te leren.
Nu ligt mn motorruimte min of meer in puin....
nou, dan halen we de hele zooi er toch uit en beginnen we opnieuw!?!?!
Mooie kans om het beter, mooier, sneller te maken dan ervoor!
Jij moet nu toch een nieuwe IC hebben....ga dan meteen voor een echt mooi ding!
Haal je nog weer wat extra pk'tjes uit ook!
En die tank heb je ook zo weer vast man.
Ik snap je redenering best hoor gille.
Soms zou je dat ding wel een diep ravijn in willen flikkeren!
Maar ja...je hebt die wagen niet zomaar gekocht waarschijnlijk.
Hij doet je toch iets...
Die vormen....
Die lijnen...
Die POWER!...
Het geluid...
Maar ja, dat is voor mij niet te bepalen.
Dat kun je alleen zelf doen.
Maar denk er echt even rustig over na.
Dat is alles wat 'we'(ik spreek hopelijk voor meerdere...) van je vragen.
Want oh wat ga je je KLOTE voelen als je later spijt hebt dat je NOOIT meer een heftig ritje in je T'tje kan maken.
Dus;
Als je (stiekum) nogsteeds echt gek bent van die 21T(volgens mij namenlijk nog wel een beetje...), dan lap je hem weer op.
Als je het hebt gehad en het reno hoofdstuk af wilt sluiten, ook prima.
DAn neem je lekker een degelijke betrouwbare duitser.
Helemaal niets mis mee.
Op 1 punt.
HET IS GEEN FOKKING RENO!!!!
HEt is jouw keuze man.
Choose wisely....
mazzl.