gille heeft een GTT BIJGEKOCHT

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
gille
Contacteer:

Laatst gewijzigd door gille op wo 7 aug 2002 13:54, 5 keer totaal gewijzigd.
lisa

uhm, bij mij doen ze het niet...
gille
Contacteer:

lisaatje schreef:uhm, bij mij doen ze het niet...
bij mij nog minder verdorie(sorry)
marco

doen het wel hoor gille,leuke pics man ,ik zie dat je de jongere generatie ook bent aan het klaarstomen voor de renault gekte :D ,
greetz marco
gille
Contacteer:

gille 21TURBO schreef:
lisaatje schreef:uhm, bij mij doen ze het niet...
bij mij nog minder verdorie(sorry)
het werkt met dank aan FRANK_16V
Laatst gewijzigd door gille op wo 7 aug 2002 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
frank_williams

8)
lisa

mooie foto's! ze doen het nu idd :D
Abel
Über-Spammer

Toch een van de mooiere gtt kleuren... Enne complimenten met de kids en het vrouwtje... :wink:
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Abel schreef:Toch een van de mooiere gtt kleuren... Enne complimenten met de kids en het vrouwtje... :wink:
sluit me der volledig bij aan ;)
Abel
Über-Spammer

het is toch de orginele kleur? op de bovenste zijn ze nog al fel de kleuren....
Matijs
Contacteer:

dennisvr schreef:
Abel schreef:Toch een van de mooiere gtt kleuren... Enne complimenten met de kids en het vrouwtje... :wink:
sluit me der volledig bij aan ;)
Hier nog eens. Mooie foto's.
Mark G
Contacteer:

Hoe is het eigenlijk met deze GTT Gille?

Bijna rijdens-klaar?
Of toch stukken.. :-*
gille
Contacteer:

Mark G schreef:Hoe is het eigenlijk met deze GTT Gille?

Bijna rijdens-klaar?
Of toch stukken.. :-*
jong jong toch wat haal jij nog boven :( :( ???wil je me helemaal depri maken????? 8) 8) 8) 8) 8) .
staat er voorlopig maar ,heb te veel werk met zijn gtorere broer. :wink:
Gunther

nie opgeven he Gille :evil: :evil: werken aan die Renaults dat je leven ervan afhangt!!!! :wink:
Hoge bomen vangen...geen konijnen
R5GTE

Gille,

veel plezier van de GTT
toffe bak zo te zien op de foto's
gille
Contacteer:

R5GTE schreef:Gille,

veel plezier van de GTT
is zo goed als verkocht ben aleen te lui om die bak nog verder af te maken
Mark G
Contacteer:

gille (mountainbike) schreef:
R5GTE schreef:Gille,

veel plezier van de GTT
is zo goed als verkocht ben aleen te lui om die bak nog verder af te maken
Zorg maar dat die koper dan ook mooi elke vrijdag in Schoten staat (FNS) :lol:
Ben

alpine blauw :kwijl:
limburgio

hallo
mag ik wat vragen over die renault die je gekocht hebt? heeft die overal stickertjes van limited edition en een sticker van dance cathedral obsession vanachteren? dan weet ik dat die wagen veel meer km heeft, want die komt van deze kanten, van een dikke italiaan uit heusden-zolder (echte klootzak) die heeft me eens in't zak gezet voor 1000euro's voor onderdelen, en die heeft die verkocht aan iemand vuit het antwerpse denk ik, heb em toen zien rijden op de parking van discotheek obsession (waar ik altijd uithang)daarmee dus, uit die reno van jou heb ik een rolkooi gehaald en toen had ie in de 160000kms, ik weet niet of het die motor nog is, maar ik wou dit even kwijt! DUS DOE GEEN ZAKEN MET EEN DIKKE ITALIAAN ROBERTO uit HEUSDEN-ZOLDER
gille
Contacteer:

limburgio schreef:hallo
mag ik wat vragen over die renault die je gekocht hebt? heeft die overal stickertjes van limited edition en een sticker van dance cathedral obsession vanachteren? dan weet ik dat die wagen veel meer km heeft, want die komt van deze kanten, van een dikke italiaan uit heusden-zolder (echte kl%tzak) die heeft me eens in't zak gezet voor 1000euro's voor onderdelen, en die heeft die verkocht aan iemand vuit het antwerpse denk ik, heb em toen zien rijden op de parking van discotheek obsession (waar ik altijd uithang)daarmee dus, uit die reno van jou heb ik een rolkooi gehaald en toen had ie in de 160000kms, ik weet niet of het die motor nog is, maar ik wou dit even kwijt! DUS DOE GEEN ZAKEN MET EEN DIKKE ITALIAAN ROBERTO uit HEUSDEN-ZOLDER
jij bedoelt de robby ,ja die deugd nie weet ik al flikkn zoeken hem.
maar deze was die auto ,is wel helemaal opnieuw opgebouwd ,omdat hij er te veel aan geflikkerd had.
dus thanks voor de warning ,maar ik weet wel dat het ne schurk is.p.s ,deze motor is helemaal vernieuwd,vermits de andere is vastgelopen.
gille
Contacteer:

limburgio schreef:hallo
mag ik wat vragen over die renault die je gekocht hebt? heeft die overal stickertjes van limited edition en een sticker van dance cathedral obsession vanachteren? dan weet ik dat die wagen veel meer km heeft, want die komt van deze kanten, van een dikke italiaan uit heusden-zolder (echte kl%tzak) die heeft me eens in't zak gezet voor 1000euro's voor onderdelen, en die heeft die verkocht aan iemand vuit het antwerpse denk ik, heb em toen zien rijden op de parking van discotheek obsession (waar ik altijd uithang)daarmee dus, uit die reno van jou heb ik een rolkooi gehaald en toen had ie in de 160000kms, ik weet niet of het die motor nog is, maar ik wou dit even kwijt! DUS DOE GEEN ZAKEN MET EEN DIKKE ITALIAAN ROBERTO uit HEUSDEN-ZOLDER
ik heb gehoord dat ie al veel mensen in de zak heeft gezet,Hakke vertelde me dat een vriend van hem daar stukken via hem bestelde ,dat de robby geld ontvangde maar niks leverde
jeroen.k

gille (mountainbike schreef:jij bedoelt de robby ,ja die deugd nie weet ik al flikken zoeken hem.
Vaneste of Selatin? :lol:
gille
Contacteer:

jeroen.k schreef:
gille (mountainbike schreef:jij bedoelt de robby ,ja die deugd nie weet ik al flikken zoeken hem.
jij ziet te veel Belgische soaps :lol: :lol: :lol:
jeroen.k

jeroen.k schreef:
Belgische soaps roeleert!

Vooral Tony van flikken! :p
gille
Contacteer:

jeroen.k schreef:
jeroen.k schreef:

hahahahahahahah 8) 8) 8) 8) jijhebt de vervangster er van nog nie gezien nu he ,das pas lekker.hasta la vista
jeroen.k

jeroen.k schreef:
jeroen.k schreef:

hahahahahahahah 8) 8) 8) 8) jijhebt de vervangster er van nog nie gezien nu he ,das pas lekker.hasta la vista
ja, in Nederland lopen we een beetje achter qua flikken hè! Maar ik ben benieuwd! :D
limburgio

oh dat stelt me gerust wel ik ben die vriend van hakke die int zak was gezet! maar hij noemt roberto, maar noemt zichzelf robby en da is echt klote want ik heet ook robby! fuck, in breda was die op de meeting, volgende keer vind ik dat we die moete bannen zodat ie nooit nog iets van een gt verkoopt
gille
Contacteer:

limburgio schreef:oh dat stelt me gerust wel ik ben die vriend van hakke die int zak was gezet! maar hij noemt roberto, maar noemt zichzelf robby en da is echt klote want ik heet ook robby! fuck, in breda was die op de meeting, volgende keer vind ik dat we die moete bannen zodat ie nooit nog iets van een gt verkoopt
neenee in breda was ie niet ik was er wel bij ,ik rijd die grijze 21T ,die toen de hakke nie kon bijbenen (verdomme)maar was wel standaard toen ,nu wil ik nog wel eens maar hij twijfelt hahahahaahahahah.doe hem de groetjes
Plaats reactie