nieuwe foto's!!!!!!!!!!!
http://www.renault-tuning.nl/~rtc117/image0032.JPG,is me vrouwtje
http://www.renault-tuning.nl/~rtc117/ikke.JPG,ben ekik
http://www.renault-tuning.nl/~rtc117/image0026.JPG,mijn jonge renaultfanaten(kids)
gille heeft een GTT BIJGEKOCHT
Laatst gewijzigd door gille op wo 7 aug 2002 13:54, 5 keer totaal gewijzigd.
bij mij nog minder verdorie(sorry)lisaatje schreef:uhm, bij mij doen ze het niet...
het werkt met dank aan FRANK_16Vgille 21TURBO schreef:bij mij nog minder verdorie(sorry)lisaatje schreef:uhm, bij mij doen ze het niet...
Laatst gewijzigd door gille op wo 7 aug 2002 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier nog eens. Mooie foto's.dennisvr schreef:sluit me der volledig bij aanAbel schreef:Toch een van de mooiere gtt kleuren... Enne complimenten met de kids en het vrouwtje...
jong jong toch wat haal jij nog bovenMark G schreef:Hoe is het eigenlijk met deze GTT Gille?
Bijna rijdens-klaar?
Of toch stukken.. :-*

staat er voorlopig maar ,heb te veel werk met zijn gtorere broer.
is zo goed als verkocht ben aleen te lui om die bak nog verder af te makenR5GTE schreef:Gille,
veel plezier van de GTT
toffe bak zo te zien op de foto's
-
- Contacteer:
Zorg maar dat die koper dan ook mooi elke vrijdag in Schoten staat (FNS)gille (mountainbike) schreef:is zo goed als verkocht ben aleen te lui om die bak nog verder af te makenR5GTE schreef:Gille,
veel plezier van de GTT
toffe bak zo te zien op de foto's

hallo
mag ik wat vragen over die renault die je gekocht hebt? heeft die overal stickertjes van limited edition en een sticker van dance cathedral obsession vanachteren? dan weet ik dat die wagen veel meer km heeft, want die komt van deze kanten, van een dikke italiaan uit heusden-zolder (echte klootzak) die heeft me eens in't zak gezet voor 1000euro's voor onderdelen, en die heeft die verkocht aan iemand vuit het antwerpse denk ik, heb em toen zien rijden op de parking van discotheek obsession (waar ik altijd uithang)daarmee dus, uit die reno van jou heb ik een rolkooi gehaald en toen had ie in de 160000kms, ik weet niet of het die motor nog is, maar ik wou dit even kwijt! DUS DOE GEEN ZAKEN MET EEN DIKKE ITALIAAN ROBERTO uit HEUSDEN-ZOLDER
mag ik wat vragen over die renault die je gekocht hebt? heeft die overal stickertjes van limited edition en een sticker van dance cathedral obsession vanachteren? dan weet ik dat die wagen veel meer km heeft, want die komt van deze kanten, van een dikke italiaan uit heusden-zolder (echte klootzak) die heeft me eens in't zak gezet voor 1000euro's voor onderdelen, en die heeft die verkocht aan iemand vuit het antwerpse denk ik, heb em toen zien rijden op de parking van discotheek obsession (waar ik altijd uithang)daarmee dus, uit die reno van jou heb ik een rolkooi gehaald en toen had ie in de 160000kms, ik weet niet of het die motor nog is, maar ik wou dit even kwijt! DUS DOE GEEN ZAKEN MET EEN DIKKE ITALIAAN ROBERTO uit HEUSDEN-ZOLDER
jij bedoelt de robby ,ja die deugd nie weet ik al flikkn zoeken hem.limburgio schreef:hallo
mag ik wat vragen over die renault die je gekocht hebt? heeft die overal stickertjes van limited edition en een sticker van dance cathedral obsession vanachteren? dan weet ik dat die wagen veel meer km heeft, want die komt van deze kanten, van een dikke italiaan uit heusden-zolder (echte kl%tzak) die heeft me eens in't zak gezet voor 1000euro's voor onderdelen, en die heeft die verkocht aan iemand vuit het antwerpse denk ik, heb em toen zien rijden op de parking van discotheek obsession (waar ik altijd uithang)daarmee dus, uit die reno van jou heb ik een rolkooi gehaald en toen had ie in de 160000kms, ik weet niet of het die motor nog is, maar ik wou dit even kwijt! DUS DOE GEEN ZAKEN MET EEN DIKKE ITALIAAN ROBERTO uit HEUSDEN-ZOLDER
maar deze was die auto ,is wel helemaal opnieuw opgebouwd ,omdat hij er te veel aan geflikkerd had.
dus thanks voor de warning ,maar ik weet wel dat het ne schurk is.p.s ,deze motor is helemaal vernieuwd,vermits de andere is vastgelopen.
ik heb gehoord dat ie al veel mensen in de zak heeft gezet,Hakke vertelde me dat een vriend van hem daar stukken via hem bestelde ,dat de robby geld ontvangde maar niks leverdelimburgio schreef:hallo
mag ik wat vragen over die renault die je gekocht hebt? heeft die overal stickertjes van limited edition en een sticker van dance cathedral obsession vanachteren? dan weet ik dat die wagen veel meer km heeft, want die komt van deze kanten, van een dikke italiaan uit heusden-zolder (echte kl%tzak) die heeft me eens in't zak gezet voor 1000euro's voor onderdelen, en die heeft die verkocht aan iemand vuit het antwerpse denk ik, heb em toen zien rijden op de parking van discotheek obsession (waar ik altijd uithang)daarmee dus, uit die reno van jou heb ik een rolkooi gehaald en toen had ie in de 160000kms, ik weet niet of het die motor nog is, maar ik wou dit even kwijt! DUS DOE GEEN ZAKEN MET EEN DIKKE ITALIAAN ROBERTO uit HEUSDEN-ZOLDER
jij ziet te veel Belgische soapsjeroen.k schreef:Vaneste of Selatin?gille (mountainbike schreef:jij bedoelt de robby ,ja die deugd nie weet ik al flikken zoeken hem.

Belgische soaps roeleert!gille (mountainbike) schreef:jij ziet te veel Belgische soapsjeroen.k schreef:Vaneste of Selatin?gille (mountainbike schreef:jij bedoelt de robby ,ja die deugd nie weet ik al flikken zoeken hem.![]()
![]()
Vooral Tony van flikken!

hahahahahahahahjeroen.k schreef:Belgische soaps roeleert!gille (mountainbike) schreef:jij ziet te veel Belgische soapsjeroen.k schreef:Vaneste of Selatin?gille (mountainbike schreef:jij bedoelt de robby ,ja die deugd nie weet ik al flikken zoeken hem.![]()
![]()
Vooral Tony van flikken!

ja, in Nederland lopen we een beetje achter qua flikken hè! Maar ik ben benieuwd!gille (mountainbike) schreef:hahahahahahahahjeroen.k schreef:Belgische soaps roeleert!gille (mountainbike) schreef:jij ziet te veel Belgische soapsjeroen.k schreef:Vaneste of Selatin?gille (mountainbike schreef:jij bedoelt de robby ,ja die deugd nie weet ik al flikken zoeken hem.![]()
![]()
Vooral Tony van flikken!![]()
![]()
![]()
jijhebt de vervangster er van nog nie gezien nu he ,das pas lekker.hasta la vista

oh dat stelt me gerust wel ik ben die vriend van hakke die int zak was gezet! maar hij noemt roberto, maar noemt zichzelf robby en da is echt klote want ik heet ook robby! fuck, in breda was die op de meeting, volgende keer vind ik dat we die moete bannen zodat ie nooit nog iets van een gt verkoopt
neenee in breda was ie niet ik was er wel bij ,ik rijd die grijze 21T ,die toen de hakke nie kon bijbenen (verdomme)maar was wel standaard toen ,nu wil ik nog wel eens maar hij twijfelt hahahahaahahahah.doe hem de groetjeslimburgio schreef:oh dat stelt me gerust wel ik ben die vriend van hakke die int zak was gezet! maar hij noemt roberto, maar noemt zichzelf robby en da is echt klote want ik heet ook robby! fuck, in breda was die op de meeting, volgende keer vind ik dat we die moete bannen zodat ie nooit nog iets van een gt verkoopt