see ya all tonight,heb er reuze zin in ,trouwens wie gaat morgen allemaal mee naar veldhoven ????
Hey Pat, aha jij was dat met die motorpatrick b schreef:ik kon er niet bij zijn vanavond,was moe van het werk ff gelegen daarna weer verder,ben ff langsgereden met de motor maar jullie zaten binnen.
ik reedt zelfs nog voor patrick l langs toen hij naar huis ging maar hij weet natuurlijk niet dat ik zo'n pruttelaar heb![]()
see you soon
Om 3 uur bij de BP?Rob aka hajong schreef:ja mensen,
ik weet niet of een van jullie ditmop tijd leest, maar wacht maar niet op mij om 3 uur bij de BP
Want dat haal ik niet, moet nml met mijn pa puin naar de container brengen![]()
Maar ik kom wel nog ff langs
Gr
Rob
jaja, zeg maar gewoon hoe je straat ook alweer heette, Burgemeester van Oppenstr toch? of niet?marco schreef: voor de bp rechts af ,dan meteen links,dan meteen weer recht,en dan meteen weer links ,en dan meteen weer recht
ja leuk joh , laat maar ff weten hoe de keuring is gegaan,alhoewel ik me er iest bij voor kan stellenPatrick L. schreef:Mischien kom ik wel ff langs, na de keuring.Ligt eraan hoe laat `t wordt. Blacklight, cool![]()
hmmm ik bedenk me er nog eens over ,ik laat het je van de week wel ff weten patrickPatrick L. schreef:Donderdag kan ik er niet bij zijn. Maar ff wat anders. Ik ga zondag naar Automania, wie gaat er nog meer vanuit Limburg op die dag, kunnen we mischien wat afspreken?
Ja en??? Er zijn ook nog mensen die met verschillende diensten werken en die niet zomaar vrij kunnen pakkenmarco schreef:en het worden er steeds minder![]()
:-*
volgens mij voelt zich iemand aangesprokenPatrick L. schreef:Ja en??? Er zijn ook nog mensen die met verschillende diensten werken en die niet zomaar vrij kunnen pakkenmarco schreef:en het worden er steeds minder![]()
Happen? Ik zit nu lekker in een tarwebol te happenmarco schreef:volgens mij voelt zich iemand aangesprokenPatrick L. schreef:Ja en??? Er zijn ook nog mensen die met verschillende diensten werken en die niet zomaar vrij kunnen pakkenmarco schreef:en het worden er steeds minder![]()
![]()
niet zo snel happen patrick zo bedoelde ik het helemaal niet![]()
ach laat maar gaan
greetz marco
ja, die gast is Joerie.marco schreef:tja hoe was het gister avond,uhm het was heel erg rustig,moontje was er met riel ,toen ikke nog,en nadehand kwam er nog een kennis van michel s bij met een super mooie clio 16v williams look,echt een gave bak,leuke gozer heb er best een tijdje mee staan praten ,moontje en riel moesten al wat vroeger weg gingen naar de bioscoop,ik was tegen 21:45 thuis,
volgende week beter![]()
,
o ja over automania,ik denk niet dat ik meega patrick
maar mocht ik me bedenken dan hoor je van me ,
greetz marco
ps eet smakelijk patrick