Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
marco

ja ja mensen ben er ook weer vanavondt,same time same place,neem ook weer iemand mee ,dafne mijn dochtertje,vrouwtje moet weer werken :(
see ya all tonight,heb er reuze zin in ,trouwens wie gaat morgen allemaal mee naar veldhoven ????
Patrick L.

Veldhoven denk ik niet. Wie gaan er eigenlijk op welke dag naar Automania volgend weekend?
Riël
Über-Spammer

Ik ga misschien naar veldhoven, als ik vrij heb. Heb het geregeld maar is nog niet zeker.

Ik ga de zaterdag en zondag naar automania. Een hoop vrienden van me gaan mee, maar die staan niet bij de renaultjes. 2 kadetjes en een corrado :)
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Ik ben er vanavond ook bij, en morgen in Veldhoven ook...

Meer mensen die mee gaan naar Veldhoven morguh ?? 8)
Patrick

ik kon er niet bij zijn vanavond,was moe van het werk ff gelegen daarna weer verder,ben ff langsgereden met de motor maar jullie zaten binnen.
ik reedt zelfs nog voor patrick l langs toen hij naar huis ging maar hij weet natuurlijk niet dat ik zo'n pruttelaar heb :lol:
see you soon :D
Patrick L.

patrick b schreef:ik kon er niet bij zijn vanavond,was moe van het werk ff gelegen daarna weer verder,ben ff langsgereden met de motor maar jullie zaten binnen.
ik reedt zelfs nog voor patrick l langs toen hij naar huis ging maar hij weet natuurlijk niet dat ik zo'n pruttelaar heb :lol:
see you soon :D
Hey Pat, aha jij was dat met die motor :D .Gaaf ding zeg, soort crosser zonder terreinbanden ofzoiets, zag er nieuw uit , gaaf man. Kom je de volgende keer wel? Je vrouw in de 1916v en dich op de motor 8)
was gezellig in de Mac, ben eerder gegaan,nog ff bij mijn vriendin langs gewipt... :p
Rob

ja mensen,
ik weet niet of een van jullie ditmop tijd leest, maar wacht maar niet op mij om 3 uur bij de BP
Want dat haal ik niet, moet nml met mijn pa puin naar de container brengen :(
Maar ik kom wel nog ff langs
Gr
Rob
Patrick L.

Rob aka hajong schreef:ja mensen,
ik weet niet of een van jullie ditmop tijd leest, maar wacht maar niet op mij om 3 uur bij de BP
Want dat haal ik niet, moet nml met mijn pa puin naar de container brengen :(
Maar ik kom wel nog ff langs
Gr
Rob
Om 3 uur bij de BP?
marco

o ja patrick weet dat niet , maar riel en moontje en rob komen gewoon ff gezellie langs bij mij ,lekker koppie koffie ,of iets fris drinken,en dan ff black light aansluiten,als je wil kun je ook komen je weet waar ik woon he :wink:
lekker gezellie
greetz marco

rob ff beschrijving hoe je moet rijden naar mij,voor de bp rechts af ,dan meteen links,dan meteen weer recht,en dan meteen weer links ,en dan meteen weer recht :lol: :lol: :lol: ,grappig he ,het volgt mekaar allemaal op,we zien je wel verschijnen :wink:
see ya all
Patrick L.

Mischien kom ik wel ff langs, na de keuring.Ligt eraan hoe laat `t wordt. Blacklight, cool 8) 8)
Rob

marco schreef: voor de bp rechts af ,dan meteen links,dan meteen weer recht,en dan meteen weer links ,en dan meteen weer recht
jaja, zeg maar gewoon hoe je straat ook alweer heette, Burgemeester van Oppenstr toch? of niet?

Rob
marco

burgemeester hennequinstraat 9 wordt dat dan :lol: :lol:
greetz marco
marco

Patrick L. schreef:Mischien kom ik wel ff langs, na de keuring.Ligt eraan hoe laat `t wordt. Blacklight, cool 8) 8)
ja leuk joh , laat maar ff weten hoe de keuring is gegaan,alhoewel ik me er iest bij voor kan stellen :lol: :lol: :wink:
greetz marco
Rob

Ach ja, begint toch allebei met "burgemeester" (net als de rest daar)

Rob
Patrick L.

Goed nieuws. Mijn 5 GTE is vanmiddag door de APK heen gekomen. Tegen mijn verwachting in eigenlijk. Het bak en braad werk van vorig jaar heeft het goed gehouden blijkbaar, onderkant bij de kokerbalken zag er niet echt goed uit maar nog niet doorheen te steken dus laat maar gaan. Remtest ff op straat... Denk dat ik daar volgend jaar weer ga voor de APK , en dat voor 40 eurootjes :wink: Aardige gasten daar.Hey, zegt ie , zo`n auto heb ik deze week al gekeurd. Ik zeg, ja die ken ik, zo`n rooie, die is van Marco. ja , dat was me toch een veraal, zegt ie, roest plek bij balk en ook nog een steekproef... Wel leuk, hij kon het zich nog allemaal herinneren. Nu nog die ph2 bumper fixen.
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Das heel mooi Patrick... Kun je er weer tegen voor een jaar !!! :wink:
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Aanstaande donderdag weer bij de McDonalds De Geusselt ??? Ik zal er zijn vanaf een uur of acht... Wie nog meer ????

8)
Patrick L.

Donderdag kan ik er niet bij zijn. Maar ff wat anders. Ik ga zondag naar Automania, wie gaat er nog meer vanuit Limburg op die dag, kunnen we mischien wat afspreken?
marco

Patrick L. schreef:Donderdag kan ik er niet bij zijn. Maar ff wat anders. Ik ga zondag naar Automania, wie gaat er nog meer vanuit Limburg op die dag, kunnen we mischien wat afspreken?
hmmm ik bedenk me er nog eens over ,ik laat het je van de week wel ff weten patrick :wink:
marco

o ja donderdag bij de mac ben ik er wel weer zekers bij :p
Rob

ik ben er do ook !
en zal proberen dit keer ook om 8 uur al daar te zijn
Rob
Rob

En over automania of hoe dat nu dan ook heet:
ik ga voor 90% zeker Zondag
Dus laat maar wat horen wat meerijden betreft!
Rob
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Mooi !!! Dan zijn we al met vieren... 8) 8) 8) 8)
Rob

Waarschijnlijk lukt het me niet om vanavond te komen, mijn broertje heeft nemaleijk diplomauitrijking om half 8 :(
marco

en het worden er steeds minder :( :evil: :-*
Moontje Mégane Coupé
Contacteer:

Riel en ik zijn er vanavond wel, vanaf 20.00 uur tot ongeveer 21.25 uur... :wink:
Patrick L.

marco schreef:en het worden er steeds minder :( :evil: :-*
Ja en??? Er zijn ook nog mensen die met verschillende diensten werken en die niet zomaar vrij kunnen pakken :evil:
Michel S.
Contacteer:

Hey People,

Sorry maar ik heb het niet gered.
Maar laten we nu al wat afspreken voor volgende week. Dan ben ik er fulltime. Dus van begin tot eind.

Dus laat maar rollen die stemmen. Wie komt

IKKE :)
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
Patrick L.

Ik denk dat ik komende donderdag ook even langs kom. Michel, ik heb de veerspanners nodig....ik mail je. :)
marco

Patrick L. schreef:
Ja en??? Er zijn ook nog mensen die met verschillende diensten werken en die niet zomaar vrij kunnen pakken :evil:
volgens mij voelt zich iemand aangesproken :evil:
niet zo snel happen patrick zo bedoelde ik het helemaal niet :evil:
ach laat maar gaan
greetz marco
Patrick L.

marco schreef:
Patrick L. schreef:
volgens mij voelt zich iemand aangesproken :evil:
niet zo snel happen patrick zo bedoelde ik het helemaal niet :evil:
ach laat maar gaan
greetz marco
Happen? Ik zit nu lekker in een tarwebol te happen :lol: .No hard feelings Marco :wink:
Hoe was het gisteravond? Ga je trouwens mee zondag naar Automaxx.
marco

tja hoe was het gister avond,uhm het was heel erg rustig :wink: ,moontje was er met riel ,toen ikke nog,en nadehand kwam er nog een kennis van michel s bij met een super mooie clio 16v williams look,echt een gave bak,leuke gozer heb er best een tijdje mee staan praten ,moontje en riel moesten al wat vroeger weg gingen naar de bioscoop,ik was tegen 21:45 thuis,
volgende week beter :wink: :p ,
o ja over automania,ik denk niet dat ik meega patrick
maar mocht ik me bedenken dan hoor je van me ,

greetz marco

ps eet smakelijk patrick :p
Patrick L.

Mmm, die Clio wil ook wel eens zien :p Nou ja, komende donderdag beter, hopelijk. ik hoor/zie het wel of je meegaat zondag. Morgen als het meezit Cliootje verlagen, 30 mm zoiets, ben benieuwd. de groenten :)
Michel S.
Contacteer:

marco schreef:tja hoe was het gister avond,uhm het was heel erg rustig :wink: ,moontje was er met riel ,toen ikke nog,en nadehand kwam er nog een kennis van michel s bij met een super mooie clio 16v williams look,echt een gave bak,leuke gozer heb er best een tijdje mee staan praten ,moontje en riel moesten al wat vroeger weg gingen naar de bioscoop,ik was tegen 21:45 thuis,
volgende week beter :wink: :p ,
o ja over automania,ik denk niet dat ik meega patrick
maar mocht ik me bedenken dan hoor je van me ,

greetz marco

ps eet smakelijk patrick :p
ja, die gast is Joerie.

die clio is gechipt(door moi met thanx 2 Menno voor het chippie) en de 2de gasklep gaat eerder open. Voor een betere response. Nu wil die nog een katvervanger eronder mikken.
Best een toffe gozer. Hij is nu zijn clio pas aan het ontdekken. Bochten enzo, en op toeren rijden. Daar is die nu ook aan het wennen. Dus die clio zal ook uiteindelijk vol benut worden.
M&L: Reparaties, onderhoud en inbouw van radio/alarm enz enz. Ook vermogen meetingen.
Mail Mclain@home.nl of bel 06-29 357 538
marco

klopt ja michel ,hij zei dat jullie hem hadden gechipt,en iets hadden gedaan met die gasklep,hij vondt ook dat die nu sneller daar was qua power ,en die kat wilde die ook nog doen maar hij wist niet hoe dat zat bij een volgende keuring dan ,ik heb hem ook gezegt om te kijken op het kenteken om te kijken of tie hem wel echt nodig heeft voor de keuring,hij wilde wel eens weten wat dat meer zou geven zo zonder kat en of dat ook echt merkbaar was,maar over die chip en die gasklep wat tie dik tevreden :p ,hoop hem volgende week weer te begroeten :wink: ,greetz marco
Gesloten