Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

On 2002-03-12 16:18, Bart V
wrote:
helemaal mee eens, dat was ook een voorstel van de 2e klamer geloof ik, maar netelenbos wilde het niet.
Mods, mag ik effe!?

Netelenbos is een grote k*th**r!
Merijn
Über-Spammer

Zodra ik de accept-giro binnen heb ga ik inderdaad meteen een protestbrief opsturen! Die site heeft inderdaad veel nuttige informatie! :wink:

En effe wat anders:

Flitsen van voren, mag dat nou wel of niet? Ik ben volgens mij van voren geflitst een tijdje terug. Dat denk ik omdat ik vol een flits in mijn bek kreeg toen ik langs die kast reed, en er was geen verkeer dat van de andere kant kwam.

Als dit zo is, zou ik dan als protestreden aan kunnen geven dat ik verblind werd door de flitslamp in die kast? Ik schrok me echt kapot van die flits, zonder geouwehoer!
Patrick

On 2002-03-12 16:24, Rick
wrote:
Die doos van een netelenbos had ook een keer het lumineuze idee om te verplichten dat je altijd in je 5 moet rijden ipv van 3 als je in de stad rijdt, want dat zou beter zijn voor het milieu.
Nou vraag je je toch af wat een SCHOOLJUF bij verkeer en waterstaat doet?
ja in z'n vijf rijden,en het eerste wat ze bij een aanrijding doen is kijken in wat voor versnelling dat ie staat om te zien of je niet te hard reed,lekker dubbel toch:smile:
Dirk (CRX)

als je toch geflitst wordt doe het dan goed.. er was een tijd geleden zo'n verhaal in de rondte dat er een flitspaal was omgeflext door een bedrijf wat als laatste met de bus beflitst was.. met een grote aggegraat erachter.. (hadden ze toch de paal moeten meenemen!!)
Paanz

On 2002-03-12 22:32, Merijn
wrote:
En effe wat anders:

Flitsen van voren, mag dat nou wel of niet? Ik ben volgens mij van voren geflitst een tijdje terug. Dat denk ik omdat ik vol een flits in mijn bek kreeg toen ik langs die kast reed, en er was geen verkeer dat van de andere kant kwam.

Als dit zo is, zou ik dan als protestreden aan kunnen geven dat ik verblind werd door de flitslamp in die kast? Ik schrok me echt kapot van die flits, zonder geouwehoer!
Dat heeft er mee te maken dat je als motorrijder niet van voren geflitst kan worden (geen kenteken voorop), en als automobilist wel.

Dan kan je een beroep doen op de wet ongelijke behandeling, discriminatie, en dergelijke.

Ik heb er geen ervaring mee, maar kan me voorstellen dat het werkt.
Paanz

On 2002-03-12 21:03, Martijn *Baccara*
wrote:
ALS je al wat doet (het is strafbaar!!!!), spuit de lens dan dicht (linksboven)
is er niet een sticker te verkrijgen die speciaal met dat doel ontworpen is? Zo op maat, dat je hem er zo kan plakken.

Dat lijkt me echt een gigantisch goeie reclame actie van shell bijvoorbeeld:

"De speciale cameralens sticker met reclame tekst. Nu gratis bij ieder pompstation" :lol:
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Nope mag niet.. van voren flitsen..

idemdito het voorbeeld van de motor..

je kan een beklachbrief schrijven..

suc6 gozar.
Bart V

On 2002-03-12 23:37, Maik (WOOFER)
wrote:
Nope mag niet.. van voren flitsen..

idemdito het voorbeeld van de motor..

je kan een beklachbrief schrijven..

suc6 gozar.
Um, dit mag dus wel sinds kort, maar dit kan alleen met een mobiele flits auto geloof ik, en dan MOETEN ze met rood licht flitsen. Maar het MAG dus wel sinds kort.

Mazzel
Menno

On 2002-03-12 22:32, Merijn
wrote:
En effe wat anders:

Dat heeft er mee te maken dat je als motorrijder niet van voren geflitst kan worden (geen kenteken voorop),
Dat genoegen heb ik ook wel eens mogen smaken, met de motor met 120 in de bebouwde kom geflitst worden aan de voorkant. Tja, dan kan je alleen maar hard lachen :smile:
Bart V

vraagje: Als er een mobiele flitscontrole is en de flits auto staat langs de weg geparkeerd (al dan niet op een openbare parkeerplaats) mag je dan je auto pal voor die auto zetten zodat deze niet meer kan flitsen???? Als dat zo is ga ik dat zeker doen binnenkort als ik weer zo'n V#$%le Fl&*9ker langs de weg zie staan.

Mazzel
Marcel dLC

Als je op dat stuk normaal mag parkeren mag je er volgens mij ook gewoon voor gaan staan ja
Bart V

ik ga het gewoon proberen binnenkort, neem ik de digicam mee en schiet ik wat mooie plaatjes.
Merijn
Über-Spammer

On 2002-03-13 09:46, Marcel dLC
wrote:
Als je op dat stuk normaal mag parkeren mag je er volgens mij ook gewoon voor gaan staan ja
Ik heb dat laatst met een vriend van me gedaan. Er stond een wagen te flitsen voor het politiebureau. Voor die flitswagen was nog een mooi parkeerplaatsje. Toen we dat hadden gezien had ik mijn auto effe in een zijstraat neergezet, effe naar de parkeerautomaat gelopen en netjes parkeergeld voor die plek erin gegooid. Toen gooide een vriend van me zijn wagen in die parkeerhaven, stapte uit en stapte meteen bij mij in de auto (ik reed achter hem en stopte naast hem). En weg waren we... 5 minuten later was de flitsauto ook weg... :wink:
Anonymous

weet je wat een rattestreek is? ik werd op de dijk in loosdrecht een keer (binnenlangs) ingehaald door een opgevoerde scooter, uiteraard net voor de flitser, ik reed 50, hij 70, *flits* en ga dat maar eens uitleggen :sad:
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

On 2002-03-13 09:37, Bart V
wrote:
vraagje: Als er een mobiele flitscontrole is en de flits auto staat langs de weg geparkeerd (al dan niet op een openbare parkeerplaats) mag je dan je auto pal voor die auto zetten zodat deze niet meer kan flitsen???? Als dat zo is ga ik dat zeker doen binnenkort als ik weer zo'n V#$%le Fl&*9ker langs de weg zie staan.

Mazzel
Kan je proberen, maar als je een zeikerd treft dan krijg je gelijk een bon voor het hinderen van ee politiehandeling. En dat is erg duur!! Met mazzel krijg je eerst een waarschuwing. Ik heb het zelf ook wel eens gedaan, maar het is spelen met vuur!

Maak er liever foto's van voor de flitsservice! En geef het door per sms aan hen...
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
robert

2 voertuigen op 1 fotoflits betekend altijd ongeldige meting.
Als je toch fanmail uit leeuwarden krijgt kan je hiertegen in beroep. Foto laten opvragen en klaar is kees. Je moet echter wel eerst dokken, en tkost je weer een hoop tijd.
Bart V

On 2002-03-13 13:10, Monique
wrote:
weet je wat een rattestreek is? ik werd op de dijk in loosdrecht een keer (binnenlangs) ingehaald door een opgevoerde scooter, uiteraard net voor de flitser, ik reed 50, hij 70, *flits* en ga dat maar eens uitleggen :sad:
Toen ik nog brommer reed heb ik dit vaak geprobeerd, maar is me dus nooit gelukt. Ook met 2 brommers zij aan zij met 80 langs een geladen radar flitspaal, maar dat ding gaf keen kik.

Mazzel
Anonymous

nieuw loosdrechtse dijk, 2e flitspaal, dat kreng flitst EN tegemoetkomend verkeer EN z'n trigger staat op 58km/u (gemeten in een bijna nieuwe 626) en reageert volgens mij zelfs op iemand die een sprint trekt op z'n skates,
Merijn
Über-Spammer

On 2002-03-13 13:15, robert
wrote:
Als je toch fanmail uit leeuwarden krijgt kan je hiertegen in beroep. Foto laten opvragen en klaar is kees. Je moet echter wel eerst dokken, en tkost je weer een hoop tijd.
Ik hoefde helemaal niet eerst te dokken... Gelukkig maar! Had ik effe wat tijd om te sparen... (arm studentje) :wink:
Anonymous

heeft iemand trouwens een handige methode om zo'n filmpje uit zo'n kast te halen zonder pneumatisch gereedschap?
[ This message was edited by: Monique on 2002-03-13 14:03 ]
Dirk (CRX)

autobanden zijn erg populair, dan schijnt de film verpest te zijn. (moeten ze wel in de brand :lol: )
Anonymous

Zo maar een idee hoor, maar een heeele grote magneet tegen die kast aan, zal toch wel iets zijn wat er niet tegen kan?
Anonymous

een grote horeca magnetron, even over de flitspaal heenschuiven, half minuutje sudderen, en....
Merijn
Über-Spammer

Misschien een leuk idee, ja... Een leuke elektromagneet met heel veel power!
robert

of je nodigt een meneer uit met een donkere BMW.
-knaleffect-
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

On 2002-03-13 13:15, robert
wrote:
Was het maar zo. In de regelgeving is namelijk bepaald dat de radarapparatuur duidelijk onderscheid moet kunnen maken. Kan hij dat, dan mogen er best 2 of meer auto's op staan. Ze hebben een mal die ze op de foto leggen, en de auto die daar binnen valt, is de sigaar. Mijn verweer bij de kantonrechter waarbij ik dit bestreed is van tafel geveegd. De apparatuur schijnt dit echt te kunnen. Echter, het kan zijn dat de mal niet (correct) is toegepast. Dan kan je de zaak winnen.

Grofweg: vouw de foto doormidden (vouwlijn verticaal) het voertuig waar de vouw door loopt is de dader.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Plaats reactie