Dus als dat door gaat moet het de k ik toch wel mogelijk zijn dat jij dat plekje inneemt maar ik ben Jo niet dus kan te voorbarig zijn

En dan........Goes is nog steeds dezelfde afstand...Adinsx schreef:Moet ie meteen even na kijken wat ie met de nieuwe TCe130 kan.
Ik heb een espace met 170pk en automaat en vraag me dit ook af.r5alpine schreef:Wat is mogelijk met laguna 2.0T automaat bj 2006
Sinds gisteren zitten we op een andere locatie, nog steeds in la France, maar hebben wel weer connectie met de buitenwereld. Heerlijk, 2 weken in afkickmodus !Entity_Razer schreef:Jo is op vakantie en heeft tot en met dit weekeind geen internet voor zover ik weet.
ik zet je bij in de lijst. Vanaf 09.00 kan je in Goes terecht.evo rs schreef:Ik zou ook graag mijn Clio 3 RS willen laten rollen.
Vanaf Hoe laat worden we verwacht in Goes?
Groeten
Was al geregeldderbimarcel schreef:Jo is er nog een plekje om te rollen?
Dan wil ik 1 plek reserveren voor een 106 GTi of mijn RS.
True, ik heb je bij in de lijst geplaatst. Vanavond, ten laatste morgen krijgt iedereen die ingeschreven is een pm van me.LuukRS schreef:Volgens Jo was mijn plek zeker alleen de verder info moet ik nog krijgen mappen klopt ja
Ik heb nog een plaats, no prob ! Je wordt mee in de lijst geplaatst.TsaArno schreef:Jo, is er nog een custom-map plaatsje vrij voor een Megane RS ?
[edit]
Op verzoek van Entity_Razer:
Stage II: Forge FMIC en RS-Tuning 3" SportCat
[/edit]
- Henk, twingo stg2
Dat is 0,15 Bar hogere druk t.o.v Stage 1.Arno17 schreef:- Henk, twingo stg2
Wat betekent dat nu....stg2?
Geen afstelling voor, gas moet je op koken...Hij is bij mijn weten standaard met uitzondering van: lpg installatie en luchtfilter
Fastchip schreef:Geen afstelling voor, gas moet je op koken...Hij is bij mijn weten standaard met uitzondering van: lpg installatie en luchtfilter
Ok dat was me niet hlml duidelijk. Op RON98 benzine is het uiteraard geen probleem.Ik begrijp dat je de lpg niet kunt afstellen, het verzoek is daarom om hem gewoon in de benzine mode te tunen.
Kom er maar mee langs zou ik zeggen, meten is weten.Patrick RS schreef:Ik ben wel benieuwd wat Henk hiermee zou kunnen doen?
http://www.autoweek.nl/video/3558/rij-i ... lt-clio-gt
120->135??
190nm-> 240 nm??
Dan is het ineens een stuk snellere auto denk ik zo
Heel mooi, ik hoor graag nog welk tijdstip jullie mij verwachten.Fastchip schreef:Ok dat was me niet hlml duidelijk. Op RON98 benzine is het uiteraard geen probleem.Ik begrijp dat je de lpg niet kunt afstellen, het verzoek is daarom om hem gewoon in de benzine mode te tunen.
Heb je gerolt of gemapped? Hoeveel vermogen duwde jou clio eruit?dopestuff schreef:Ik was een beetje plotseling weg, maar ik vond het leuk en leerzaam!