Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
wouter 16v

Nou harstikke bedankt, maar ik zie er toch maar vanaf, ik weet van gekkigheid niet wat ik eerst moet doen. Sorry van de moeite.
Visscher
Contacteer:

Okey, maakt niet uit, maar dan wis ik de gegevens, dus als iemand ze wel wil, moet diegenen mij mailen...
Robert dB.

Je hebt meel Paul!
Visscher
Contacteer:

Robert dB. schreef:Je hebt meel Paul!
Er stond in mijn profiel een verkeerd email adres...

het is dus: paul.v@renault-tuning.nl
illuminator

Dag Paul.

Klein vraagje. Heb je nog speciale lak over de velgen gespoten naar het spuiten in de goudkleur.
Ik ga mijn velgen ook spuiten in de vakantie.
ik zat te denken om dan een half litertje blanke lak te halen. Alleen kan die lak ook tegen bijvoorbeeld velgenreiniger.
Als je de velgen laat coaten spuiten sommige bedrijven er ook lak op. Maar is dit sterkere lak of zo?
Robert dB.

Visscher schreef:
Robert dB. schreef:Je hebt meel Paul!
Er stond in mijn profiel een verkeerd email adres...

het is dus: paul.v@renault-tuning.nl
Je hebt alweer meel :D
Visscher
Contacteer:

illuminator schreef:Dag Paul.

Klein vraagje. Heb je nog speciale lak over de velgen gespoten naar het spuiten in de goudkleur.
Ik ga mijn velgen ook spuiten in de vakantie.
ik zat te denken om dan een half litertje blanke lak te halen. Alleen kan die lak ook tegen bijvoorbeeld velgenreiniger.
Als je de velgen laat coaten spuiten sommige bedrijven er ook lak op. Maar is dit sterkere lak of zo?
Ik heb er geen special blanke lak ofzo over gespoten, gewoon precies het zelfde als de rest van mijn auto....

Ik gebruik ook geen velgen reiniger... Geen idee of het er tegen kan...
Ik krijg mijn velgjes altijd weer heel netjes, als ik ze ga wassen eerst ff schoon maken met ontvetter, en dan gewoon met de auto mee wassen. Dat gaat echt goed, ze worden ook echt niet dof ofzo. Nu na een jaar zien ze er nog als nieuw uit.

Grtjes Paul
illuminator

okee bedankt.
dan haal ik hier bij een schadeherstelbedrijf binnenkort even een half litertje blanke lak.
Tom
Moderator
Car: MB

velgenreiniger kan in de meeste gevallen geen kwaad hoor, Je moet alleen heeel goed met water spoelen. En bij slechte velgjes kun je volgens mij toch het beste eerst stralen dan spuiten en daarna genoeg blanke lak erop.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Plaats reactie