-
Nou harstikke bedankt, maar ik zie er toch maar vanaf, ik weet van gekkigheid niet wat ik eerst moet doen. Sorry van de moeite.
Okey, maakt niet uit, maar dan wis ik de gegevens, dus als iemand ze wel wil, moet diegenen mij mailen...
-
Je hebt meel Paul!
Er stond in mijn profiel een verkeerd email adres...Robert dB. schreef:Je hebt meel Paul!
het is dus: paul.v@renault-tuning.nl
-
Dag Paul.
Klein vraagje. Heb je nog speciale lak over de velgen gespoten naar het spuiten in de goudkleur.
Ik ga mijn velgen ook spuiten in de vakantie.
ik zat te denken om dan een half litertje blanke lak te halen. Alleen kan die lak ook tegen bijvoorbeeld velgenreiniger.
Als je de velgen laat coaten spuiten sommige bedrijven er ook lak op. Maar is dit sterkere lak of zo?
Klein vraagje. Heb je nog speciale lak over de velgen gespoten naar het spuiten in de goudkleur.
ik zat te denken om dan een half litertje blanke lak te halen. Alleen kan die lak ook tegen bijvoorbeeld velgenreiniger.
Als je de velgen laat coaten spuiten sommige bedrijven er ook lak op. Maar is dit sterkere lak of zo?
-
Je hebt alweer meelVisscher schreef:Er stond in mijn profiel een verkeerd email adres...Robert dB. schreef:Je hebt meel Paul!
het is dus: paul.v@renault-tuning.nl

Ik heb er geen special blanke lak ofzo over gespoten, gewoon precies het zelfde als de rest van mijn auto....illuminator schreef:Dag Paul.
Ik gebruik ook geen velgen reiniger... Geen idee of het er tegen kan...
Ik krijg mijn velgjes altijd weer heel netjes, als ik ze ga wassen eerst ff schoon maken met ontvetter, en dan gewoon met de auto mee wassen. Dat gaat echt goed, ze worden ook echt niet dof ofzo. Nu na een jaar zien ze er nog als nieuw uit.
Grtjes Paul
-
okee bedankt.
dan haal ik hier bij een schadeherstelbedrijf binnenkort even een half litertje blanke lak.
dan haal ik hier bij een schadeherstelbedrijf binnenkort even een half litertje blanke lak.
-
- Moderator
- Car: MB
velgenreiniger kan in de meeste gevallen geen kwaad hoor, Je moet alleen heeel goed met water spoelen. En bij slechte velgjes kun je volgens mij toch het beste eerst stralen dan spuiten en daarna genoeg blanke lak erop.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams