als de auto tot een bepaalde temp goed loopt zal het denk ik niet de timing zijn..
je moet verder kijken aangezien het echt op een bepaalde temp ineens afgelopen is.
het gebeurt ook alleen stationaire? onder het rijden niks aan de hand?
wat eerder al genoemd werd, de lambdasonde gecontroleerd?
5 gte Heartbeat hersenkraker OPGELOST !!!!!!!!!!
Nou ik durf er niet mee te rijden
ik heb al zo vaak stil gestaan.
Laaste tijd slaat zelfs de fan aan dus echt temperatuur gerelateerd is het niet denk ik.
hij krijgt teveel benzine
weet iemand de brandstofdruk van een 1.4 en een 1.7

Laaste tijd slaat zelfs de fan aan dus echt temperatuur gerelateerd is het niet denk ik.
hij krijgt teveel benzine
weet iemand de brandstofdruk van een 1.4 en een 1.7
Een vraag. De motor moet normaal een brandstof druk op de rail hebben van ongeveer 3 bar (t.o.v. de srpruitstuk druk). Dat wordt dan nog bij geregeld door de onderdruk in het spruitstuk. De regelaar is een tegendruk regelaar. Waarschijnlijk levert de juiste brandstofpomp in/bij de tank ca. 4 barg benzine druk. Ik lees dat je een pomp van een 1.4 gebruikt. De 1.4 is toch een carburateur uitvoering (al dan niet met een turbo). Dan levert de 1.4 brandstofpomp waarschijnlijk een veel lagere druk van de 1.7/1.8 brandstofpomp die voor de injectie is bedoeld. Ik ben beniuwd wat je brandstofdruk op de rail is.
R19 16V cabrio met F7R 710 motor en JC5 053 bak
dan lijkt me dat een probleem.. je moet dan echt een injectie pomp monteren, carburateur geeft een lage druk benzine toevoer. Injectie is een stuk hoger. Injectie pomp kan ook niet zomaar op een carb.
Een gt pomp moet ook kunnen lijkt me, maar beste kijk eens op de sloop naar r19 r21 of volvo met de zelfde blok, die een uitwendige pomp heeft
Een gt pomp moet ook kunnen lijkt me, maar beste kijk eens op de sloop naar r19 r21 of volvo met de zelfde blok, die een uitwendige pomp heeft
-
Ik heb precies hetzelfde gehad, vlak voordat ie afsloeg ging ie hoger in toeren lopen. Lag aan de koelwater tempertuursensor voor de injectie(verkeerde waarde), deze zit aan de voorzijde van het blok bij de thermostaat. Als je stekker eraf haalt moet ie het weer goed doen, ik heb de oude sensor weer teruggeplaatst.
om maar te beginnen ik was weer eens eigenwijs.
toch maar oude temp sensor in gedaan vanochtend en dat ding liep weer als een zonnetje
vandaag weer na 2,5 maand weer voor de deur
bedankt allemaal voor jullie antwoorden en jullie geduld
gr Boaz.
toch maar oude temp sensor in gedaan vanochtend en dat ding liep weer als een zonnetje

vandaag weer na 2,5 maand weer voor de deur

bedankt allemaal voor jullie antwoorden en jullie geduld
gr Boaz.
mooi! dus toch wel de sensor
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
-
Jij eigenwijs welnee hoe kom je daar nou bij

Maar mooi dat hij het weer doet

Maar mooi dat hij het weer doet