if it is the case, I am seeing with but to come!!
I await the confirmation of certain of my entourage!!
I strongly hope that French this will move
Je comprends de rien de votre text.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Jazeker!
Ik ga het nog in de officiële aankondiging verwerken, maar mogelijk dat RTL5 hun gek Bavo Galama bij de openingsmeeting laat filmen voor het programma Gek op Wielen! De redactie overlegt komende week en dan nemen ze contact met mij op.
Ook is er een aanvraag naar het Guinness Book of Records voor het vestigen van een record tijdens de openingsmeeting. Zodra daar meer over bekend is, laat ik het weten!
Willeon de Zoete schreef:
Ook is er een aanvraag naar het Guinness Book of Records voor het vestigen van een record tijdens de openingsmeeting. Zodra daar meer over bekend is, laat ik het weten!
kost veel geld maar dat wist je waarschijnlijk al ?
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
nu ben ik benieuwd wat het record word meeste gtt's bij elkaar?
mocht dat zo zijn kan je daar wel mee adverteren, denk dat het dan nóg meer mensen trekt
Ik heb waarschijnlijk een extra Renault mee naar de meeting, van een vriendin met een Twingo. Is in ieder geval enthousiast.
Nu eens kijken of ik een andere vriendin met een Mégane Coupé 2.0 ook mee kan krijgen
en veel meer Renault rijdende mensen ken ik eigenlijk niet
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Begrijp ik het nou goed dat Xenon en tof11turbo met 2 auto's komen. Een 5 GTT en een 11 Turbo?
En Edward, heeft die vriendin van je ook een naam? Anders lijkt het zo raar in de opkomstlijst.
^ Zohee je hebt behoorlijk wat haar gekregen Willempie!!
Willem-Jan schreef:Begrijp ik het nou goed dat Xenon en tof11turbo met 2 auto's komen. Een 5 GTT en een 11 Turbo?
En Edward, heeft die vriendin van je ook een naam? Anders lijkt het zo raar in de opkomstlijst.
En in hoeverre moeten die GTT's rijden eigenlijk?
Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...