We kunnen ook nog ff langs Kampen, PM Performance. De 5 van Miranda is van de spuiter terug.

Zeker wel! Mooi om te zien dat de historie goed wordt geconserveerd! Maar de 5-jes waren toch wel mijn favoriet! Hoewel die Alpine ook erg dik isantoine schreef:Arno en Willeon, bedankt voor jullie komst. Hebben jullie jezelf een beetje vermaakt?
Het was idd, een leuke meeting! Kan die oldtimers wel waarderen!antoine schreef:Arno en Willeon, bedankt voor jullie komst. Hebben jullie jezelf een beetje vermaakt?
Ik geloof dat ik jou gisteren niet gezien of gesprokken heb............dolf jans schreef:Jochem, het lullige is dat een kale plek op een vijfje zo overgespoten is maar die kale plek op mijn achterhoofd..............![]()
Leuk om jullie gisteren ontmoet te hebben.
Dolf
Om een uurtje of twee vlak voor we naar huis gingen bij het verspreiden van jullie flyers: groepje Arno, jij, David en ik, Antoine bij mijn witte Clio?Jochem de Haas schreef:Ik geloof dat ik jou gisteren niet gezien of gesprokken heb............dolf jans schreef:Jochem, het lullige is dat een kale plek op een vijfje zo overgespoten is maar die kale plek op mijn achterhoofd..............![]()
Leuk om jullie gisteren ontmoet te hebben.
Dolf![]()
maar ik wil best de volgende keer een spuitbusje meenemen om je kale plekje bij te werken ............welke kleur moet het worden ?
OK mensen, 'der alte' heeft wat moeite met al die namen en pseudonimmen in de vier clubs CCN, RTC, CAR en het R5AF......Willeon de Zoete schreef:Ehhhhhh...Ik lijk in het geheel niet op Jochem!![]()
Jochem was met z'n donkerblauwe Turbo 2, ik met m'n phase 2 GTT.
Arie (EBSBaccara) en Johan stonden ook bij het groepje, maar die zul je niet bedoelen...
Beste Willeon, ik denk dat je iemand anders voor je hebt.Willeon de Zoete schreef:Geeft niks Henk!
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... highlight=Willeon de Zoete schreef:![]()
![]()
![]()
P.S. Nog nieuws over de kartcompetitie in Oldenzaal?
Waar staat deze mooie fase1 r25 dan op de foto? Tevens was er nog een fase1 r25 v6 turbo, deze staat er ook niet bij op de fotoRik Hamberg schreef:Ik ben gisteren ook weer even geweest van 11:30 tot 13:00 uur. Lekker weer en veel leuke wagens. Ook m'n collega uit Heerenveen nog even gesproken, hij was er met zijn donderrode R25 GTX.