
wat voor sper heb je er in zitten en hoe bevalt het?
Achter: Achteras van een Clio 16v, en verder alles weg geslepen en gebogen wat er in de weg zit.KoenGTT schreef:Wat heb je precies gedaan om de spoorbreedte te verbreden?
Zo supergroot zijn ze niet. Met name de uitlaatkant is reletief klein. Ik wilde twee turbo's omdat dat aan de uitlaatkant gewoon veel gunstiger is. Mijn doel was ook niet zozeer om heel veel koppel onderin te hebben, maar vooral topvermogen. Dat ze nu al aardig vroeg opspinnen is mooi meegenomenAbel schreef:Menno, waarom heb je voor bi turbo gekozen? en ik vind het heel knap dat zo'n grote turbo al opspint bij 2000rpm bij een vulling van een 1 liter motor. Waren 2 kleinere niet handiger of 1 grote turbo.
ik kan me wel voorstellen dat je een wat groter turbogat wilt hebben voor driveability net als op de motoren met een turbo (2 wielers) dikke turbo die pas bover 5Krpm mee gaat werken.