Nieuw hier; Bianca aka Twingooo

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Twingooo
Contacteer:

@ Steven: hey grappenmaker als jij het blijkbaar wel voor elkaar krijgt om foto's van moi hier neer te knallen, zou je dan heel misschien por favor een leukere neer kennen zetten? :worship: Please?

En ik hier goed passen? Zijn we allemaal prettig gestoord dan? :biertjuh:
Steven
Car: M536

Als je nu rechtermuisknop op een 'leuke' foto op je hyves klikt en dan op 'eigenschappen' klikt, zie je:

Adres:
(URL)

Daarachter staat iets van: http://85.17.225.33/73900001-73950000/7 ... _3Wf_.jpeg

Dat selecteer je met je linker muisknop (helemaal blauw maken tot het einde van bladiebla.jpeg) en dan doe je weer rechtermuisknop --> kopieren.

Maak je hier een post aan, druk je op het knopje IMG, daarna rechtermuisknop --> plakken en dan nog een keer knopje IMG

Dan krijg je dus dit:
[img]http://85.17.225.33/73900001-73950000/7 ... _3Wf_.jpeg[/img] alleen dan zonder spaties ertussen... dan druk je op submit en voila een foto.

Kep een leuke foto als voorbeeld gebruikt ;)

En gestoord? Moet je es zoeken op smoelenboek en daar doorheen bladeren :~
Twingooo
Contacteer:

me going mucho loco, kanonnen zie nergens die .jpeg staan
Laatst gewijzigd door Twingooo op ma 14 apr 2008 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Steven

bijna goed, je moet bij het selecteren van die URL even naar beneden schuiven dat je de hele link krijgt totdat ie eindigt met blalbla.jpeg

En ipv beneden op submit te drukken voor een post, kun je em ook ff van tevoren bekijken met preview...
Twingooo
Contacteer:

ja gevonden, de foto die ik erop wilde zetten is niet compleet op Hyves, dus staat er daar wel op maar kan niet verplaatst worden naar een andere site, heb gekeken bij de foto die jij gebruikt hebt en zag het probleem ineens. Still under construction dus :worship:
Twingooo
Contacteer:

ik ben dus echt blonttt is maar weer bewezen, geduld is op :@ tackel mijn vriend dalijk wel, hij is handiger met computers over het algemeen, computer-Bianca: 1-0 eindstand, voorlopig... |:
Twingooo
Contacteer:

Ja zo hehe, ben ik weer, nou de foto is nog niet geregeld maarrrr voor de Twingo des te meer :worship: Heb de Devil uitlaat binnen, aan de rechter EN linkerzijde een einddemper, verlagingsveren voor 40mm zakken zijn er ook, in het laatste weekend van deze maand gaat het spul eronder :D

Zojuist heb ik het boek van autostyle gehaald en daar wat leuke verlichting voor haar Kont gevonden :smoke: Dus ook daar ga ik even achteraan, de installatie is wat aangepast maar nog lang niet naar mijn zin, dus ook hier is nog wat werk aan. De eerste 3000 kilometer is er al door me mee gereden en dat in krap 3 maanden (D) Moet zeggen dat ik de power die ik met de GTi had nog steeds mis, maar deze dame is ook pittig te noemen, kwestie van wennen. Met de tijd komen er als het goed is leukere velgen onder, niet de standaart renault jongens, maar ook mijn geld raakt weleens op :lol: Maar zoals jullie lezen zat in de planning en al zat voorbereid, nu de realisatie nog, maar komt goed.

Groetjes...

ps... weet iemand of het mogelijk is om een sportfilter aan te sluiten op het blok? Welk type of idee moet ik dan aan denken?
Laatst gewijzigd door Twingooo op ma 19 mei 2008 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Dnns

Je kan kijken naar een 57i kit van K&N.. staan ook in het boek van autostyle..
Of je zou kunnen kiezen voor universeel zodat je zelf een systeem aan kan leggen..
Ik benieuwd naar de pics !! :worship:
Twingooo
Contacteer:

De foto's komen op mijn hyve te staan zodra die er zijn :foto: heb de Hyve nu zo ingesteld dat de foto's zichtbaar zijn. Bij hyve snap ik tenminste hoe het werkt :lol: :p

thanx 4 the tip bijdeweg en tussen de vangrail :worship:

http://www.swiftie.hyves.nl
Mike (spitsoor)
Contacteer:

Voor een 1.2 16V variant is er idd een 57i kitt van k&n beschikbaar. Rijdt er zelf ook alweer een jaar of 3 mee rond (Y)
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Steven schreef:Hahaa deze is echt goed :lol:

[img]http://85.17.225.47/116400001-116450000 ... _LbvH.jpeg[/img]

Lekker bekkie hoor ;)
whe heeeeeeeeee een concurrent :D
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Twingooo
Contacteer:

Hessel schreef:
Steven schreef:Hahaa deze is echt goed :lol:

[img]http://85.17.225.47/116400001-116450000 ... _LbvH.jpeg[/img]

Lekker bekkie hoor ;)
whe heeeeeeeeee een concurrent :D
Ooh vertel???? :p De luchtfilter is dus gevonden, naja op papier, uh beeldscherm (I) Had in autostyle mooie kappen gezien voor de verlichting achter, hebben ze hem niet in het bouwjaar waar mijn Twingo uit komt |: Wie oh wie ken me hiermee verder helpen? Heeft misschien een internet adres of iest waar ik ken kijken? Nog krap 1,5 week en de uitlaat en vering gaan eronder, dus er zit schot in (Y)
Twingooo
Contacteer:

oooeeeh nog 1nachtje slapen, terwijl ik dienst heb gooien mijn vriend en een bevriende monteur de vering en de uitlaat eronder (Y) :D ben benieuwd, ken iig niet wachten (D)
Twingooo
Contacteer:

:worship: jaja ze staat met haar neus net boven de grond :bang: Het geluid is super, zodra het beter weer is en zij gewassen maak een paar foto's en zet ze op mijn hyve, hier foto's plaatsen gaat hem niet worden, meld het wanneer ze erop staan (Y) :foto:
Steven

Zal nog es wat proberen uit te leggen ;)
Twingooo
Contacteer:

:D mie blontttt wat verwacht je? 8) De foto's op mijn hyve staan erop (Y)

http://twingo-bitchie.hyves.nl/ check it out! Op mijn blog heb ik de oude en nieuwe situatie bij elkaar geplakt.

ps: nu net info opgevraagd over chip-tuning, wie weet....
Twingooo
Contacteer:

Heb inmiddels het 1 en ander bekeken wat betreft chiptuning van de Twingo, het leek erop dat het niet mogelijk was, maar een man die zelf in het wereldje zit heeft me wat info weten te verstrekken en me de links van de bedrijven gestuurd die hij kent en het WEL kunnen :bang: 1 Nadeel, de hele sites zijn in het Duits jahwol, |: moet dus effe puzzelen, maar er schijnt wb motorisch kietelen een flauw zonnetje :p

groetjes Bianca
Twingooo
Contacteer:

Ja sorrie ben ik weer na een hele lange tijd (0) Weet niet of de Twingooo de laatste keer al verlaagd was en of de nieuwe uitlaat er al onder zat, maar dat is inmiddels dus al gebeurt, 40 mm naar beneden en een Devil met 2 einddempers (y) lekker brullen dus. De hele waslijst wb plannen zal ik er zsm opzetten hier.... iig HI! i'm back ;)
Twingooo
Contacteer:

Reeds gedaan @ Da twingooo:
* 40mm verlaagd
* Andere uitlaat
* Stoelhoezen
* Andere matten

2 Do @ Da Twingooo:
* Andere velgen
* Kleine schades opknappen
* Renault stickers eraf
* Strakkere achterverlichtings unit
* Andere pookknop (al binnen)
* Andere hoes om de pook (al binnen)
* Andere handrem (al binnen)
* Raamstreamer voorruit (al binnen)
* Getinte ruiten
* Bodykit

Vannacht een brainstorm gehad en het wordt nog duurder Ooooh daar gaat mijn vakantiegeld de aankomende jaren Maar tis voor een goed doel. Voor de install heb ik een heel plan in mijn bovenkamer zitten. Zoals ik al eerder melde ligt er nog heel wat uit Da Swifster die ik kan her gebruiken. Zo wie zo komt er een kist achterin, hierbij dan een verdeler e.d.
De hoedenplank die er nu in zit gaat eruit en daar komt een home-made board in. ( Had Da Swifster ook) Waarom het origineel eruit? Moet nog wat leuks in de plank weg gewerkt worden ook natuurlijk. En de originele is ietsjes (ahum) te zwak/slap voor mijn plannetje
Ik heb dus weer wat te doen de komende tijd Mijn vriend het zaag en aansluitwerk en ik dirigeren. Maar eerst moet de hele zooi uitgezocht worden met wat er wel en niet hergebruikt gaat en kan worden.

Zag op MP al een body kitt te koop staan, maar die vind ik nog iets te braaf zeg maar. Misschien iets voor iemand anders hier?
http://www.Marktplaats.nl, advertentienummer: 232163788.

Tot zover weer even een update, nu maar hopen op snel meer zon en klusplezier/tijd
twingotunerke
Contacteer:

welkom

er zijn inderdaad niet veel eigenaars van een twingo

ben benieuwt naar je wagenke

grts
Twingooo
Contacteer:

Thanx 4 the welcome :worship: Er is inmiddels een nieuwe klus bijgekomen, de antenne zit muurvast, dus die gaat eraan, maar eerst op zoek naar een ander |: en heel hard hopen dat de schroefdraad er in zijn geheel uitkomt, anders is het een nog groter probleem :(
Twingooo
Contacteer:

Net bij Stickerland de stickers van de RTC besteld, wordt reclame maken dus :grin: Heb een heel ontwerp in mijn bovenkamer voor de sticker op de achterruit, maar kan hem nergens zo maken |:
Namelijk Twingo-Bitchie in een halve cirkel geschreven en dan een babe >-) eronder geplakt, dus nee niet een foto van mezelf, ik kom geeneens in de buurt :D Maar een "babe" sticker if you know what i mean...

Gisteren weer even lenig gedaan en alle stoelhoezen zitten er nu op, de hoofdsteunen van de achterbank wel moeten verwijderen, dit omdat de hoes voor de achterbank geen gaatjes had voor de hoofdsteunen. Maar moet zeggen dat ze er al weer een stuk van opgeknapt is.

De antenne zit er nog steeds aan, dus ook die moet nog gebeuren, maar komt allemaal goed voor ik een jongetje ben, hoop ik... (I)
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Twingooo schreef:Net bij Stickerland de stickers van de RTC besteld, wordt reclame maken dus :grin: Heb een heel ontwerp in mijn bovenkamer voor de sticker op de achterruit, maar kan hem nergens zo maken |:
Namelijk Twingo-Bitchie in een halve cirkel geschreven en dan een babe >-) eronder geplakt, dus nee niet een foto van mezelf, ik kom geeneens in de buurt :D Maar een "babe" sticker if you know what i mean...
Misschien kan Ad je er wel mee helpen.
http://www.renault-tuning.com/profile.p ... file&u=839
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Twingooo
Contacteer:

thanx 4 the tip (I) Heb hem inmiddels benaderd :grin:
Twingooo
Contacteer:

Stickers RTC zijn Under construction (begin van de middag een mail hierover gehad) en het eigen idee loopt ook, thanx alvast Ad.... En natuurlijk de gouden tipgever :worship: AKA Gabri...

Boven de sticker komt dan de tekst: Twingo-Bitchie in en rond lopende lijn.

Wilde in eerste instantie een Devilbabe, maar kon geen leuke vinden waar ik wat mee kon helaas.

I'll keep you all posted :smoke:
Laatst gewijzigd door Twingooo op di 3 mar 2009 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gabri van der Veen
Über-Spammer

daar zijn we toch voor :wink: , ohja wel even lid worden :p
Project 21 16v
Twingooo
Contacteer:

whahaha ik ga jullie toch ook al sponsoren dalijk op de weg, tsss nah ja zeg... (D)

Probeerde de links naar de gekozen stickers te plaatsen, maar ik en computers whahaha, dussuh... SORRIE!
Gabri van der Veen
Über-Spammer

het was te proberen :wink:
Project 21 16v
Twingooo
Contacteer:

brutale mensen hebben de halve wereld toch? Check je inbox :grin:
Twingooo
Contacteer:

Het heeft hem wat bloed zweet en tranen gekost, maar het is hem gelukt. De sticker is af! iig Het idee, het origineel moet natuurlijk nog in produktie worden genomen... Maar hijs top geworden, althans is mijn mening.

Helemaal top en nogmaals bedankt voor al je moeite, was misschien niet de makkelijkste, dit even net anders dat even met elkaar wisselen, maar je hebt het hem geflikt.. Thanx Ad :worship:
Ad van Haperen
Contacteer:

You're welcome :grin:

PS. de volgende keer kun je de zijraamstickers ook gewoon bij mij bestellen hoor
Twingooo
Contacteer:

(D) proost op de samenwerking en het eindresultaat...

whahaha ennuh ik lees altijd de kleine letters, alleen was nu een beetje laat, ajoh heb ze nu ook, maar de volgende keer zal ik jou weer tackelen, is a promiss (I)
Man0nnie

Je doet een hoop leuke dingen aan je twingo:D
Jammer dat de computer nog steeds voor staat met 1-0 haha
had wel een foto willen zien:D

Is hij te zien op de meeting van 5 april?
Twingooo
Contacteer:

Nope ben er dan niet bij helaas, maar nogmaals: op mijn hyve is ze wel te zien, Hyvelid of niet, als het goed is kan iedereen hem zien.
Ennuh de computer blijft ook op 1-0 staan ben ik bang whahaha
Man0nnie

Ik ben hyvelid maar kan ze helaas niet zien.. :-(
Plaats reactie