Maar goed wat Petertje ook doet, zijn keus en hopen dat het goed afloopt allemaal
Ik WEET dat de nederlandse politie bij je thuiskomt als je niet hebt betaald... met de vraag waarom niet, en of je het nu wel wilt betalen.. Alles wat niet betaald is word doorgezonden naar een afdeling binnen de nederlandse politie en die handelen dat af.Petertje5 schreef:nee ik heb hem niet via CJIB, gewoon een of andere zwitsers incassobureau..maar het lijkt me sterk dat ze hier iemand op me af kunnen sturen, aangezien ik in ned geen overtreding heb begaan..
Ik heb andere info:Abel schreef:Ik WEET dat de nederlandse politie bij je thuiskomt als je niet hebt betaald... met de vraag waarom niet, en of je het nu wel wilt betalen.. Alles wat niet betaald is word doorgezonden naar een afdeling binnen de nederlandse politie en die handelen dat af.Petertje5 schreef:nee ik heb hem niet via CJIB, gewoon een of andere zwitsers incassobureau..maar het lijkt me sterk dat ze hier iemand op me af kunnen sturen, aangezien ik in ned geen overtreding heb begaan..
Volgendjaar krijg je die boete vanuit het cjib. Is leuk voor de nederlandse staat. Die mag het geld houden, Andersom als een zwitser in nl te hard rijd en word geflitst is dat voor zwitserland.
En nee ik heb nog nooit in het buitenland een snelheidsovertredeing begaan. Ik weet dit gewoon omdat mijn vriendin bij de politie werkt!
helemaal mee eens, ben ook een keer de klos geweest in Belgie, weet niet hoe de belgische Koos heet maar die heeft er een plezant pintje van kunnen drinken!, ik zie t als een risico dat ik neem, een soort extra belasting ...niet leuk maar ach ik doe het zelfHaas schreef:wat een gedoe zeg, rijdt gewoon niet te hard, klaar
doe je t toch, en wordt je gepakt, dan is daar het uithuilhoekje. Wil je een binkje zijn en niet betalen, hoop ik dat ze je snel pakken....