Tis een versterkte koppakking Wouter dus lijkt me erg sterk dat die kapot is! Maar ik vind het echt kut voor je dat ie maar niet lekker wil lopen, kheb ook nog nooit last gehad van dat roken wat jij zegt
Dat zou lekker zijn als die jongens van de garage aan het testen zijn geweest en iets gesloopt hebben
Steven schreef:Daarom doe ik liever alles zelf, kan ik tenminste mezelf vervloeken.
Verder is een koppakking moedwillig slopen op zich best lastig hoor.
Als ie niet goed loopt qua mengsel,wat volgens mij bij deze auto 't geval was, ist snel gebeurd.........maarja eigenlijk is 't dan ook weer een beetje z'n eigen schuld.....
DennisT schreef:Tis een versterkte koppakking Wouter dus lijkt me erg sterk dat die kapot is! Maar ik vind het echt k#t voor je dat ie maar niet lekker wil lopen, kheb ook nog nooit last gehad van dat roken wat jij zegt
Dat zou lekker zijn als die jongens van de garage aan het testen zijn geweest en iets gesloopt hebben
Als je motor pingeld, dan kun je de sterkste koppakking er tussen liggen die je kunt vinden,kapot gaan zal die zeker......
Dat stotteren en inhouden heeft er zeker geen goed aan gedaan
Ik had zoiezo eerst dat brandstof probleem opgelost voor 'k ermee was gaan rijden
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Als je het gas loslaat geeft ie ook bijna geen sisser meer. We zien wel.
Verder rookt ie nog een beetje, Veban kon dat wel verhelpen zeiden ze. Het is tenminste niet meer zo erg als eerst
Er stonden toen fietsers achter me die een beetje ademhalingsproblemen kregen door mij
Maar kijk eens of de DV wel dicht gaat als je gas geeft. Als de motor stationair draait moet hij open staan, als je dan met je hand even gas geeft bij de carburateur moet hij meteen dicht gaan. Het kan zijn dat de rubberen ring aangevreten is door benzine waardoor de DV stroef gaat. Dit probleem had ik eerst ook, en daarom is de carburateur door MB gereviseerd en heb daarna ook nooit meer problemen ermee gehad.
Schroef gewoon even de DV open anders, denk dat het een kwestie is van een nieuwe rubberen zuigerveer erin
Toen ik mijn Forge zuiger DV er voor het eerst op had zitten bleef die ook open staan tijdens het rijden. Maurice heeft toen geadviseerd om er een sterkere veer in te zetten omdat de originele niet sterk genoeg bleek te zijn. Toen dit ook niet helemaal voldoende bleek te zijn heb ik opvulringen gekregen en die er tussen gezet waardoor die er strakker in zit. Heb er nu 2 in zitten en hij werkt perfect! Je kunt natuurlijk ook grote revetten nemen... Succes!
Merijn schreef:Dikke kans dat de afdichtring aan zijn einde aan het raken is en dan blijft de zuiger deels open staan. Heb ik ook gehad bij mijn Bailey...
Tja is er toch iets niet goed aan je GT geweest hoor, kep met 2 baileys gereje bij elkaar meer dan twee jaar met dagelijks gebruik en nooit problemen.
Bart GTT schreef:Toen ik mijn Forge zuiger DV er voor het eerst op had zitten bleef die ook open staan tijdens het rijden. Maurice heeft toen geadviseerd om er een sterkere veer in te zetten omdat de originele niet sterk genoeg bleek te zijn. Toen dit ook niet helemaal voldoende bleek te zijn heb ik opvulringen gekregen en die er tussen gezet waardoor die er strakker in zit. Heb er nu 2 in zitten en hij werkt perfect! Je kunt natuurlijk ook grote revetten nemen... Succes!
De DV werkte gewoon goed, veer vervangen is dus niet nodig. Ik denk dat ze er zo mee hebben lopen klooien bij de garage dat er benzine in gekomen is en de rubberen ring gewoon daardoor aangetast is zodat de zuiger niet soepel meer beweegt. Heb je dat ding al open gehaald Wouter?
Steven schreef:Tja is er toch iets niet goed aan je GT geweest hoor, kep met 2 baileys gereje bij elkaar meer dan twee jaar met dagelijks gebruik en nooit problemen.
Kep em ook nog fijn liggen voor de Corolla
Dat zou best eens kunnen... Er is benzine bij gekomen, nadat ik 'm gruwelijk verzopen had. Maar dat zou theoretisch niet moeten kunnen. De carburateur zal wel een revisiesetje nodig gehad hebben of zo.
Gisteren en vandaag met de binnenkant bezig geweest. Achterbank eruit. De bank was nog goed maar het rode te veel verkleurd. (Was beetje roze ).
Heb er een bak in gemaakt, zo kan je ook nog eens wat meenemen en hoef je niet de vieze vloer te zien. Heb alleen aan het einde wat foto's gemaakt, was nl vergeten dat ik me fototoestel bij me had.
Merijn schreef:Ik heb ook zo'n nieuw logo liggen, maar ik wil die zwarte achtergrond ook in de carrosseriekleur hebben... Wat een kutwerk is dat, zeg.
Dat lijkt me met die kleine tussenstukjes idd kutwerk. Heb je je logo al af dan?
DennisT schreef:Mooi werk Wouter
Nu nog 2 mooie kuipjes erin en een ROLKOOI
Neej rolkooi nog niet. Misschien ooit. Kuipjes komen er denk ik wel in. Die kleur van die stoelen ben ik zat en kan nergens nette en originele stoelen vinden.
Vanmiddag even kijken of het allemaal nog netjes zit en dan de laatste dingen ff goed vastlijmen.
Merijn schreef:Ik heb ook zo'n nieuw logo liggen, maar ik wil die zwarte achtergrond ook in de carrosseriekleur hebben... Wat een kutwerk is dat, zeg.
Dat lijkt me met die kleine tussenstukjes idd kutwerk. Heb je je logo al af dan?
Nee, nog niet. Ik ben bezig de letters af te plakken met plakplastic en dan uit te snijden. Maar dat pielwerk kan ik niet meer dan een half uur achter elkaar doen.