Voor alle forum leden

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Jolanda van Luco

Beste leden en niet leden
Dit moet ik even typen voor Luco

Luco heeft viavia nu twee pagina's in het ledendeel kunnen lezen en wil even reageren

Inderdaad heeft riel nooit gescholden via pm of msn
Ik ga niet vertellen wie dat wel heeft gedaan, dat verdom ik om verrader te spelen
Haas naar mijn mening hebben wij 1 keer een discussie gehad en 1 keer een gesprek over een topic wat normaal verliep naar mijn mening

Verder weet ik dat ik niet makkelijk ben, maar er is nooit echt gesproken over mijn gedrag
ja een boos mailtje of pm, dat is naar mijn mening niet praten maar goed, gebeurd is gebeurd, klaar

Verder vind ik dus niet dat riel af zou moeten treden
1 het is mosterd na de maaltijd
2 over een maand is die toch niet herkiesbaar

Persoonlijke noot aan riel: Als mijn gedrag jullie zo dwars zat, waarom heb je me in belgie niet aangesproken, je ontweek me en heb niks gezegd
op de afsluitmeeting idem dito
ik heb via pm voorgesteld niet meer op elkaar te reageren en na een tijdje weer te reageren, heb zelfs bij sommige posts van jouw, een bevestiging cq compliment gezet terwijl jij bij heel veel posts van mij met een flauwe, snerende of denigrerende opmerking kwam, naar mijn mening heb je op deze situatie aangestuurd.

Maar nogmaals ik ben ook niet makkelijk
Het is begonnen met erik die ik een keer aansprak, die kon prive en zijn functie niet gescheiden houden en vertelde dingen door en verdraaide de waarheid
bij gabri is een tekst door mij verkeerd ingeschat en daar werd jacco boos over, gabri heeft er nooit wat van gezegd
naar mijn mening is dit uitgepraat, maar ik kon inmiddels geen goed meer doen bij jacco en dus ook niet meer bij enekele anderen

bij riel is het gestart nadat ik hem heb verteld dat er klachten waren over het bestuur, maar dat was niet waar
en helemaal stom van mij om tegen haas te zeggen dat verschillende mensen riel een prutser vonden, ik kon en kan dat niet voldoende beoordelen en heb alleen verteld wat ik hoorde en dat is compleet verkeerd opgevat

zo en nou mogen jullie bepalen of er persoonlijke dingen meespelen
JA, het huidige bestuur kan naar mijn mening club en prive niet gescheiden houden
dat is erg moeilijk maar wel essentieel voor een goed functioneren van een bestuur

maar goed gebeurd is gebeurd en ik ben zo stom geweest om op misschien wel teveel dingen te reageren, maar wel met het idee het bestuur en leden wakker te houden of te maken

maar gezien de reactie van bestuursleden en de naasten rondom het bestuur is het niet gelukt

pech voor mij maar vooral zeer jammer voor de club

en riel, haas en jacco
persoonlijk heb ik helemaal niks tegen jullie
heb het altijd gezien als aanspreken in jullie functie en niet als persoon
en ik vind het jammer dat het anders opgevat is :(

Groetjes en succes :biertjuh:
Shaquille

Om dit soort problemen te voorkomen zou er dan niet een soort Ignore functie in het forum komen? Zodat mensen die zich storen of niet zitten te wachten op posts van sommige mensen ze gewoon kunnen "Ignoren". Zodat ze er dan ook geen notie meer van hebben wat die personen schrijven. Nu moet men dan niet gaan denken ze gaan dan allerlij dingen achter mijn rug om schrijven, maar geloof me zonder voer bijt er niemand. Oftewel dat stopt vanzelf als er geen reactie komt. :wink:

Ik vind het echt zonde dat het zo moet gaan.... we zijn toch allemaal volwassen mensen toch? Anders zouden we toch ook geen Renault besturen :D . (L)

Even een vraag aan het bestuur:
Is het al eens vaker voorgekomen dat er een Lid is uit geknikkerd? of alleen niet leden. (Niet leden kan ik in komen, maar leden niet dat zijn toch mensen die de club steun toe brengen en zorgen voor het bestaan van de club.) Misschien ben ik wel niet de juiste om hier over te oordelen als niet Lid maar moest het toch even kwijt. Vind het gewoon echt zonde. Sorry hiervoor :worship:
jacob

Gaat lekker lees ik hier dus alweer :S. Luco heb ik nooit problemen mee gehad. Hij komt soms nogal op een manier over maarjah dat doen we allemaal wel eens. Je moet iemand accepteren hoe die is toch en jullie weten het langzamerhand. Je krijgt op een gegeven moment toch van die kliekjes die alles met mekaar eens zijn. Maar jah luco als je dit leest via de 1 of andere manier. Sterkte ermee
Haas
Car: Megane RS

Jolanda van Luco schreef: Haas naar mijn mening hebben wij 1 keer een discussie gehad en 1 keer een gesprek over een topic wat normaal verliep naar mijn mening
klopt...maar das dan toch meer dan 1 keer :) (Y)
Jolanda van Luco schreef:Verder weet ik dat ik niet makkelijk ben, maar er is nooit echt gesproken over mijn gedrag
ja een boos mailtje of pm, dat is naar mijn mening niet praten maar goed, gebeurd is gebeurd, klaar
ik heb je een paar keer uitgelegd waar ik en medeforummers zich aan stoorden, wat betreft je taal/forumgebruik. Ik ga er geen welles/nietes spelletje van maken, maar zeggen dat er niets naar jouw kant is gekomen is niet helemaal de waarheid.
je hebt gelijk als je zegt dat je dat geen praten vind, ben ik helemaal met je eens. Niet dat je dat impliceert, maar het praten kan van beiden partijen komen. Als jij wat te horen krijgt over je doen en laten en wil daar meer over weten, kun jij ook de stap zetten om het woord te gebruiken, dat hoeft niet vanuit een tak van 'het gezag' te komen. Nogmaals..ik zeg niet dat je dat impliceert :)
Jolanda van Luco schreef:en helemaal stom van mij om tegen haas te zeggen dat verschillende mensen riel een prutser vonden, ik kon en kan dat niet voldoende beoordelen en heb alleen verteld wat ik hoorde en dat is compleet verkeerd opgevat
Ik ben blij dat je dat zelf nu ook inziet. Niet verkeerd bedoeld, maar heb t gevoel dat je nu 'het licht' ziet over die situatie. Juist wat je nu zegt, dat is alles wat ik bedoelde in mijn pm's toen. Dat je daar nu je ongelijk/zelfkritiek in beeld, zegt alleen maar positiefs voor jezelf (Y)
Jolanda van Luco schreef: en riel, haas en jacco
persoonlijk heb ik helemaal niks tegen jullie
heb het altijd gezien als aanspreken in jullie functie en niet als persoon
en ik vind het jammer dat het anders opgevat is :(
Wat mij betreft heb ik dat ook niet echt gedaan. Goed, soms heb ik me bepaalde dingen wat erger aangetrokken dan goed was voor de situatie, maar heb ook al eerder vermeld dat ik geen problemen met jou heb, maar soms je manier van reageren even subtiel vind als een stoeptegel...
Kan t niet vaak genoeg zeggen, ik vind het erg jammer dat het zo is gelopen, maar ik heb geen aandeel gehad in de besluitvorming.. :)
Martijn van Leeuwen
Car: Dodge RAM
Contacteer:

Shaquille schreef:Om dit soort problemen te voorkomen zou er dan niet een soort Ignore functie in het forum komen? Zodat mensen die zich storen of niet zitten te wachten op posts van sommige mensen ze gewoon kunnen "Ignoren". Zodat ze er dan ook geen notie meer van hebben wat die personen schrijven. Nu moet men dan niet gaan denken ze gaan dan allerlij dingen achter mijn rug om schrijven, maar geloof me zonder voer bijt er niemand. Oftewel dat stopt vanzelf als er geen reactie komt. :wink:
Beetje bij de wilde spinnen af.
Personen leren zich maar gedragen.
Shaquille schreef: Ik vind het echt zonde dat het zo moet gaan.... we zijn toch allemaal volwassen mensen toch? Anders zouden we toch ook geen Renault besturen :D . (L)
Yep. Fijn is anders.
I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
Jolanda van Luco

op mijn verzoek wordt de banner van le-alpine binnenkort weggehaald
Maus

jochem de haas schreef:Ieder heeft een mening ...... en ik kan alleen maar zeggen : maakt ff niet uit hoe en wat, maar als er iemand "tegen" het bestuur is of in ieder geval kritiek op het bestuur heeft, aldan niet om in zijn of haar ogen verbeteringen te bewerkstelligen ......vind ik het zeer slecht dat datzelfde bestuur de "macht" heeft om de betreffende persoon te royeren....

Daar zou je eigenlijk een soort "jury" voor moeten hebben .......
Goed gesproken Jochem. (Y)
Riël
Über-Spammer

Als is zijn kritiek op ons zeker niet de reden geweest, moge dat nog altijd niet duidelijk zijn.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Jolanda van Luco

bestuur zou ook niet mogen moderaten vinden wij, moet je gescheiden houden en hou je de functies ook gescheiden en voorkom je gezeur

voor topics sluiten zou een meerderheid van de moderators moeten zijn en de poster moet op de hoogte gebracht worden VOOR dat de actie plaats vind

het bestuur van drie man is te weinig en zoals we lazen in het aanmelden is 4 a 5 keer vergaderen per jaar ook te weinig, moet minimaal eens per maand

ook zou de meetingcoordinator een andere functie moeten krijgen, leden moeten evenementen organiseren met ondersteuning van de coordinator en als er leden zijn die tien sets banden op willen burnen, laat ze (Y)
Riël
Über-Spammer

Jolanda van Luco schreef: ook zou de meetingcoordinator een andere functie moeten krijgen, leden moeten evenementen organiseren met ondersteuning van de coordinator en als er leden zijn die tien sets banden op willen burnen, laat ze (Y)
Even een stukje naast waar het eigenlijk om draait, maar dit is zéker de functie van de coordinatoren dit gebeurt ook. Enkel de openings en afsluitmeetings wordt grotendeels door het bestuur geregeld aangezien hier de ervaring zit in deze meetings. Bovendien hebben zich maar liefst 4 leden aangemeld voor het meetingcomite welke zelfstandig opereren onder de meetingcoordinator die de eindverantwoordelijkheid draagt.

Over de tweede opmerking, dit bestuur vind dat wij geen club zijn waar op openbare plekken 10 sets banden opgerookt moet worden. Hier zijn tal van andere mogelijkheden voor en, nu praat ik persoonlijk, zal ook geen deel uitmaken van een bestuur welke dit wel accepteert. Sterker, ik hoef ook geen lid te zijn van zo'n club. Gelukkig voor mij is dit bestuur daar ook op tegen.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Jolanda van Luco

hoeft niet op openbaar terrein, als leden een geschikt terrein vinden waar dit mag en alles is goed geregeld, lijkt me er niks op tegen

ik zeg ook niet dat ik mijn banden op ga roken :)
Haas
Car: Megane RS

Jolanda van Luco schreef:bestuur zou ook niet mogen moderaten vinden wij, moet je gescheiden houden en hou je de functies ook gescheiden en voorkom je gezeur
het is al meer dan een jaar zo dat bestuursleden niet meer modden. In het verleden kwam daar nogal eens onenigheid van en vandaar dat dat is veranderd. Zeer sporadisch gebeurt dit nog wel bij spamposts...
Jolanda van Luco schreef:voor topics sluiten zou een meerderheid van de moderators moeten zijn en de poster moet op de hoogte gebracht worden VOOR dat de actie plaats vind
dat is geen realistisch werken. Het idee is goed, maar voor elke moderator heeft gestemd over een topic ben je zo een eind verder, aangezien niet elke mod elk moment van de dag aanwezig is. Daarnaast, is er dan in dat topic al zoveel gepost dat wanneer dan alsnog het topic gelocked wordt, daar weer mensen over vallen.
Nee, gaat prima zoals het nu gaat. Onderling wordt ook echt wel overleg gevoerd bij twijfelgevallen, maar stemming van een meerderheid, geeft geen werkbare situatie.
Jolanda van Luco

LUCO

Aangezien in de statuten staat dat het bestuur het betreffende lid zo spoedig mogelijk schriftelijk moet inlichten van hun beslissing tot royeren van het lid, ga ik ervan uit dat de beslissing van het bestuur niet geldig is, en wel om de volgende redenen:

1) ik ben nog steeds niet officieel van deze beslissing op de hoogte gesteld.
2) het bestuur mag alleen schorsen en op de alv wordt gestemd

Aangezien het bestuur dus in gebreke is gebleven, ben ik eigenlijk nog steeds officieel lid

Ik meld me bij deze dan ook aan voor een bestuursfunctie
en wel
Voorzitter of algemeen bestuurslid.

Ik roep dus alle leden op om naar de ALV te komen en te stemmen op de juiste personen, die deze club weer kan maken zoals die was
VOOR leden en DOOR leden

Daar is een bestuur voor nodig waarin af en toe flinke strijd nodig is.
Naar mijn mening doet dit bestuur veel te weinig
Minstens 1x per maand zou men moeten vergaderen en niet 4 a 5 keer per jaar zoals in het aanmeldingstopic gevraagd wordt.

KOM DAAROM ALLEMAAL NAAR DE ALV EN STEM OP DE JUISTE MENSEN

LUCO
Laatst gewijzigd door Jolanda van Luco op zo 12 nov 2006 17:23, 2 keer totaal gewijzigd.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

IK in deze is Jolanda dus? :S
Robert-Jan

Ik gok Luco.........
VLK Groep
paulvanrooij
Contacteer:

Joh..
das mijn punt
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Niet zo kinderachtig gaan liggen doen, he... :-/
paulvanrooij
Contacteer:

tegen wie heb je het merijn?
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Tegen jou natuurlijk. :)

Jolanda is toch helemaal niet geband of geroyeerd?
Laatst gewijzigd door Merijn op zo 12 nov 2006 17:29, 1 keer totaal gewijzigd.
paulvanrooij
Contacteer:

nope, luco wel

achja ga er verder niets op zeggen..vind dit eerder kinderachtig dan mijn reactie
Jolanda van Luco

ik ben ook geen lid
deze post was van luco
Robert-Jan

Paul1916v schreef:nope, luco wel

achja ga er verder niets op zeggen..vind dit eerder kinderachtig dan mijn reactie
Zijn we terug in de kleuterklas?
VLK Groep
paulvanrooij
Contacteer:

Robert-Jan schreef:
Paul1916v schreef:nope, luco wel

Zijn we terug in de kleuterklas?
Nee hoor, ik baseer deze uitspraak op wat Luco mij op een meeting IRL heeft verteld over het wel of niet in het bestuur van een club willen zitten.
Robert-Jan

Paul1916v schreef:
Nee hoor, ik baseer deze uitspraak op wat Luco mij op een meeting IRL heeft verteld over het wel of niet in het bestuur van een club willen zitten.
Iedereen kan terug komen van gemaakte uitspraken, of niet?
VLK Groep
paulvanrooij
Contacteer:

:lol: :lol:
zo kan je het ook bekijken..

in ieder geval een originele motivatie om ineens een bestuursfunctie te ambiëren. Weet zeker dat die nog nooit ergens gehoord is
Robert-Jan

Paul1916v schreef::lol: :lol:
zo kan je het ook bekijken..

in ieder geval een originele motivatie om ineens een bestuursfunctie te ambiëren. Weet zeker dat die nog nooit ergens gehoord is
Misschien is er wel een andere motivatie Paul?
VLK Groep
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Jolanda van Luco schreef:

en wel

die deze club weer kan maken zoals die was
VOOR leden en DOOR leden

Minstens 1x per maand zou men moeten vergaderen en niet 4 a 5 keer per jaar zoals in het aanmeldingstopic gevraagd wordt.

LUCO
Dit is zijn motivatie ?
paulvanrooij
Contacteer:

wie weet..

kans is naar mijn idee even groot als dat jij mij nog es uitlegt wat ik je gevraagd heb
Robert-Jan

Paul1916v schreef:
kans is naar mijn idee even groot als dat jij mij nog es uitlegt wat ik je gevraagd heb
Ik ga hier verder niet op in......
VLK Groep
Jolanda van Luco

Jolanda van Luco schreef:LUCO

Aangezien in de statuten staat dat het bestuur het betreffende lid zo spoedig mogelijk schriftelijk moet inlichten van hun beslissing tot royeren van het lid, ga ik ervan uit dat de beslissing van het bestuur niet geldig is, en wel om de volgende redenen:

1) ik ben nog steeds niet officieel van deze beslissing op de hoogte gesteld.
2) het bestuur mag alleen schorsen en op de alv wordt gestemd

Aangezien het bestuur dus in gebreke is gebleven, ben ik eigenlijk nog steeds officieel lid

en wel

Ik roep dus alle leden op om naar de ALV te komen en te stemmen op de juiste personen, die deze club weer kan maken zoals die was
VOOR leden en DOOR leden

KOM DAAROM ALLEMAAL NAAR DE ALV EN STEM OP DE JUISTE MENSEN

LUCO
Noge even een aanvulling op verzoek van LUCO
de leden die geen tijd hebben om op de alv te verschijnen kunnen ook een schriftelijke volmacht met stem gebruien

Gelieve deze op te sturen naar
L Hornsveld
Burgemeester Scholtenlaan 21
4281 LA Andel
briefje schrijven met op wie je stemt en een naam en handtekening erop graag
antoine
Car: Renault Clio III RS

Luco 'fortuin' Hornsveld (Y) (Y)

Mijn zegen heb je Luco. :wink:
Laatst gewijzigd door antoine op zo 12 nov 2006 17:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Duupke (Ronald)
Contacteer:

Nieuwe ronden Nieuwe kansen (ook voor Roef en Marian) :)
Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
AnthonyR
Moderator
Contacteer:

Zal van de week ook me stem sturen :wink: (Y)
Erik (Schepjes)
Contacteer:

heej dat is zijn sig, bij een andere site :lol:
Jolanda van Luco

wel bijzetten
voorzitter of algemeen bestuurslid
of twee briefjes met beiden functies
Gesloten