Dit moet ik even typen voor Luco
Luco heeft viavia nu twee pagina's in het ledendeel kunnen lezen en wil even reageren
Inderdaad heeft riel nooit gescholden via pm of msn
Ik ga niet vertellen wie dat wel heeft gedaan, dat verdom ik om verrader te spelen
Haas naar mijn mening hebben wij 1 keer een discussie gehad en 1 keer een gesprek over een topic wat normaal verliep naar mijn mening
Verder weet ik dat ik niet makkelijk ben, maar er is nooit echt gesproken over mijn gedrag
ja een boos mailtje of pm, dat is naar mijn mening niet praten maar goed, gebeurd is gebeurd, klaar
Verder vind ik dus niet dat riel af zou moeten treden
1 het is mosterd na de maaltijd
2 over een maand is die toch niet herkiesbaar
Persoonlijke noot aan riel: Als mijn gedrag jullie zo dwars zat, waarom heb je me in belgie niet aangesproken, je ontweek me en heb niks gezegd
op de afsluitmeeting idem dito
ik heb via pm voorgesteld niet meer op elkaar te reageren en na een tijdje weer te reageren, heb zelfs bij sommige posts van jouw, een bevestiging cq compliment gezet terwijl jij bij heel veel posts van mij met een flauwe, snerende of denigrerende opmerking kwam, naar mijn mening heb je op deze situatie aangestuurd.
Maar nogmaals ik ben ook niet makkelijk
Het is begonnen met erik die ik een keer aansprak, die kon prive en zijn functie niet gescheiden houden en vertelde dingen door en verdraaide de waarheid
bij gabri is een tekst door mij verkeerd ingeschat en daar werd jacco boos over, gabri heeft er nooit wat van gezegd
naar mijn mening is dit uitgepraat, maar ik kon inmiddels geen goed meer doen bij jacco en dus ook niet meer bij enekele anderen
bij riel is het gestart nadat ik hem heb verteld dat er klachten waren over het bestuur, maar dat was niet waar
en helemaal stom van mij om tegen haas te zeggen dat verschillende mensen riel een prutser vonden, ik kon en kan dat niet voldoende beoordelen en heb alleen verteld wat ik hoorde en dat is compleet verkeerd opgevat
zo en nou mogen jullie bepalen of er persoonlijke dingen meespelen
JA, het huidige bestuur kan naar mijn mening club en prive niet gescheiden houden
dat is erg moeilijk maar wel essentieel voor een goed functioneren van een bestuur
maar goed gebeurd is gebeurd en ik ben zo stom geweest om op misschien wel teveel dingen te reageren, maar wel met het idee het bestuur en leden wakker te houden of te maken
maar gezien de reactie van bestuursleden en de naasten rondom het bestuur is het niet gelukt
pech voor mij maar vooral zeer jammer voor de club
en riel, haas en jacco
persoonlijk heb ik helemaal niks tegen jullie
heb het altijd gezien als aanspreken in jullie functie en niet als persoon
en ik vind het jammer dat het anders opgevat is

Groetjes en succes