Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Zj*rZ

is goed, Succes d'r mee in ieder geval!
Rene (Mr. TX)
Contacteer:

M.a.w. matig Pioneers :wink: Ik heb liever een paar goede 2e hands voor 150 piek dan een paar matige nieuwe :wink:
Zj*rZ

Yup groot gelijk! Maar van een merk als Jensen heb je voor 150 piek, in verhouding tot een paar boxen van pioneer voor hetzelfde geld, een paar hele goeie boxen :smile:

Duh Groeten mar wer :smile:
Arjen

Met alle respect, jensen is toch die shit die je bijv. op de zwarte markt kunt kopen ? Voor 100 piek heb je dan je hele kofferbak vol liggen. Tegenwoordig staat er Caliber op hun versterkers geloof ik. Kijk ff op de zwarte markt naar een paar JBL's. Dan heb je voor weinig (100-130 piek) 2 redelijk goede boxen (nieuw).
Zj*rZ

Jup :smile:
Maarja voor 150 piek heb je dan een paar leuke boxen toch? In ieder geval geen supertech etc.
Ik heb in de maxpower zelfs wel eens wat goeie artikeltjes gelezen over jensen.... maarja, ik heb ze eerlijk gezegd nog nooit zelf gehoord, en daar gaat het toch eigenlijk om?

Groeten
Anonymous

Ik heb er nu een CLARION ARX7303R in zitten ( groot display ) + een CLARION grafische equilizer ( staat wel geil ) en daarbij komt nog een "slavetoestel" van CLARION ( minidisc ) uit Japan,,maar die krijg ik ff niet aan de praat, ??????

+ BOSS versterker, JBL GTO achterin, en voorin ook JBLettjes...

Ben zeeeeeeeeer tevreden over Clarion autoradio's en ze liggen kwa kwaliteit ook een stukje boven de SONY/PIONEER/KENWOOD..

:grin:
Anonymous

weet iemand heeft nog een 10 cd wisselaar te koop van Sony....denk dat je hem voor 100,- hebt..
Lenard

Pieter schreef::smile:Ik heb inmiddels een andere radio/CD-frontlader gekocht. Een JVC KD-S713R. Wel weer even in de buidel tasten, maar deze slaat niet over en klinkt goed. Al die tweedehandse rotzooi, daar heb ik de hele schuur inmiddels al vol mee liggen. Nu weet ik zeker dat het goed is en drie jaar garantie.:smile:
Pieter,
In m'n net aangeschafte Laguna (Expr. HD juni 2001) zit ook een KD S713R. Echter werkt deze niet op de stuurbediening. Weet jij toevallig wat hier de reden van is?
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

woeha, das un oud topic :lol:
Robke
Car: Lexus IS250

Lenard schreef:Pieter,
In m'n net aangeschafte Laguna (Expr. HD juni 2001) zit ook een KD S713R. Echter werkt deze niet op de stuurbediening. Weet jij toevallig wat hier de reden van is?
Omdat die radio helemaal niet geschikt is om hem te bedienen met de originele afstandsbediening op het stuur.
Je moet dan een andere radio kopen die daarop voorbereid is, met een interface voor jouw Laguna en dan werkt het wel.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

robclio16V schreef:
Lenard schreef:Pieter,
Omdat die radio helemaal niet geschikt is om hem te bedienen met de originele afstandsbediening op het stuur.
Je moet dan een andere radio kopen die daarop voorbereid is, met een interface voor jouw Laguna en dan werkt het wel.

Psies
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Plaats reactie