in den haag hebben we ook een hoop drempels,
en allemaal verlaagde gtt's.
het enige wat helpt is schuin over de drempels rijden dat helpt goed.
-
- Contacteer:
klopt schuin rijden helpt perfect, eerst de bandjes erop zetten en dan erover heen, bij de drempel in onze wijk is dat bij het uitrijden alleen onmogelijk (te krap om zo'n beweging te maken) dus daarom moet ik iets omrijden nu, de rest gaat best goed hoor 

-
- Contacteer:
Ik heb vandaag eens even naar een parallel rijdende Megane gekeken maar daar zit inderdaad een belachelijk lang stuk voor de voorwielen! Eigenlijk zitten alle wielen te ver naar achteren. Hebbie dat gezien? Alsof de wielen niet helemaal "meegaan" met de auto. Hebbie hem? Meegaan?
-
Hé Meganefreak,
kan je niet effe een foto'tje maken van je wagen met die spoilerset. Of moeten we toch echt tot Zaterdag wachten.
kan je niet effe een foto'tje maken van je wagen met die spoilerset. Of moeten we toch echt tot Zaterdag wachten.
-
- Contacteer:
klopt er zit nog best een lange neus op zo'n kort wagentje maar dat verhoogd de looks vind ikzelf 
Nee, helaas nog geen foto's ik krijg me digitale camera pas vrijdag dus miss. dan al ff een fototje online maar reken maar op wachten.......maar alles wat laat komt is goed zeggen ze

Nee, helaas nog geen foto's ik krijg me digitale camera pas vrijdag dus miss. dan al ff een fototje online maar reken maar op wachten.......maar alles wat laat komt is goed zeggen ze

-
hi,
Om ff terug te komen of je auto te laag is. Ik vind dus duidelijk niet. Hij is echt niet extreem verlaagd.Die lip is wel iets lager, maar toch ook niet zoveel.
Ik kan met mijn twingo ook wel niet elke drempel over.en die is 70mm verlaagd.Ook de RS bumper is een stuk lager dan normaal. Ik heb mijn uitlaat al 5x aangepast omdat hij tegen de grond kwam toen ik van de drempel af reed. Dan ben je pas te ver gegaan. Maar nu is het weer in orde en ik kan weer met een gematigd tempo over de drempel.
Ik duitsland ga ze nog veel extremer en die kunnen ook nog over een drempel.
In mijn ogen ben je niet te ver gegaan.
Om ff terug te komen of je auto te laag is. Ik vind dus duidelijk niet. Hij is echt niet extreem verlaagd.Die lip is wel iets lager, maar toch ook niet zoveel.
Ik kan met mijn twingo ook wel niet elke drempel over.en die is 70mm verlaagd.Ook de RS bumper is een stuk lager dan normaal. Ik heb mijn uitlaat al 5x aangepast omdat hij tegen de grond kwam toen ik van de drempel af reed. Dan ben je pas te ver gegaan. Maar nu is het weer in orde en ik kan weer met een gematigd tempo over de drempel.
Ik duitsland ga ze nog veel extremer en die kunnen ook nog over een drempel.
In mijn ogen ben je niet te ver gegaan.
Laten we wel wezen, de auto is natuurlijk nooit het probleem, de drempel is het probleem!
Gelukkig bestaan er regels over de afmetingen van drempels...
Het is zeer wel mogelijk dat de drempel in kwestie hoger is dan de wettelijke norm toestaat. Een drempel moet namelijk zo zijn gemaakt dat elke standaard productie auto er overheen kan (dus zonder butsen en krassen!). Nou spreken wij hier over een verlaagde auto met aangepaste voorspoiler, dus dat gaat even niet op... MAAR, er bestaan natuurlijk genoeg productieauto's (lees: sportwagens) die net zo laag of nog lager zijn dan een lichtelijk verlaagde Mégane!
Dus de oplossing: zoek iemand met een standaard sportwagen die niet over de betreffende drempel heen kan en stuur vervolgens een mooie brief aan de gemeente. De gemeente is dan wettelijk verplicht de drempel terug te brengen naar het toegestane formaat, waarna het schraap-probleem waarschijnlijk is opgelost!
Gelukkig bestaan er regels over de afmetingen van drempels...
Het is zeer wel mogelijk dat de drempel in kwestie hoger is dan de wettelijke norm toestaat. Een drempel moet namelijk zo zijn gemaakt dat elke standaard productie auto er overheen kan (dus zonder butsen en krassen!). Nou spreken wij hier over een verlaagde auto met aangepaste voorspoiler, dus dat gaat even niet op... MAAR, er bestaan natuurlijk genoeg productieauto's (lees: sportwagens) die net zo laag of nog lager zijn dan een lichtelijk verlaagde Mégane!
Dus de oplossing: zoek iemand met een standaard sportwagen die niet over de betreffende drempel heen kan en stuur vervolgens een mooie brief aan de gemeente. De gemeente is dan wettelijk verplicht de drempel terug te brengen naar het toegestane formaat, waarna het schraap-probleem waarschijnlijk is opgelost!
Goed plan !
daar wil ik wel een ferrari voor een dage voor huren. Alle die tering drempels in den haag verlagen !!
daar wil ik wel een ferrari voor een dage voor huren. Alle die tering drempels in den haag verlagen !!
Ik neem aan dat de kosten voor het huren van de Ferrari ingediend kunnen worden bij de Penningmeester van de RTC.
Het is tenslotte in ieders belang.
Dan neem ik Brabant wel voor mijn rekening.
Dan neem ik Brabant wel voor mijn rekening.

En weet je wat helemaal belachelijk is, ik verzin het niet, maar voor het bepalen van de hoogte van verkeersdrempels nemen ze de GEMIDDELDE, hoogte van de auto's in nederland.
Ooit eens gezien in een tv programma.
Ja daar moet je echt ambtenaar voor zijn.
:-*
Ooit eens gezien in een tv programma.
Ja daar moet je echt ambtenaar voor zijn.
:-*
Uhmm....On 2001-11-07 17:25, opperhoofd
wrote:
Ik neem aan dat de kosten voor het huren van de Ferrari ingediend kunnen worden bij de Penningmeester van de RTC.
Dan neem ik Brabant wel voor mijn rekening.![]()
probeer het eens met een sport spider