Ik zou denken dat het dan constant zou moeten zijn. En niet alleen in het begin.Paul1916v schreef:olie of water in je bougieschachten zou kunnen ja...
Ik draai ze er binnenkort wel ff uit. kijken of dat helpt.
Het inhouden na koude start zal daar niet door komen.Madmaus schreef:Ik zou denken dat het dan constant zou moeten zijn. En niet alleen in het begin.Paul1916v schreef:olie of water in je bougieschachten zou kunnen ja...
Ik draai ze er binnenkort wel ff uit. kijken of dat helpt.
Nou bij mij duurt het meestal wel langer als 400 meterFrits Clio 16v schreef:Ach, na 400 meter rijdt hij perfect.
Maar natuurlijk ben ik er ook liever vanaf.
Het zou kunnen liggen aan de voorverwarming van de lambda, of aan de TPS sensor.
Check je bedrading daarvan eens.
De bedrading was bij mij goed, en ik vond een nieuwe lambda sonde en TPS sensor destijds even te duur om ze hiervoor te vervangen. Die doen het verder ook gewoon goed namelijk.
Gr, Frits.
schoongemaakt en tot nu toe geen stotterende clio meer gehad.Madmaus schreef:
Ik ga straks ff de stekkertjes bovenop de stappenmotor schoonmaken was ik gisteren vergeten. Misschien dat dat wat doet.
bij die van mij wel jahh (de 1.2) maar je kunt er wel speciale filters voor kopen... ik doe er niet aan vind het onzin... je krijgt misschien 0.5 pk meer en verliest *** koppel.le mouton noir (sandy) schreef:nee hoor deedtie van mijn ook, en zeker met dat warme weerknetter schreef:grapje of ........le mouton noir (sandy) schreef:of 't open luchtfilter
zo niet waarom?????
dus hangt er nu een green filter aan de muur![]()
duur grapje was dat zonder resultaat, 'k snap niet dat die dingen nog verkocht worden? is het niet zo dat 't filterhuis van de clio een speciale werveling geeft, en die dus weg is bij gebruik van een open filter?