Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

dit is geen pretje , veel geluk .

kun jij misschien vragen aan het rdw ( nu je er toch mee te maken hebt ) of er speciaale eisen zijn omtrent aanpassingen zoals bijv : rolkooi , 2 3 4 puntsgordels , kuipstoelen en andere race/rally dingentjes ?

het is wel erg makkelijk als het eens duidelijk word , dan kunnen andere mensen voor dit "lullige"probleem gewaarschuwd zijn .

is misschien wel
Anonymous

tja... ik dacht dus altijd dat men alleen in duitsland zo streng was. Heb wel eens een circuitwilliams gekocht in duitsland en op de Fahrzeugbrief stonden echt alleen maar aanpassingen, andere bandenmaat dan standaard andere velgmaat dan standaard, hetzelfde voor stoelen en gordels. Dus elke keer moest die man naar de duitse RDW om dit goed te laten keuren en er moest ook TUV op de spullen zitten. EEn drama dus, ik dacht dat dat hier niet zo was. Maar goed dit bewijst enigszins anders. Het lijkt me allemaal tamelijk overdreven zoals ze dit nu zo strikt doen, aan de andere kant, je praat over veiligheid en er moeten natuurlijk wel regels voor zijn. Het kan zijn dat deze door de apk niet zo streng worden nageleefd. Ze geilen daar gewoon op die macht. Op het moment dat je binnenkomt met je autootje ben je de klos. Ze rijden zelf allemaal in een Slopel Astra 1.2 ecotec ofzo en tja jij komt met een hoop kabaal aankakken. Dat botst gewoon.
Alex A-man

Ik weet er alles van! Toen ik m'n auto uit Duitsland haalde en hier voor de RDW moest keuren. Zag je ze al tegen mekaar zeggen "daar heb je weer zo'n sukkel met zo'n opgefokt auto'tje".
Toen kwamen ze er achter dat ik geen tussendemper meer had. Nou dat was volgens hun hellemaal lachen. Maar om een lang verhaal kort te maken, ze konden hem er niet op afkeuren omdat de uitstoot nog steeds minimaal was. :lol: Ze hadden het geloof ik graag anders gezien. Uiteindelijk viel het allemaal wel mee. Maar wat een stelletje pennenlikkers!

Suc6 :wink:
Anonymous

De politie is je beste vriend maar die kl**tz*kken van de RDW...
Alex A-man

On 2001-11-06 21:02, ploegah
wrote:
De politie is je beste vriend maar die kl**tz*kken van de RDW...
Juist ja! :lol:
Anonymous

Tja, of ze doen alsof ze het druk hebben en dan kun je dus maanden wachten of ze hebben het niet druk en dan gaan ze het druk krijgen met jouw karretje. Voor de volgende afspraak moet ik in ieder geval al weer twee weken wachten.
Anonymous

Tsssskk

echt niet normaal, stelletje gefrustreerde debielen daar. Oh daar komt iemand met een sportieve auto, die gaan we ff lekker pakken. Tis alleen maar veilig dat je 4 punts gordels en sportstoelen in je 5 bouwt. FF kijken of de boel goed vastzit volstaat me dunkt. Wat heb ik toch een scheithekel aan dat soort bureaucratische $^&^%*ambtenaren
Anonymous

HEt probleem is dat je die gasten nodig hebt. Je kunt ze niet af gaan lopen zeiken. Als je gaat schelden ofzo, gaat jouw dossiertje onder in de la en daar blijft ie dan voorlopig ook.
Anonymous

Tsja, het lucht wel op...

Je kan trouwens wel een klacht indienen. (ergens ??)
Alex A-man

On 2001-11-06 21:23, Zeeuw
wrote:
HEt probleem is dat je die gasten nodig hebt. Je kunt ze niet af gaan lopen zeiken.
Dat afzeiken doen we dan hier en dan tellen we daar gewoon tot 10! Dan is er toch nog een beetje gezeken. Nu we het over zeiken hebben...... :wink:
Anonymous

nou eh als ik al mijn frustratie over deze kwestie, zeg maar, hier ga lopen afreageren dan ben ik binnen vijf minuten geroyeerd denk ik.
Alex A-man

:lol: Hou je dan maar effe in!
Anonymous

Daarom ben ik blij dat mijn vriendin hier zit en dus ga ik me zo op haar af reageren denk ik zo. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
catrinus

Ik hoop voor je dat het goed afloopt. Je hebt nu niet veel plezier van je wagen lees ik. suc6 en voorzichtig met de vriendin:wink:
There will be plenty of time to rest when your dead
Tijn
Contacteer:

Als je nog spare onderdelen nodig hebt om even te lenen kan ik wel kijken wat ik kan doen voor je.

Standaard gordels wordt nog een moeilijk verhaal met je kooi of niet ? kan je waarschijnlijk niet meer bevestigen?
dennis16v

Standaard gordels wordt nog een moeilijk verhaal met je kooi of niet ? kan je waarschijnlijk niet meer bevestigen?
[/quote]

gaat prina standaard gordels, alleen als je er een kuipstoeltje ingooit is het niet echt safe meer. door de opstaande randen kan je je nietmeer insnoeren.
Tijn
Contacteer:

Loopt je kooi niet voor de bevestiging op de B-stijlen langs dan bij jou?

Bij de GT in ieder geval wel....

Net even gekeken, bij de twee clio's hier lopen de kooien ook voor de bevestiging van de standaardgordels langs.....
<font size=1>[ This message was edited by: Tijn on 2001-11-07 12:53 ]</font>
Anonymous

thanx voor het aanbod, de originele gordels kunnen wel bevestigd worden bij mij aangezien er op de kooi een mogelijkheid is om op de 'originele'plaats de gordel te bevestigen.
Tijn
Contacteer:

Ah, dat scheelt. Mijn kooi (en die van de rallyauto's ook) hebben dat niet, en ik wist ook niet van het bestaan.

Is het niet zo dat je gewoon goedgekeurde (ce-keur) gordels in je auto moet hebben, bevestigd aan de originele daarvoor bedoelde punten? of dat nou de originele zijn of niet?
Anonymous

het is een devil kooi en op het punt waar origineel de gordels bevestigd zijn zit de kooi nu ook bevestigd, vervolgens kun je op dat punt weer je gordel erin schroeven
Tijn
Contacteer:

Maar hebben je 4-punts gordels dan geen CE-merkje?
Anonymous

Na twee weken nog steeds niets gehoord van de RDW. Lekker volkje hoor, rijdt nu dus ook al een maand zonder APK. Tja, heb em nodig dus geef die boete maar. Ook nog gedonder met mijn bak dus het gaat de goede kant op!
marco

het zit je ook niet mee he!!!!!
Anonymous

tja het zijn van die periodes denk ik dan maar. Heel cliche maar na regen komt zonneschijn. Probleem is, het wordt winter dus..........
marco

On 2001-11-19 12:34, Zeeuw
Heel cliche maar na regen komt zonneschijn. Probleem is, het wordt winter dus..........
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
daar heb je gelijk in
Anonymous

Dan kunnen we weer, hoe heet dat ook alweer in dart termen 180???:lol:
Anonymous

Hier komtie dan, mijn auto is niet identificeerbaar en als zodanig mag ie niet op de openbare weg rijden. Met andere woorden dag auto. Ik moet een certificaat waarop staat dat het nummer overgeslagen is onder douanetoezicht overhandigen, dit is niet gebeurd en daarom kan ik het shaken. Ik ben dus de dupe van het feit dat zes jaar geleden iemand eigenhandig foutief een nummertje heeft ingeslagen. Ik rijd nu dus in een auto zonder typegoedkeuring. Ik kan wel een goedkeuring krijgen maar dan moet ie aan de technische en milieutechnische eisen van vandaag der dag voldoen.

Het volgende, als iemand een schade clio weet of een carrosserie weet te staan laat mij dit dan weten.
Maus

Da's mooi balen!:sad:

Succes en sterkte!
dennis16v

nog met hans gebabbeld? michiel
Anonymous

Dit is echt vet klote!!!!

Kun je niet een advocaat in de armen nemen???
Of ben Peter R de Vries of zo iets dergelijks.

Heel veel Suc6...
Marius

Er is natuurlijk een schuldige van dit geheel.
Als je die weet te vinden, dan is het toch oplosbaar?
Marius

... zonder er zelf de dupe van te worden.

Ik zou proberen wat koppen te laten rollen.(althans er mee proberen te dreigen)
Anonymous

Bij achterberg hebben ze het nummer overgeslagen dus in beginsel is die aansprakelijk. Ik ga me een dagje beraden, rechtsbijstand raadplegen enz. want dit is niet aanvaardbaar!!!!!!!!!!!
Anonymous

Tijn, weet jij nog een carrosserie of een schade clio??
Anonymous

Breekijzer is de laatste optie, die ik zeker in gedachte ga houden.
Plaats reactie