en was dat ook een opa, of gewoon een kerel op normale leeftijd die gewoon niet kon rijdenP@TB@D schreef:Koppelings platen had ik wel verw8t idd, de vorige eigenaar reed echt als een opa. waar ie 50 mocht reed ie 40 waar hij 100 mag reed hij 90.

en was dat ook een opa, of gewoon een kerel op normale leeftijd die gewoon niet kon rijdenP@TB@D schreef:Koppelings platen had ik wel verw8t idd, de vorige eigenaar reed echt als een opa. waar ie 50 mocht reed ie 40 waar hij 100 mag reed hij 90.
nee dat bedoel ik niet. Als iemand heel rustig met een auto rijd en vervolgens gaat er iemand in rijden die flink mee rijd dan krijg je versleten koppelingsplaten.ForeverYoung schreef:denk dat bedoeld wordt dat die persoon dan ook het koppelingspedaal als vaste standplaats voor z'n linkervoet gebruikt heeft
Dit deed ik wel altijdP@TB@D schreef:ForeverYoung schreef:denk dat bedoeld wordt dat die persoon dan ook het koppelingspedaal als vaste standplaats voor z'n linkervoet gebruikt heeft
RMH-design schreef:Minder leuke berichten de laatste tijd![]()
Heb mijn auto APK laten keuren en hij was goed afgekeurt![]()
Op de volgende punten:
- Remcilinder rechtsachter lek
- Remslang linksvoor verkeerd gemonteerd
- Raamontwaseming werkt niet
- Koplampen geven verkeerd beeld
- Lambdasonde geeft verkeerd signaal af
- Kantelrubber versleten
Nu, 250,- aan onderdelen verder (wel met korting en het zelf gerepareerd te hebben) is hij er doorgekomen.
Maar vandaag moest ik een stukje van 50 km rijden, ging helemaal perfect. Toen ik weer naar huis wilde rijden viel het me op dat als ik het gas een beetje verder intrapte, de toeren wel oplopen, maar hij niet verder versnelt. Oftewel koppelingsplaten versleten![]()
Ik weet niet of iemand een indicatie heeft van wat zoiets gaat kosten?? De plannen die ik had gaan voorlopig dus even niet door
Dank je! Had er een apart mapje voor gemaakt inderdaad...Badlands schreef:Denk dat deze link het beter doet voor het geluid van de uitlaat..
http://home.wanadoo.nl/martin.vanden.he ... V00019.MPG
De koppelingsplaten zijn onderhand al vervangen, maar er werd wel een opmerking gemaakt dat er wel olie op de plaat zat... Ik heb er nu in ieder geval geen last meer van.tdekoning schreef:Hoeft niet perse de koppelingsplaat te zijn. Bij mij was dat het zelfde geval maar lekte de keerring achter het vliegwiel wat een olie laag achter liet op de koppelingsplaat. Maar ja als je die vervangt kun je net zo goed ook de koppelingsplaat er uithalen. En het is ook makkelijk de koppelingsplaaten te vervangen als de motor er uit is (ook al is het geen 16v) heb laatst in een 6 uur de versnellingsbak vervangen met het uittakelen van de motor
Daarom ging ik ook zo snel weer terug, was bang dat iemand anders er overheen zou rijdenBart GTE schreef:Netjes hoor, kijk maar uit dat je niet over je camera heen rijdt![]()
Het was dat me motor nog koud was, anders was het je niet geluktrobbert 16v schreef:Ha Ha Ha!! had in een x kramp in m'n rechterbeen, en ja dan...
En ja daar komt ook nog een x bij dat ik van achter je nieuwe grilletje niet zie....nou jij weer....
Hi Hi Hi....als je je schoenen zoekt loop je er naastRemon-CL10 schreef:Het was dat me motor nog koud was, anders was het je niet geluktrobbert 16v schreef:Ha Ha Ha!! had in een x kramp in m'n rechterbeen, en ja dan...
En ja daar komt ook nog een x bij dat ik van achter je nieuwe grilletje niet zie....nou jij weer....
Jaaa, gaat goed komenrobbert 16v schreef:Hi Hi Hi....als je je schoenen zoekt loop je er naastRemon-CL10 schreef:Het was dat me motor nog koud was, anders was het je niet geluktrobbert 16v schreef:Ha Ha Ha!! had in een x kramp in m'n rechterbeen, en ja dan...
En ja daar komt ook nog een x bij dat ik van achter je nieuwe grilletje niet zie....nou jij weer....![]()
Zondag maar even mooie actie filmpjes maken of nie!? net als toen ik m'n clico'tje nog had....
Is dat makkelijk zelf te spuiten?? Want geld om het te laten spuiten heb ik eigenlijk niet...Remy schreef:Die cupralip laten spuiten in de kleur van je auto. Ik denk dat dat een stuk mooier zal staan.![]()
![]()
![]()
Het spuiten is goed te doen (ze zijn niet zo flexibel als een Laguna lip). Bij mij zit de zwartmetallic lak er alweer een 9 maanden op (zonder problemen)
Pfff ik heb de mijne laten spuiten door mijn neef, die is schadehersteller. Ik heb ze toendertijd samen met mijn skirts laten spuiten en was 50 euro voor de cupralip kwijt en 150 voor 2 skirtsRemon-CL10 schreef:Is dat makkelijk zelf te spuiten?? Want geld om het te laten spuiten heb ik eigenlijk niet...
Kijk nou eensRemon-CL10 schreef:Stoelen van een 16v vind ik niet zo mooi. Maar wel de stoelen van een Clio I phase II, en dan vooral de Longchamps versie. Kan deze alleen nergens vinden..
[img]http://img8.echo.cx/img8/3617/558971924ws.jpg[/img]
Zat er al opMaus schreef:Waar heb jij de standaard vandaan?
Mooie fiets overigens, heb er ook eentje, maar dan de V8 geloof ik.