Even voorstellen: Remon-CL10 - Dag DR-VP-13/Welkom 55-HZ-VS!

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

P@TB@D schreef:Koppelings platen had ik wel verw8t idd, de vorige eigenaar reed echt als een opa. waar ie 50 mocht reed ie 40 waar hij 100 mag reed hij 90.
en was dat ook een opa, of gewoon een kerel op normale leeftijd die gewoon niet kon rijden :smile: (iemand die al lang van de weg gehaald had moeten worden dus)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Bram

Dat heeft toch niet zoveel invloed op het sneller slijten van de koppeling?
Edward
Contacteer:

denk dat bedoeld wordt dat die persoon dan ook het koppelingspedaal als vaste standplaats voor z'n linkervoet gebruikt heeft :)
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

ForeverYoung schreef:denk dat bedoeld wordt dat die persoon dan ook het koppelingspedaal als vaste standplaats voor z'n linkervoet gebruikt heeft :)
nee dat bedoel ik niet. Als iemand heel rustig met een auto rijd en vervolgens gaat er iemand in rijden die flink mee rijd dan krijg je versleten koppelingsplaten.
Riël
Über-Spammer

?
waar haal je die wijsheid vandaan ? :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Edward
Contacteer:

zo hee dan mag ik binnenkort de koppelingsplaten vervangen :D
Remon

P@TB@D schreef:
ForeverYoung schreef:denk dat bedoeld wordt dat die persoon dan ook het koppelingspedaal als vaste standplaats voor z'n linkervoet gebruikt heeft :)
Dit deed ik wel altijd :X Nu dus ook niet meer! Ik blijf er nog even mee rijden, ga het over een paar weken samen met een monteur repareren :)
Remon

Op dit moment worden me koppelingsplaten vervangen :D
Het probleem met de ventilatie op mijn ramen is nog steeds niet opgelost, maar ik ben er nou wel achter wat het probleem is. Er mist gewoon een complete klep in me kachelhuis :nee:

Heeft iemand toevallig nog een 2ehands kachelhuis voor een Clio 1.4 uit '92 liggen??? Een nieuwe kost me namelijk 180e :evil:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

sloop
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Remon

Eindelijk weer eens een update :) Ik heb er een phase 2 grill ingezet, staat stukken beter! Nog geen foto's, die zal ik zondag wel maken...

Kan ik trouwens ergens mijn username laten veranderen???
Haas
Car: Megane RS

moet je Riel ff een pm sturen, die kan in de admin van de site :)
of martijn van leeuwen :)
Remon

Haas schreef:moet je Riel ff een pm sturen, die kan in de admin van de site :)
of martijn van leeuwen :)
Gedaan :wink: Nou hopen dat het goed komt :)
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Komt goed..En als het over een paar dagen nog niet gebeurd is, Riël gewoon nog een keer PMen..dan is ie t vergeten ;) :lol: :beer:
tdekoning
Contacteer:

RMH-design schreef:Minder leuke berichten de laatste tijd :(

Heb mijn auto APK laten keuren en hij was goed afgekeurt |:
Op de volgende punten:

- Remcilinder rechtsachter lek
- Remslang linksvoor verkeerd gemonteerd
- Raamontwaseming werkt niet
- Koplampen geven verkeerd beeld
- Lambdasonde geeft verkeerd signaal af
- Kantelrubber versleten

Nu, 250,- aan onderdelen verder (wel met korting en het zelf gerepareerd te hebben) is hij er doorgekomen.

Maar vandaag moest ik een stukje van 50 km rijden, ging helemaal perfect. Toen ik weer naar huis wilde rijden viel het me op dat als ik het gas een beetje verder intrapte, de toeren wel oplopen, maar hij niet verder versnelt. Oftewel koppelingsplaten versleten (N)

Ik weet niet of iemand een indicatie heeft van wat zoiets gaat kosten?? De plannen die ik had gaan voorlopig dus even niet door :(

Hoeft niet perse de koppelingsplaat te zijn. Bij mij was dat het zelfde geval maar lekte de keerring achter het vliegwiel wat een olie laag achter liet op de koppelingsplaat. Maar ja als je die vervangt kun je net zo goed ook de koppelingsplaat er uithalen. En het is ook makkelijk de koppelingsplaaten te vervangen als de motor er uit is (ook al is het geen 16v) heb laatst in een 6 uur de versnellingsbak vervangen met het uittakelen van de motor
Badlands

Denk dat deze link het beter doet voor het geluid van de uitlaat..
http://home.wanadoo.nl/martin.vanden.he ... V00019.MPG
Bart GTE
Contacteer:

Netjes hoor, kijk maar uit dat je niet over je camera heen rijdt :D
Remon

Voor de mensen die het nog niet opgevallen was, ik heb me username laten veranderen in Remon-CL10, in plaats van RMH-design dus :wink:
Badlands schreef:Denk dat deze link het beter doet voor het geluid van de uitlaat..
http://home.wanadoo.nl/martin.vanden.he ... V00019.MPG
Dank je! Had er een apart mapje voor gemaakt inderdaad...

tdekoning schreef:Hoeft niet perse de koppelingsplaat te zijn. Bij mij was dat het zelfde geval maar lekte de keerring achter het vliegwiel wat een olie laag achter liet op de koppelingsplaat. Maar ja als je die vervangt kun je net zo goed ook de koppelingsplaat er uithalen. En het is ook makkelijk de koppelingsplaaten te vervangen als de motor er uit is (ook al is het geen 16v) heb laatst in een 6 uur de versnellingsbak vervangen met het uittakelen van de motor
De koppelingsplaten zijn onderhand al vervangen, maar er werd wel een opmerking gemaakt dat er wel olie op de plaat zat... Ik heb er nu in ieder geval geen last meer van.
Bart GTE schreef:Netjes hoor, kijk maar uit dat je niet over je camera heen rijdt :D
Daarom ging ik ook zo snel weer terug, was bang dat iemand anders er overheen zou rijden :p Zondag naar de meeting neem ik een goede filmcamera mee, dus hoop dat ik dan fatsoenlijke filmpjes van me auto kan maken :)
robbert 16v
Contacteer:

Ga slapen! :lol:
Remon

robbert 16v schreef:Ga slapen! :lol:
Ga mij niet meer zo asociaal inhalen >-)
robbert 16v
Contacteer:

Ha Ha Ha!! had in een x kramp in m'n rechterbeen, en ja dan... :bye:
En ja daar komt ook nog een x bij dat ik van achter je nieuwe grilletje niet zie....nou jij weer.... O-)
Remon

robbert 16v schreef:Ha Ha Ha!! had in een x kramp in m'n rechterbeen, en ja dan... :bye:
En ja daar komt ook nog een x bij dat ik van achter je nieuwe grilletje niet zie....nou jij weer.... O-)
Het was dat me motor nog koud was, anders was het je niet gelukt :D
robbert 16v
Contacteer:

Remon-CL10 schreef:
robbert 16v schreef:Ha Ha Ha!! had in een x kramp in m'n rechterbeen, en ja dan... :bye:
Hi Hi Hi....als je je schoenen zoekt loop je er naast :lol:
Zondag maar even mooie actie filmpjes maken of nie!? net als toen ik m'n clico'tje nog had.... :up:
Remon

robbert 16v schreef:
Remon-CL10 schreef:
Hi Hi Hi....als je je schoenen zoekt loop je er naast :lol:
Zondag maar even mooie actie filmpjes maken of nie!? net als toen ik m'n clico'tje nog had.... :up:
Jaaa, gaat goed komen 8) Ik ga nu wel slapen, morgen vroeg weer werken bij Stam Huizen.... Tot zondag :)
Remon

Ik heb weer iets veranderd aan me Kliko'tje. Een Cupra-onderlip... Alleen ik denk dat ik em er weer onderuit ga halen.. Zo mooi vind ik het toch niet en drempels is al helemaal lastig!

Afbeelding
Remy

Die cupralip laten spuiten in de kleur van je auto. Ik denk dat dat een stuk mooier zal staan. :) :) :)

Het spuiten is goed te doen (ze zijn niet zo flexibel als een Laguna lip). Bij mij zit de zwartmetallic lak er alweer een 9 maanden op (zonder problemen)
Remon

Remy schreef:Die cupralip laten spuiten in de kleur van je auto. Ik denk dat dat een stuk mooier zal staan. :) :) :)

Het spuiten is goed te doen (ze zijn niet zo flexibel als een Laguna lip). Bij mij zit de zwartmetallic lak er alweer een 9 maanden op (zonder problemen)
Is dat makkelijk zelf te spuiten?? Want geld om het te laten spuiten heb ik eigenlijk niet...
Remy

Remon-CL10 schreef:Is dat makkelijk zelf te spuiten?? Want geld om het te laten spuiten heb ik eigenlijk niet...
Pfff ik heb de mijne laten spuiten door mijn neef, die is schadehersteller. Ik heb ze toendertijd samen met mijn skirts laten spuiten en was 50 euro voor de cupralip kwijt en 150 voor 2 skirts

Ik kan van het weekend eens vragen of hij nog een speciale primer gebruikt heeft. Je hoort nog van me. :) :) :)
Badvink
Contacteer:

lipje even spuiten of laten spuiten ziet er een stuk beter uit meer 1 geheel en ag die drempels went ook wel weer verder gaat ie lkkr
PatrickG

Remon-CL10 schreef:Stoelen van een 16v vind ik niet zo mooi. Maar wel de stoelen van een Clio I phase II, en dan vooral de Longchamps versie. Kan deze alleen nergens vinden..
[img]http://img8.echo.cx/img8/3617/558971924ws.jpg[/img]
Kijk nou eens :P

Marktplaats KLIK
Remon

Heb er sinds gister weer een nieuwe Renault bij :wink: Hij rijdt wel heel lekker vind ik!

Afbeelding

Auto staat al 2 weken zo mooi schuin op de oprit. Ben nog steeds bezig met de uitlaat, maar heb nogal weinig tijd (N) Hopelijk ben ik er volgende week mee klaar :)
Haas
Car: Megane RS

ik zou je cupralip OF zwart laten OF eronderuit.
Als je m zilver spuit in de carrosseriekleur is je voorkant veel te laag tov de rest van de auto... (N)
Remon

Haas schreef:ik zou je cupralip OF zwart laten OF eronderuit.
Als je m zilver spuit in de carrosseriekleur is je voorkant veel te laag tov de rest van de auto... (N)
Hij is er al onderuit :) Werd er gek van bij alle drempels :beer:
Marcus

Ziet er netjes uit die Clio (Y)
Leuk trouwens die Renault fiets :D
Maus

Waar heb jij de standaard vandaan?
Mooie fiets overigens, heb er ook eentje, maar dan de V8 geloof ik. :)
Remon

Maus schreef:Waar heb jij de standaard vandaan?
Mooie fiets overigens, heb er ook eentje, maar dan de V8 geloof ik. :)
Zat er al op :) Ik heb hem particulier gekocht bij iemand die hem gekregen had bij een occasion. Hij hield niet van mountainbiken dus heeft hij hem gelijk doorverkocht :) Ik blij, hij blij :smoke:
Plaats reactie