[DoubleYou] GTT rode ph1 is weg!

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

De auto staat nog steeds bij mij voor de deur niets te doen, die garage komt pas per mid februari vrij, zal weer eens langsgaan denk ik.

Ik heb wel ph1 velgjes gekregen, moeten flink opgeknapt worden, maar ik heb ze :)
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

De garage die ik in Duitsland heb gevonden kan niet met z'n 2en want daar issie te klein voor, nou is er zojuist een grotere garage vrijgekomen in Enschede zelf, maar om een soort "hal" van 70 m2 te huren... er kunnen meerdere in (stalling of meer sleutelaars), misschien dat ik anderen kan vinden. Moet ik wel na het weekend al beslissen, ik denk zelf dat ik het wel ga doen (is stukken nettere ruimte en heeft betere elektro).

Mocht iemand nog stalling of sleutelruimte in Enschede zoeken, contact me maar.

Daarnaast heb ik meerdere bedrijven over lassen en spuiten gesproken, dure aangelegenheid zeg... compleet overspuiten is geloof ik buiten m'n budget (heb een opgave van 2700 euro gehad) maar in gedeelten doen blijf je natuurlijk zien. Misschien dat dat toch de beste optie is, raamlijst en de andere 2 plekjes lassen en overspuiten en over 2 (3 - 4 - 5?) jaar de auto compleet?

De financiele middelen voor elkaar krijgen lukt wel als ik de Express verkoop (komtie weer met dat idee hoor ik jullie weer denken) maar dat wilde ik toch eigenlijk maar niet doen.

M'n planning is nu de eerst de koppeling fixen en apk er op, dat wil ik voor de meimeeting in France doen, daarna zie ik wel hoeveel ik over heb en hoe het dan loopt. Ik heb de koppeling en drukgroep al wel gekocht trouwens :)
Florus

Verkopen die express,en je concentreren op de 5 :)

'K zou 'm toch eerst eens goed nakijken voor je ermee naar France tuft :wink:
Vos

2700 euro van binnen en buiten? en zonder de bumpers en shit (phase 1) vind ik dit ERG prijzig ook al was het van binnen en van buiten!
Clio 16v.....
michel 16v
Contacteer:

2700 is wel veel, beter nog ff rond vragen of wachten toch ze het rustig hebben bij de spuiter want dan kan je de auto spuiten voor een appel en een ei :D
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik vind het geen rare prijs voor knap spuit/las-werk.

Tuurlijk, alles kan goedkoper.
Riël
Über-Spammer

Anders pm me maar, ik weet nog een goede lasser en spuiter die zeker niet zoveel kost.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Vos schreef:2700 euro van binnen en buiten? en zonder de bumpers en shit (phase 1) vind ik dit ERG prijzig ook al was het van binnen en van buiten!
Is enkel van buiten, en dan heb ik ook alles al voor ze gedemonteerd. De 2700 is wel inclusief het laswerk, ze gaan binnenkort bij me langskomen om een betere offerte op te maken (goede service dat dan wel :) )

Heb met Riël op msn gesproken, wat hij voorstelde en hoe het allemaal moest klonk best goed.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik was voor het gemak ook ff vergeten dat je bumpers en skirts niet gespoten hoeven worden... (S)

Dan zou die wel wat met de prijs kunnen zakken denk ik, aan de andere kant, als je er lang plezier van wilt hebben, bezuinig dan niet op het lakwerk.

En ik zou bij een rode auto toch alles in één keer spuiten, anders zie je mega kleur verschil.
Ronnie B.
Contacteer:

als ik jou was lekker de express eruit,en de 5 spuiten .maar dan wel helemaal.anders zit je met een dot kleurverschil..wel kicke als je met je 5 in frankrijk staat (Y)
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Steven
Car: M536

Ronnie, hobbel es niet zo achter je vriendjes aan met dat slappe nagewauwel man ;)
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Ik heb besloten toch door te gaan met de Express, toen ik daar langs ging bleek toch wel dat die een stuk makkelijker is dan deze. Dus hoe raar het ook klinkt, de GTT gaat weer te koop...

Kom maar met de vele :S smileys en "jij weet niet wat je wilt", ik weet het nu wel. Zit ook een andere beslissing achter maar daar later meer info over.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

In ieder geval succes Joost! (Y)
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Ik heb het al met je besproken, en tis best dapper van je dat je dit zo openlijk op het forum verteld :D

Maarre suc6 met de express ! gaat je zeker lukken!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Succes met de Express! :D
Job-turbo
Contacteer:

Jammer voor de GT (N) weet je het heeeeel zeker ;)
Bart V

Ook in je besissing meegenomen dat de express straks geen grijs kenteken meer heeft?? Ookal is het benzine, gaat toch net zoveel, of meer kosten dan een gtt, maar je zit nog steeds met een bestelauto waar je maar met zn 2en in kan.
Ferdy
Über-Spammer

Bart V schreef:Ook in je besissing meegenomen dat de express straks geen grijs kenteken meer heeft?? Ookal is het benzine, gaat toch net zoveel, of meer kosten dan een gtt, maar je zit nog steeds met een bestelauto waar je maar met zn 2en in kan.
kunnen ook nog 8 man gestapeld worden achterin he ? ;)

succes met de express, dubbele jij
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Bart V schreef:Ook in je besissing meegenomen dat de express straks geen grijs kenteken meer heeft?? Ookal is het benzine, gaat toch net zoveel, of meer kosten dan een gtt, maar je zit nog steeds met een bestelauto waar je maar met zn 2en in kan.
Ik denk dat ie goedkoper is eigenlijk, want volgens mij is een express lichter en zit ie daardoor in een goedkopere klasse,
Diddy

Joost (DoubleYou) schreef:Ik heb besloten toch door te gaan met de Express, toen ik daar langs ging bleek toch wel dat die een stuk makkelijker is dan deze. Dus hoe raar het ook klinkt, de GTT gaat weer te koop...

Kom maar met de vele :S smileys en "jij weet niet wat je wilt", ik weet het nu wel. Zit ook een andere beslissing achter maar daar later meer info over.
Hé vraagje, verkoop je em niet in onderdelen, ik ben nl. al een tijdje opzoek naar skirts, achterskirts, grille enz. plastic onderdelen van fase1.
En dat ziet er nog goed uit bij deze.

Laat ff wat weten :beer:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Stond laatst een advertentie daarvoor op marktplaats.

Gave ph1 set.
Diddy

Erik Olijnsma schreef:Stond laatst een advertentie daarvoor op marktplaats.

Gave ph1 set.
Hmz als je hem nog kan vinden zou leuk zijn :smile:
Damn ik moet toch es wat vaker marktplaats in de gaten houden...
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Je 5 nog niet verkocht Diddy?
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Diddy schreef:
Erik Olijnsma schreef:Stond laatst een advertentie daarvoor op marktplaats.

Gave ph1 set.
Hmz als je hem nog kan vinden zou leuk zijn :smile:
Damn ik moet toch es wat vaker marktplaats in de gaten houden...
gewoon op marktplaats zoeken en criteria turbo invullen bij renault onderdelen, als ie er nog is dan vind je m wel
Diddy

Chris schreef:Je 5 nog niet verkocht Diddy?
Neen :) ik heb em trug uit de verkoop gehaald, kweet gewoon af en toe niet wat ik wil... Maar goed het plan is nu iig tog houden en weer opknappen, het moet weer een nette originele fase1 worden.

Dus mocht iemand nog ergens plastic fase1 spul weten, let me know :)
Job-turbo
Contacteer:

Rare mensen die renault rijders :s :p :D
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

zegt der een wat :D
Nick (germanstyle)

Joost man .... je woont 100 meter van mij af . :lol:

Maar in die buurt waar jij woont zou i kdie hoes op zo'n parkeerplaats er niet op laten zitten. Die wordt wel een keer gejat .... Je woont niks voor niks in Glanerbrug :wink:

Maar zou jij mij eens ff informatie kunnen mailen over die ruimte in Gronau of Enschede (telefoonnummers van de desbetreffende mensen) Ik zoek nog een stalling voor mijn Honda. Staat hij mooi droog.
Mail: nick@cartrend.nl
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Nick (germanstyle) schreef:Joost man .... je woont 100 meter van mij af . :lol:
Ik zou zeggen, kom eens een keer langs ;)
Ronnie B.
Contacteer:

Jammer dubbel-man dat je je auto weer verkoopt!!!ik had hem wel in frankrijk verwacht in mei..maar helaas..sucses met de verkoop van je auto... (Y)
Ronnie B.
Contacteer:

Hey dubbel man., heb je al een beetje serieuze reactie's
gehad n.a.l.v.je advertentie???
Joost (DoubleYou)
Contacteer:

Ja, ben "druk" in onderhandeling.
Dan maar met de express in mei. Zit ook een GTT motor in he, mag alleen niet het terrein op. Geloof ik.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Komt goed Joost! Als jij met je Express aankomt dan mag je vast wel het terrein op.

Lastig hé al die keuzes. Is het geen idee om de Express ook te koop te zetten en dan kijken welke het snelst verkocht is?!
Ronnie B.
Contacteer:

Ik denk dat dat wel een aardig idee is van chris.of mischien beide weg?en dan een andere gt gaan zoeken?
Calle

Ronnie B. schreef:Ik denk dat dat wel een aardig idee is van chris.of mischien beide weg?en dan een andere gt gaan zoeken?
Beide weg lijkt me niet erg slim of je moet er goed geld voor krijgen. Bij een nieuwe tweedehands auto is het altijd maar weer afwachten wat er moet gebeuren, terwijl je dat met een auto die je al een tijdje hebt vaak goed in kan schatten.

Ik vind het jammer dat je de GTT weg doet, ik hoop dat de volgende eigenaar de fase 1 look respecteert en het plastic mooi grijs houdt.
Plaats reactie