Ik heb wel ph1 velgjes gekregen, moeten flink opgeknapt worden, maar ik heb ze

Is enkel van buiten, en dan heb ik ook alles al voor ze gedemonteerd. De 2700 is wel inclusief het laswerk, ze gaan binnenkort bij me langskomen om een betere offerte op te maken (goede service dat dan welVos schreef:2700 euro van binnen en buiten? en zonder de bumpers en shit (phase 1) vind ik dit ERG prijzig ook al was het van binnen en van buiten!
kunnen ook nog 8 man gestapeld worden achterin he ?Bart V schreef:Ook in je besissing meegenomen dat de express straks geen grijs kenteken meer heeft?? Ookal is het benzine, gaat toch net zoveel, of meer kosten dan een gtt, maar je zit nog steeds met een bestelauto waar je maar met zn 2en in kan.
Ik denk dat ie goedkoper is eigenlijk, want volgens mij is een express lichter en zit ie daardoor in een goedkopere klasse,Bart V schreef:Ook in je besissing meegenomen dat de express straks geen grijs kenteken meer heeft?? Ookal is het benzine, gaat toch net zoveel, of meer kosten dan een gtt, maar je zit nog steeds met een bestelauto waar je maar met zn 2en in kan.
Hé vraagje, verkoop je em niet in onderdelen, ik ben nl. al een tijdje opzoek naar skirts, achterskirts, grille enz. plastic onderdelen van fase1.Joost (DoubleYou) schreef:Ik heb besloten toch door te gaan met de Express, toen ik daar langs ging bleek toch wel dat die een stuk makkelijker is dan deze. Dus hoe raar het ook klinkt, de GTT gaat weer te koop...
Kom maar met de velesmileys en "jij weet niet wat je wilt", ik weet het nu wel. Zit ook een andere beslissing achter maar daar later meer info over.
gewoon op marktplaats zoeken en criteria turbo invullen bij renault onderdelen, als ie er nog is dan vind je m welDiddy schreef:Hmz als je hem nog kan vinden zou leuk zijnErik Olijnsma schreef:Stond laatst een advertentie daarvoor op marktplaats.
Gave ph1 set.![]()
Damn ik moet toch es wat vaker marktplaats in de gaten houden...
NeenChris schreef:Je 5 nog niet verkocht Diddy?
Ik zou zeggen, kom eens een keer langsNick (germanstyle) schreef:Joost man .... je woont 100 meter van mij af .![]()
Beide weg lijkt me niet erg slim of je moet er goed geld voor krijgen. Bij een nieuwe tweedehands auto is het altijd maar weer afwachten wat er moet gebeuren, terwijl je dat met een auto die je al een tijdje hebt vaak goed in kan schatten.Ronnie B. schreef:Ik denk dat dat wel een aardig idee is van chris.of mischien beide weg?en dan een andere gt gaan zoeken?