Ralf schreef:Ik werk er alleen -gelukkig-
verder niet echt bekend, alleen de weg van de snelweg naar bloemendaal.
in die wijk woon ik dus waar werk je precies?
Nee Pijnacker!!!!!!!!! whahaha net geannexeerd door du haag toch??
Groetjes Pttm
neeeeej niets ervan wij hebben nootdorp (of all places) erbij gehad, zodat we te groot voor Den Haag zijn geworden.. We zijn een trots boerendorp..
zonder boeren
Dat je die slang los getrokken heb daar hoor je nooit meer iets van hoor!
Ik werk namelijk bij het bedrijf dat de pompen enzo installeert op tankstations.
Het is gewoon een klik koppeling die 1 van de medewerkers van het stations er zo op kan klikken , 2 minuutjes werk dus...
rene19 schreef:Dat je die slang los getrokken heb daar hoor je nooit meer iets van hoor!
Ik werk namelijk bij het bedrijf dat de pompen enzo installeert op tankstations.
Het is gewoon een klik koppeling die 1 van de medewerkers van het stations er zo op kan klikken , 2 minuutjes werk dus...
Don't worry. Be Happy
Groetjes Rene(19)
Mijn kerstavond is ook weer goed!! enne vette avatar!!!
Johan schreef:dus hessel heb je de slang al terug gebracht??
Meteen na t voorval!!
Met een rooie kop !
HesselPTTM
Wat zeiden ze ?
Het liep heel raar, er zat een man van noord afrikaanse afkomst achter de balie en die hasd zelf volgens mij totaal niet door wat er gebeurd was. Ik moest alleen wat simpele gegevens achterlaten en verder was het wel goed ofzo! Ze zouden bellen, maar hij werd dus niet boos ofzo!!
Sorry dat ik je eraan moet herinneren
Ooit nog wat van gehoord..?
Ken nl iemand die gisteravond hetzelfde is overkomen..
Wha ha ha moet er nog steeds om lachen!!!, nee nooit meer wat van gehoord!! , laatst wel van iemand gehoord dat hij een schade moest vergoeden omdat er een koppelstuk beschadigd was.
had een maat van me laatst maar die had geen breek koppeling, gevolg een krom stuk plaatwerk in zijn auto, een gescheurde slang gelukkig sloeg ie na 2 seconden uit maar wat een klap zeg
daar word je dus echt niet vrolijk van .....snap sowieso niet waarom je lpg kan afrekenen terwijl de slang nog aangekoppeld is brandstoffen niet mogelijk....iemand enig idee????
Hesselgouda schreef:daar word je dus echt niet vrolijk van .....snap sowieso niet waarom je lpg kan afrekenen terwijl de slang nog aangekoppeld is brandstoffen niet mogelijk....iemand enig idee????
Heel simpel, bij een bezine/diesel tank start en stopt de pomp met druk opbouwen door een schakelaar die je bedient met het insteken of uithalen van de handgreep uit de pomp. Bij Lpg moet je eerst aankoppelen en met de knop zet je de pomp aan en uit. Als ze nog een extra schakelaar zouden maken in het opbergplekje zou je dit soort dingen kunnen voorkomen.
Je wilt niet weten hoe vaak dit bij het tankstation waar ik werk gebeurt. Ik heb momenteel ook 3 tankdoppen (2 gewone en 1 LPG) achter de kassa liggen en zelfs een velgenslot... Wat mensen met gehaast tanken al niet vergeten!!! Kun je je voorstellen dat je dan de volgende keer gaat tanken, het klepje open maakt en erachter komt dat je dop er niet op zit!!!