Agressie in het verkeer!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Yeah, right. En jij denk dat ze daarmee akkoord gaan? Ik vrees voor je dat ze 'm gewoon in beslag nemen.
Ad van Haperen
Contacteer:

nee nie mijn krikstang :(
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Een krikstang kunnen ze moeilijk in beslag nemen als je aannemelijk kan maken dat ie ook daadwerkelijk kan maken dat ie op je auto past. Net als bv een breekijzer. zolang je hem nodig hebt omdat je in de bouw werk, kunnen ze hem niet in beslag nemen omdat hem alleen maar in de auto hebt liggen.

en iedereen valt wel over die 2 jaar voorwaardelijk, maar waar heeft ie die voor gekregen??

GR.Frits
rasit..

Ik heb ook 2 jaar voorwaardelijk en dat is eind november eindelijk voorbij. >-)
Merijn
Über-Spammer

Waarvoor?
Roy
Moderator

rasit.. schreef:Ik heb ook 2 jaar voorwaardelijk en dat is eind november eindelijk voorbij. >-)
Ik ben er gelukkig vanaf :)
5 GT Turbo '88 GT5
rasit..

Verkeersovertreding :p [img]http://images.fok.nl/s/schater.gif[/img]
Merijn
Über-Spammer

Joh! Eg waar? ;)
Roy
Moderator

Hoe hard reed je dan, Rasit?
5 GT Turbo '88 GT5
Priyantha
Contacteer:

Zeker veeeeeeeeeeeeeeeeels te hard :lol:
GerryTT

Heb een busje pepperspray in de auto en dat werkt perfect :D . Heb een maand geleden drie man plat gekregen en daarna rustig weggereden :lol: :lol:
Bart GTE
Contacteer:

:lol: :lol: :lol: magje die dan eigenlijk wel bij hebbe??
rasit..

Roy schreef:Hoe hard reed je dan, Rasit?
220 waar 100 was toegestaan. Uiteindelijk was dat 204 na aftrekking enz enz.

750 euro boete en 6 maanden rijontzegging waarvan 4 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar. oops :)

Ik ging sporten met een undercover motoragent op de snelweg :lol: :lol:
Roy
Moderator

Oh dat valt nog mee..... :wink:
5 GT Turbo '88 GT5
-Ray-
Contacteer:

heb je zeker gewonnen ;)
Immer wieder die verdammte Holländer
Merijn
Über-Spammer

Dat die sukkels je dan nog zo hard door laten rijden, he... :( Waarom pakken ze je niet bij 150? Dan rijd je ook al te hard. :@
Vos

Merijn schreef:Dat die sukkels je dan nog zo hard door laten rijden, he... :( Waarom pakken ze je niet bij 150? Dan rijd je ook al te hard. :@
Geld... Geld... en nog eens Geld.... (N) Terwijl ze je juist erop moeten wijzen dat je "gevaarlijk" doet... doen ze zelf rustig mee.... |:
Clio 16v.....
rasit..

-Ray- schreef:heb je zeker gewonnen ;)

Nee, want hij kon mij inhalen om te zeggen dat ik moest stoppen en mijn rijbewijs werd ingenomen. :D
rasit..

Merijn schreef:Dat die sukkels je dan nog zo hard door laten rijden, he... :( Waarom pakken ze je niet bij 150? Dan rijd je ook al te hard. :@
Dat vroeg ik nou ook.

Hij besloot mij te volgen voordat ik de snelweg op reed. Bij het stoplicht was ik volgens hem iets te sportief weggereden. :s

Vervolgens wilde hij gewoon weten hoe mijn rijgedrag was over een lang stukje. Ik had de auto net dus plankennnnnnnn :D
-Ray-
Contacteer:

rasit.. schreef:
-Ray- schreef:heb je zeker gewonnen ;)

Nee, want hij kon mij inhalen om te zeggen dat ik moest stoppen en mijn rijbewijs werd ingenomen. :D
hut
Immer wieder die verdammte Holländer
Remi

Das wel het klote van die undercover politie, zitten ze je wat op te jagen. Dus ff sporten, maar helaas.
rasit..

Remi schreef:Das wel het klote van die undercover politie, zitten ze je wat op te jagen. Dus ff sporten, maar helaas.
Het komt vaak voor dat mensen direct al zeggen dat ze zich opgejaagd voelden, maar in mijn geval was het gewoon echt zo.
De agent die besloot mij te volgen toen ik in rotterdam centrum was en hield mij op de snelweg 10 km voor de moerdijkbrug aan. Mensen die er een beetje bekend zijn zullen nu wel denken wtf zo lang.
Dat is toch zo'n 20 km verschil als ik me niet vergis. (N)

Als je dan al die tijd gewoon zeker weet dat er een motor achter je aan rijdt begin je toch een beetje te shaken van wtf is er aan de hand. Ik rij 100 hij rijd 100, ik rij 160 hij rijd 160, ik rij 220 hij rijd 221 en toen vond ie het wel best.
(N)
PatrickG

het zijn een stelletje hondenkoppen.
ik zou je hebben aangehouden en gezegd dat je een leuk bakkie hebt 8) en je daarna een fijne avond gewenst (F)
Remi

Jah idd als je een beetje oplet kun je ze al vaker doorzien. Maja, blijven hondenkoppen :wink:
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

rasit.. schreef:
Roy schreef:Hoe hard reed je dan, Rasit?
220 waar 100 was toegestaan. Uiteindelijk was dat 204 na aftrekking enz enz.

750 euro boete en 6 maanden rijontzegging waarvan 4 maanden voorwaardelijk met een proeftijd van 2 jaar. oops :)

Ik ging sporten met een undercover motoragent op de snelweg :lol: :lol:
Tsja soms zit het mee en soms zit t tegen :wink:

pttm
pierre

In Nederland rijden 3 soorten mensen op de weg, mensen die politieagent spelen en het niet zijn, deze gaan door het lint als je ze gewoon voorbij race, mensen die politieagenten zijn en zich te pletter vervelen en je dus bekeuren voor het hoogste bedrag dat ze kunnen bedenken en 3 wij normale autoweggebruikers.

Dus type 1 totaal negeren en zeker geen vinger opsteken, doe maar alsof ze gek zijn, want ze zijn gek of gefrustreerd in hun huwelijk of zo, dus negerendie hap.

Type 2 de agent is weinig aan te doen, dat wordt betalen als je niet oppast.

Type 3 zijn er te weinig van, rijden meestal in renaultjes 4 of 2 cv en hebben geitewollen sokken aan, dit is goed volk, wonen vaak in het noorden des lands waar nog geen stress is.
Jan-Geert (Momentsleutel)

ahum ik heb geen geitenwollen sokken hoor ;)
PatrickG

Dan zijn er nog wat types hoor :)
pierre

ja bijvoorbeeld ikzelf, ik ben niet geinteresseerd in medeweggebruikers, passeer ze regelmatig rechts, steek nooit een vinger op want ik denk aan andere dingen, heb geen geitewollen sokken aan, rijd al 17 jaar in deze 5turbo door puur toeval en mijn volgende auto word geen renault maar nissan 350z of aston maybe.
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Mannetje in een mercedes 190......d op mijn bumper toen ik met 155 een vrachtwagen inhaalde! Toen hij me inhaalde bracht hij de Hitlergroet :( ?????????????????? ik niet begrijp!!

Hesselpttm
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-jacco-
Über-Spammer

Er was toch een poosje geleden een man, die franse auto's van de weg duwde?

Misschien hebben ze hem weer vrijgelaten?
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Jacco Twingi schreef:Er was toch een poosje geleden een man, die franse auto's van de weg duwde?

Misschien hebben ze hem weer vrijgelaten?
die reed toch in een duitse auto?? help me out!!

:D

Hesselpttm
-jacco-
Über-Spammer

Mercedes is toch Duits :p
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Jacco Twingi schreef:Mercedes is toch Duits :p
Ja dat bedoel ik, had t iets anders moeten formuleren.

Hesselpttm :lol:
5gt8vturbo

pierre schreef:In Nederland rijden 3 soorten mensen op de weg, mensen die politieagent spelen en het niet zijn, deze gaan door het lint als je ze gewoon voorbij race, mensen die politieagenten zijn en zich te pletter vervelen en je dus bekeuren voor het hoogste bedrag dat ze kunnen bedenken en 3 wij normale autoweggebruikers.

Dus type 1 totaal negeren en zeker geen vinger opsteken, doe maar alsof ze gek zijn, want ze zijn gek of gefrustreerd in hun huwelijk of zo, dus negerendie hap.

Type 2 de agent is weinig aan te doen, dat wordt betalen als je niet oppast.

Type 3 zijn er te weinig van, rijden meestal in renaultjes 4 of 2 cv en hebben geitewollen sokken aan, dit is goed volk, wonen vaak in het noorden des lands waar nog geen stress is.
nou dan zullen we type 3 eens uitschrijven:
type 1 die met hun neus op het stuur zitten en het liefste tegen de voorruit en met 70 de rijksweg opkomen

type 2 de mensen die eerst van baan wisselen en dan pas kijken en geen richting aangeven. en dan jou de schuld willen geven van de bijna aanrijding

type 3 de mensen die bang zijn om rechts te rijden met 90 km per uur en dat dus maar op de middelste baan doen(en heel goed pierre die halen wij rechts in)

type 4 de vrachtwagen chaffeur met de mooie flap met de pijl naar rechts en het verboden bordje aan de linkerkant! die ook vaak al veel te vroeg voorsorteerd (ongeveer een kilometer of 5)bij de welbekende ringwegen. en daardoor ook op de middelste baan gaat rijden.

type 5 de Vertegenwoordiger bumperkleven en overal asociaal afslaan en het dan gek vinden dat je als je 160 rijdt met een leasebak op je reet dat je ff je rem aantikt. Leer je nog eens leuke gebaren.

type 6 de mensen vaak met wel snelle "getunedde" auto`s die wel voorruit kijken. Het zonde vinden als hun auto aan gort gereden wordt. Wel hard rijden en rechts inhalen, maar alleen als het kan! wel de ruimte geven aan mensen die inhalen! en niet lopen te vloeken als ze weer eens in de file staan!
Plaats reactie