Je gaat naar het postkantoor met orginele deel 3 + legitimatie en ze doen hem weer in de belasting.
Belasting gaat weer beginnen.

Weet je zeker dat dat niets kost?JW 21T schreef:Auto uit de schorsing halen kost niets.
Je gaat naar het postkantoor met orginele deel 3 + legitimatie en ze doen hem weer in de belasting.
Opheffen van schorsen kost 0,00. Zie linkjeChris schreef:Weet je zeker dat dat niets kost?JW 21T schreef:Auto uit de schorsing halen kost niets.
Op naam zetten is rond de 11 euro.
als je binnen 3 maand de schorsing opheft, krijg je een naheffing van alle 3 maanden.Douwe schreef:Ok thx, op naam staat die al 10,25 maar zit nu te kijken of ik hem wel of niet ga schorsen. 20,- is niet te duur zelfs als ik hem na 1 of 2 maanden weer ga gebruiken bespaar ik nog steeds geldeffetjes overleggen.
Euhm, schakelstang van de sloop halen niet makkelijker?Douwe schreef:Yep hier gevraagd iets van 38,- + BTW dus de moeite waard om te fixenRob schreef:Ik moest bij de Renault voor een nieuwe schakelstand 45 euri neerleggen. Dus begin maar vast met buigen
Hou het in gedachte ligt eraan of van deze twee nog 1 te maken is en wat dat kost. (en vraag dan gelijk aan het revisie bedrijf of ze niet zo'n F3n hebben liggen) Maar kost die maar 110,-?? en is dat nieuw of revisie bij de Renault garage hier in apeldoorn kost een standaard ruilstartmotor al 170,-Steven schreef:Koop trouwens direct een F3N (kleinere) startmotor + origineel hitteschild.
Kost dan wel ff 110 + 40 euri, maar dan weet je tenminste zeker dat ie blijft starten de komende jaren en hij start sneller.
En een aluminium hitteschildje is geen aanrader meer van mij, die dingen lazeren door de trillingen gewoon uit elkaar.