PtrGte schreef:ja...'k heb zelf ook een gelaste kooi, een hele nette, al zeg ik het zelf, maar is zelfbouw, en geen keur erop if iets dergelijks...

kijk eensPtrGte schreef:ik vind het zo al zwaar zat...ding weegt uitgerekend iets meer dan 40 kilo...
wat het voordeel is (vind ik) dat je gewoon lekkerder in de auto zit als er een kooi in zit...
De renault 5 16v (zonder kooi) had op een paar seconden een net zo snelle rondetijd op Zandvoort als m'n clio MET kooi, maar in de 5 scheet ik zowat in m'n broek als ie begon te glijen en stuiteren...
zeker als het bij 160+ in 't uur en harder gebeurt...![]()
maar goed...tis weer off topic...
on topic:
'k heb weleens gehoord dat er polyesther deuren/motorkap/achterklep te krijgen zijn voor zowel de clio 1 als de 5, iemand een adresje plus kosten? was geloof ik niet goedkoop...
als we dan toch bezig zijn:
was al aant informeren geweest voor lexaan ruiten, maar ook niemand die me daaraan kan helpen...
iemand?
mijne is gebout (sparco)iwi schreef:Als Tijn het zelf niet is, heeft iemand uit het hoge Noorden volgens mij een gelaste kooi.
Ik heb zelf een kooi die gebout word.
carbon = licht en dus is de pk/kg verhouding beter. iedere kg is er een en geloof me, tegen gewichtsbesparing kan je niet op tunen als je het consequent doet, om nog maar te zwijgen van de wegligging die er van gaat verbeteren, kortere remweg.... alle beetjes helpen.PtrGte schreef:edit: oh ja on topic: mooi hoor carbon...maar met alleen de zijpanelen van carbon ga je geen seconde harder denk iken da was toch de bedoeling van rally/race?
ehm ... BTCC ?speedline schreef:Nee. 19 is geen auto waar breed autosport mee bedreven wordt.edwin19 schreef:zijn die ook leverbaar voor een 19???
ja dat is logisch...maar geen deurpaneel is toch gewoon lichter dan eentje van carbon?Tijn schreef:carbon = licht en dus is de pk/kg verhouding beter. iedere kg is er een en geloof me, tegen gewichtsbesparing kan je niet op tunen als je het consequent doet, om nog maar te zwijgen van de wegligging die er van gaat verbeteren, kortere remweg.... alle beetjes helpen.PtrGte schreef:edit: oh ja on topic: mooi hoor carbon...maar met alleen de zijpanelen van carbon ga je geen seconde harder denk iken da was toch de bedoeling van rally/race?
Alu plaatje volstaat toch ?Tijn schreef:je moet inderdaad verplicht je deuren bekleden.
Begonnen je bijrijder eruit te gooien dan ??Tijn schreef:ben goed op weg.
Das netjes idd !!Tijn schreef:840 incl. kooi... vind het niet gek anders... en ik ben er nog meer uit aan het halen.
deurpanelen van iedere clio zijn redelijk gewichtig, (weeg ze gewoon maar eens) het ging mij om de RS in het bijzonder.PtrGte schreef:sorry Tijn dat ik het vraag, maar om wat voor auto gaat het dan? clio 1 of een nieuw type clio?
het gewicht is van mijn GTT, terwijl alles aan boord is. kooi, blusser, krik, etc en gewogen met een halve tank brandstof er in.PtrGte schreef:sorry Tijn dat ik het vraag, maar om wat voor auto gaat het dan? clio 1 of een nieuw type clio?
Staat er nu de bloedgroep van bestuurder/navigator achter de naam op de zijruiten achter??speedline schreef:![]()
![]()
![]()
[img]http://www.mcracingsa.com/RENAULT_R5GT_MAXI__ARR..jpg[/img]
(Geen fan van polyester maar dit...)
't is niet verplicht maar wel verstandig. Veel rijders hebben het ook op hun overall staan achter hun naam, de vaak op de riem gestikt staat. Ik moet nog steeds mijn bloedgroep laten bepalen want ik weet hem simpelweg niet.Bas schreef:Wel dus? Hmzzz
Goed voorbereid die gasten![]()