Waar komt jouw nick vandaan?

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Panoramix

iwi schreef:Je hebt een witte baard en zit bijna de hele dag in bomen om maretak te verzamlen voor een of ander brouwsel?
In 1x goed!
Ad van Haperen
Contacteer:

De naam Hooliead heb ik niet zelf bedacht maar heb ik gekregen van mijn vrienden omdat ik een flinke tijd geleden een landelijk stadionverbod heb gehad.

Mijn naam is dus eigenlijk hoolie Ad

En dus is Ad mijn echte naam.

Mijn tweede nick (anale aad) heb ik nog op het oude .nl forum van de rtc gehad.

Ik weet niet meer van wie maar die had een collega op zijn werk die Ad of Aad hete en die noemde ze altijd anale aad en omdat ik ad heet heb ik die naam ook van dat persoon gehad en die is toen weer overgenomen door andere rtc-ers
Headlong

Headlong komt van het nummer Headlong van Queen. Ik vind hun muziek erg bruut en de titel pakkend, vandaar.
mark 5t
Contacteer:

spreekt voor zichzelf dacht ik zo: naam en gtt is auto
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
Steven
Car: M536

Hooliead schreef:De naam Hooliead heb ik niet zelf bedacht maar heb ik gekregen van mijn vrienden omdat ik een flinke tijd geleden een landelijk stadionverbod heb gehad.

Ik weet niet meer van wie maar die had een collega op zijn werk die Ad of Aad hete en die noemde ze altijd anale aad en omdat ik ad heet heb ik die naam ook van dat persoon gehad en die is toen weer overgenomen door andere rtc-ers
Dat was Ray man, old.nl roeleerde nog flink :)

Kep meerdere nicknames, maar E-volve heb ik ooit es bedacht met de E van me achternaam en E-volve komt weer van Evo --> Evolving --> Evolueren naja duidelijk zat denk ik zo :p
Laatst gewijzigd door Steven op di 8 jun 2004 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
RonnyClio

Mijn vorige auto was een Clio 1.2 :) en ik heet Ronny 8)
-Ray-
Contacteer:

Hooliead schreef:De naam Hooliead heb ik niet zelf bedacht maar heb ik gekregen van mijn vrienden omdat ik een flinke tijd geleden een landelijk stadionverbod heb gehad.

woehehehe :D dat was ik idd, graag gedaan hè! :p

en ik ben -Ray- omdat ik zo in de wandelgangen genoemd word, op me geboortekaartje staat Raymond. er loopt nu nog een Ray hier rond, but there's only one :D
Immer wieder die verdammte Holländer
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Mijne is ook weer simpel.

Ik heet Erik Olijnsma :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Matijs
Contacteer:

Ik ben ook van de oude garde, en heb ook gehoor gegeven aan het toenmalige verzoek om mijn echte naam te gebruiken. En ja, je schrijft het echt zo :)
Stefan S.

Nu de mijne,

Dtune was destijds van favo Dj, totdat ie verder ging onder een andere naam en zelf heet ik Stefan :D .
Ik zal binnenkort effe de mods vragen of ze mijn naam veranderen in Ground-Zero Stefan of GZ Stefan
:p >-)
R(ay)Si

-Ray- schreef: en ik ben -Ray- omdat ik zo in de wandelgangen genoemd word, op me geboortekaartje staat Raymond. er loopt nu nog een Ray hier rond, but there's only one :D
Zit gewoon op me kont hoor ;)

Maar ook op mijn geboortje kaartje staat Raymond :P

R(ay)Si is dus voor Ray en RSi :D
Alleen nog maar VW!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Tja... Wat zal ik er eens van maken. :) Ik hou me aan de 'regels'. :lol:
Chris@R5

Tsja, geen uitleg nodig lijkt mij :wink:.

Maar ik ging meestal onder de nick 'Macio'.

Dat is afgeleid van de motorracer Marco Melandri wiens nickname Del Macio is/was.

Komt nog uit de tijd dat ik veel (heeeeel veeeel) met scooters bezig was.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Je moet het goede voorbeeld geven ;)
.:: TurboPowerr ::.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

lang verhaal, maar de meesten kennen me hier als frits dus dat blijft het.

maar in een paar steekwoorden: gerald=fitzgerald=frits. en scott fitzgerald was een engelse schrijver. Maar noem me frits daar reageer ik nog steeds het beste op. :D :p
limburgio

omdat ik uit belgisch limburg kom :-) en io van in orde :D meestal denken ze dat dat italiaans is of zo :-)
Riël
Über-Spammer

Frits schreef:lang verhaal, maar de meesten kennen me hier als frits dus dat blijft het.

maar in een paar steekwoorden: gerald=fitzgerald=frits. en scott fitzgerald was een engelse schrijver. Maar noem me frits daar reageer ik nog steeds het beste op. :D :p
Maar hoe was het ook alweer? :D
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Mrtn
Car: R5GTT

Lijkt me duidelijk, mijn naam. Maar was het niet, iedereen d8 dat ik Martijn heette :lol: dus heb ik als voettext Maarten neergezet :)
Mrtn = Maarten
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Mrtn schreef:Lijkt me duidelijk, mijn naam. Maar was het niet, iedereen d8 dat ik Martijn heette :lol: dus heb ik als voettext Maarten neergezet :)
Wat is daar mis mee? :evil: :wink:

Mijn nickname lijkt me ook duidelijk, m'n voornaam en m'n favoriete auto.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Mrtn
Car: R5GTT

Martijn *Baccara* schreef: Wat is daar mis mee? :evil: :wink:
daar wijd ik maar niet over uit :p :wink:
Mrtn = Maarten
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

MartijnG schreef:Nickname veranderen kan alleen via een Mod...;)
uhm nee, alleen via een Admin

Dus kom maar op als er wat veranderd moet worden (via PM svp)
-jacco-
Über-Spammer

Jacco = ik
Twingi = Twingo
Droes

ben van de 'nieuwe' generatie, wist dus niet dat je nickname zo duidelijk mogelijk moest zijn :)

nouja DROES komt van men achternaam 'Droeshout'
iedereen zegt Den Droes tegen me daarmee..
Geert Claes

mijne is mss wat overduidelijk

geert claes, tja dat ben ik...
:lol:
Frits Clio 16v

Clio --> slogisch.
Baccara --> leren williams stoelen, baccara pookknop, en houten sport stuur. Combineer leer en hout en je krijgt baccara. :wink:
16v --> Het is een 16v.

Ik wist niet dat je eigen naam in de nick "moest".

Gr, Frits.
Donleben
Contacteer:

Donleben is van Melvin Donleben. Die heeft voorheen bij AZ gespeeld in de tijd dat ik altijd heen ging. Sindsdien die bijnaam...
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
Vos

mijn achternaam is vos.... word bijna nooit bij mijn voornaam genoemd... altijd hey vos(je) dus tja... wat doe je eraan hè :D
Clio 16v.....
5 gte / gt

Ik heb een 5 gt turbo en een 5 gte daarom is me naam 5 gte / gt
Acid

Acid

Tja hoe ga k dat uitleggen.

Jaren geleden op ICQ heb ik deze naam aangenomen omdat dat op dat moment mijn favorite trick was binnen het skaten. Ja Aggressive inline skaten niet op zo'n dom plankje staan.

En dat is blijven hangen. Komt ook overeen met wat karaktertrekken. Bijtend, Irritant, ongezond voor de omgeving. En daardor kennen velen mij alleen als Acid. Zelfs binnen het skaten noemt iedereen me op sessies acid omdat ze mijn naam vaak niet eens weten.

Ik ben dus Ivo, nieuwe generatie hier dus geen voornaam erin. En wil dit graag zo houden ook.
tyberium
Contacteer:

"Harvest the spice melange.."

De eerste PC RTS game waar het allemaal mee begon: Dune 2 kreeg een vervolg in Command & Conquer in 1995, waarbij je het goedje 'Tiberium' moest oogsten om aan credits te komen. Kep de 'i' veranderd in een 'y' en voilla; weer een nick geboren.
Remi

Hmm mijn nickname, ik zou het niet weten? :lol:
elmotheelk (Eric)
Contacteer:

tyberium schreef:"Harvest the spice melange.."

De eerste PC RTS game waar het allemaal mee begon: Dune 2 kreeg een vervolg in Command & Conquer in 1995, waarbij je het goedje 'Tiberium' moest oogsten om aan credits te komen. Kep de 'i' veranderd in een 'y' en voilla; weer een nick geboren.
Oe hoe goed! Dune 2! Legendarisch!

On topic: Hey! Ik heet ook Eric!
PtrGte
Contacteer:

Acid schreef:Acid

Tja hoe ga k dat uitleggen.

Jaren geleden op ICQ heb ik deze naam aangenomen omdat dat op dat moment mijn favorite trick was binnen het skaten. Ja Aggressive inline skaten niet op zo'n dom plankje staan.
En dat is blijven hangen. Komt ook overeen met wat karaktertrekken. Bijtend, Irritant, ongezond voor de omgeving. En daardor kennen velen mij alleen als Acid. Zelfs binnen het skaten noemt iedereen me op sessies acid omdat ze mijn naam vaak niet eens weten.

Ik ben dus Ivo, nieuwe generatie hier dus geen voornaam erin. En wil dit graag zo houden ook.
wat een deuzige opmerking... :wink:

inlineskaten is naar mijn mening uitgevonden voor mensen die niet konden skateboarden... :wink:

"agressive inlineskaten" komt wel "cool" over, maar voor mij blijft het een vorm van "klunen" :lol:

"no offence" verder... :)

maar goed:

PtrGte:

Maat van me, Peter (voormalig eigenaar van de zwarte Gte van Hoolie Ad :) , heeft deze nick verzonnen, en die heeft toen dat ding dus verkocht...ik ben door hem een jaar of 2 geleden begonnen met de 5 jes en 16v-motortjes, en toen heb ik z'n password gekregenom hier wat rond te struinen... :)

mijn naam is NIET "Peter", maar Patrick...dus de Ptr komt nog wel redelijk overeen :D
voske

ja mijn achter naam is vos en zo word ik meestal ook wel geneomd maar deze was al bezet en vroeger toen ik nog geen 1.95 was noemde ze me altijd voske vandaar dus...
GTTprutser

:D Tja vul zelf maar in.

Laten we het er maar op houden dat je jezelf niet altijd zo serieus moet nemen. :lol: :beer:

Hoewel je de GTT er voor weg kan laten aangezien ik mijn GTT heb verkocht.(Sniff!) :wink:

Maar ik heb er dus weer wat te prutsen. :lol:
Een volvo 340 met opgekietelde renault 1400 motor.

Greets
Andries
Plaats reactie