In 1x goed!iwi schreef:Je hebt een witte baard en zit bijna de hele dag in bomen om maretak te verzamlen voor een of ander brouwsel?
Waar komt jouw nick vandaan?
-
- Contacteer:
De naam Hooliead heb ik niet zelf bedacht maar heb ik gekregen van mijn vrienden omdat ik een flinke tijd geleden een landelijk stadionverbod heb gehad.
Mijn naam is dus eigenlijk hoolie Ad
En dus is Ad mijn echte naam.
Mijn tweede nick (anale aad) heb ik nog op het oude .nl forum van de rtc gehad.
Ik weet niet meer van wie maar die had een collega op zijn werk die Ad of Aad hete en die noemde ze altijd anale aad en omdat ik ad heet heb ik die naam ook van dat persoon gehad en die is toen weer overgenomen door andere rtc-ers
Ik weet niet meer van wie maar die had een collega op zijn werk die Ad of Aad hete en die noemde ze altijd anale aad en omdat ik ad heet heb ik die naam ook van dat persoon gehad en die is toen weer overgenomen door andere rtc-ers
spreekt voor zichzelf dacht ik zo: naam en gtt is auto
lasmachine/onderdelen/lasdraad/advies nodig?
http://www.barmartechniek.nl
http://www.barmartechniek.nl
Dat was Ray man, old.nl roeleerde nog flinkHooliead schreef:De naam Hooliead heb ik niet zelf bedacht maar heb ik gekregen van mijn vrienden omdat ik een flinke tijd geleden een landelijk stadionverbod heb gehad.

Kep meerdere nicknames, maar E-volve heb ik ooit es bedacht met de E van me achternaam en E-volve komt weer van Evo --> Evolving --> Evolueren naja duidelijk zat denk ik zo

Laatst gewijzigd door Steven op di 8 jun 2004 20:30, 1 keer totaal gewijzigd.
woeheheheHooliead schreef:De naam Hooliead heb ik niet zelf bedacht maar heb ik gekregen van mijn vrienden omdat ik een flinke tijd geleden een landelijk stadionverbod heb gehad.

en ik ben -Ray- omdat ik zo in de wandelgangen genoemd word, op me geboortekaartje staat Raymond. er loopt nu nog een Ray hier rond, but there's only one

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mijne is ook weer simpel.
Ik heet Erik Olijnsma
Ik heet Erik Olijnsma

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ik ben ook van de oude garde, en heb ook gehoor gegeven aan het toenmalige verzoek om mijn echte naam te gebruiken. En ja, je schrijft het echt zo 

Zit gewoon op me kont hoor-Ray- schreef: en ik ben -Ray- omdat ik zo in de wandelgangen genoemd word, op me geboortekaartje staat Raymond. er loopt nu nog een Ray hier rond, but there's only one

Maar ook op mijn geboortje kaartje staat Raymond

R(ay)Si is dus voor Ray en RSi

Alleen nog maar VW!
Tsja, geen uitleg nodig lijkt mij
.
Maar ik ging meestal onder de nick 'Macio'.
Dat is afgeleid van de motorracer Marco Melandri wiens nickname Del Macio is/was.
Komt nog uit de tijd dat ik veel (heeeeel veeeel) met scooters bezig was.
Maar ik ging meestal onder de nick 'Macio'.
Dat is afgeleid van de motorracer Marco Melandri wiens nickname Del Macio is/was.
Komt nog uit de tijd dat ik veel (heeeeel veeeel) met scooters bezig was.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
lang verhaal, maar de meesten kennen me hier als frits dus dat blijft het.
maar in een paar steekwoorden: gerald=fitzgerald=frits. en scott fitzgerald was een engelse schrijver. Maar noem me frits daar reageer ik nog steeds het beste op.

maar in een paar steekwoorden: gerald=fitzgerald=frits. en scott fitzgerald was een engelse schrijver. Maar noem me frits daar reageer ik nog steeds het beste op.

Project: GTT Blue Sport
Maar hoe was het ook alweer?Frits schreef:lang verhaal, maar de meesten kennen me hier als frits dus dat blijft het.
maar in een paar steekwoorden: gerald=fitzgerald=frits. en scott fitzgerald was een engelse schrijver. Maar noem me frits daar reageer ik nog steeds het beste op.![]()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat is daar mis mee?Mrtn schreef:Lijkt me duidelijk, mijn naam. Maar was het niet, iedereen d8 dat ik Martijn heettedus heb ik als voettext Maarten neergezet

Mijn nickname lijkt me ook duidelijk, m'n voornaam en m'n favoriete auto.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
- Geert Claes
mijne is mss wat overduidelijk
geert claes, tja dat ben ik...

geert claes, tja dat ben ik...

-
Clio --> slogisch.
Baccara --> leren williams stoelen, baccara pookknop, en houten sport stuur. Combineer leer en hout en je krijgt baccara.
16v --> Het is een 16v.
Ik wist niet dat je eigen naam in de nick "moest".
Gr, Frits.
Baccara --> leren williams stoelen, baccara pookknop, en houten sport stuur. Combineer leer en hout en je krijgt baccara.
16v --> Het is een 16v.
Ik wist niet dat je eigen naam in de nick "moest".
Gr, Frits.
-
Ik heb een 5 gt turbo en een 5 gte daarom is me naam 5 gte / gt
Acid
Tja hoe ga k dat uitleggen.
Jaren geleden op ICQ heb ik deze naam aangenomen omdat dat op dat moment mijn favorite trick was binnen het skaten. Ja Aggressive inline skaten niet op zo'n dom plankje staan.
En dat is blijven hangen. Komt ook overeen met wat karaktertrekken. Bijtend, Irritant, ongezond voor de omgeving. En daardor kennen velen mij alleen als Acid. Zelfs binnen het skaten noemt iedereen me op sessies acid omdat ze mijn naam vaak niet eens weten.
Ik ben dus Ivo, nieuwe generatie hier dus geen voornaam erin. En wil dit graag zo houden ook.
Jaren geleden op ICQ heb ik deze naam aangenomen omdat dat op dat moment mijn favorite trick was binnen het skaten. Ja Aggressive inline skaten niet op zo'n dom plankje staan.
En dat is blijven hangen. Komt ook overeen met wat karaktertrekken. Bijtend, Irritant, ongezond voor de omgeving. En daardor kennen velen mij alleen als Acid. Zelfs binnen het skaten noemt iedereen me op sessies acid omdat ze mijn naam vaak niet eens weten.
Ik ben dus Ivo, nieuwe generatie hier dus geen voornaam erin. En wil dit graag zo houden ook.
"Harvest the spice melange.."
De eerste PC RTS game waar het allemaal mee begon: Dune 2 kreeg een vervolg in Command & Conquer in 1995, waarbij je het goedje 'Tiberium' moest oogsten om aan credits te komen. Kep de 'i' veranderd in een 'y' en voilla; weer een nick geboren.
De eerste PC RTS game waar het allemaal mee begon: Dune 2 kreeg een vervolg in Command & Conquer in 1995, waarbij je het goedje 'Tiberium' moest oogsten om aan credits te komen. Kep de 'i' veranderd in een 'y' en voilla; weer een nick geboren.
-
- Contacteer:
Oe hoe goed! Dune 2! Legendarisch!tyberium schreef:"Harvest the spice melange.."
On topic: Hey! Ik heet ook Eric!
wat een deuzige opmerking...Acid schreef:Acid
inlineskaten is naar mijn mening uitgevonden voor mensen die niet konden skateboarden...
"agressive inlineskaten" komt wel "cool" over, maar voor mij blijft het een vorm van "klunen"

"no offence" verder...

maar goed:
PtrGte:
Maat van me, Peter (voormalig eigenaar van de zwarte Gte van Hoolie Ad

mijn naam is NIET "Peter", maar Patrick...dus de Ptr komt nog wel redelijk overeen

-

Laten we het er maar op houden dat je jezelf niet altijd zo serieus moet nemen.

Hoewel je de GTT er voor weg kan laten aangezien ik mijn GTT heb verkocht.(Sniff!)
Maar ik heb er dus weer wat te prutsen.

Een volvo 340 met opgekietelde renault 1400 motor.
Greets
Andries