Er zijn er genoeg die ze hebben. stuur anders merijn een PM. dan komt dat wel goed.jshock schreef:Ik heb een verzoek, kan ik van iemand dat kikkerkweek programma kopieren/kopen? is toch wel handig om alles tot in details te zien.
GR.Frits
Er zijn er genoeg die ze hebben. stuur anders merijn een PM. dan komt dat wel goed.jshock schreef:Ik heb een verzoek, kan ik van iemand dat kikkerkweek programma kopieren/kopen? is toch wel handig om alles tot in details te zien.
Leuk he mods,Maik (WOOFER) schreef:volgens mij wordt er hier met de tekst geknoeid
KLIKjshock schreef:whahahaa, ik zie het nu pas!
uhhh wie is merijn? ik ken nog niet iedereen op het forum (zal wel nooit gebeuren ook). zal wel ff in de ledenlijst kijken.
Die hou ik nog te goed van je, moet nog rijdenjshock schreef:tnx frits!
Snap ik, maar ook daar ben ik toch wel benieuwd naar, zeker aangezien de vraagprijs niet 250 euro was voor die blauwe.jshock schreef:Ik heb een verzoek, kan ik van iemand dat tuininrichtings programma kopieren/kopen? is toch wel handig om alles tot in details te zien.
@ olijnsma: ik zal vanavond ff wat fotos maken, het gaat uiteraard niet alleen om de carosserie.
Riël schreef:Moet jij niet sleutelen nu?
Valt opzich wel mee...... ik zoek alleen eventueel nog een deviljshock schreef:die gaat ook naar de rode gtt! maar dat zal ook nog wel een aardig klussie zijn.......
Die rode heeft ook zo zijn plekjesjshock schreef:moet je ff het begin van het topic lezen. daar leg ik dat al uit. ik denk vaak precies hetzelfde. zo op het eerste gezicht ziet ie er echt goed uit. maar uiteindelijk zal die rode ook super worden.
Dan snap ik nog de volgorde nietjshock schreef:gaat niet alleen om de plekjes! eerst die rode maar is goed fixen en dan zien we wel weer wat er met de blauwe gebeurt!