Ik denk dat je met een GTE wel rap bent,maar staar je niet blind op het aantal peekaas.
Ik geloof niet dat een GTE met 94pk sneller is dan bv een Baccara met een 2traps carb en 87peekaas,maar dat zal ook wel aan het gewicht liggen

greetz Marco
Ik heb er 205 mee gereden met tweee man.Blue Flash schreef:Als ik vragen mag, weet iemand toevallig wat de topsnelheid van een gte is??
Karin schreef:In '96 is het andere blok gemonteerd met alles nieuw erop en eraan wat je maar kan bedenken. Vanaf die tijd ook en andere eigenaar. Op elke rekening die daarna volgt ... is gericht aan Herr Schnitter van de Autobahn Polizei in Hagen.
Ik vind dit een beetje vreemd. Ik zie nou nog geen politie rijden in een Renault 5
Know thy enemy...Foeke schreef:jawel hoor, hier in leeuwarden rijd er ook een agent rond in een gtt
Officieel rond de 200. harder gooi ik op tellerafwijkingHooliead schreef:Ik heb er 205 mee gereden met tweee man.Blue Flash schreef:Als ik vragen mag, weet iemand toevallig wat de topsnelheid van een gte is??
en had denk ik naar de 210-215 kunnen gaan maar houd het echt op bij mij
Lekker mij GTE afzeiken heRiël schreef:Officieel rond de 200. harder gooi ik op tellerafwijkingHooliead schreef:Ik heb er 205 mee gereden met tweee man.Blue Flash schreef:Als ik vragen mag, weet iemand toevallig wat de topsnelheid van een gte is??
en had denk ik naar de 210-215 kunnen gaan maar houd het echt op bij mijIk heb bergaf ook wel es 210 op de teller aangetikt.
haha! jij ook al? ik reed in mijn 1-tje.. op de teller 205 km/h jaja... schrikbaarend! maar waar..Hooliead schreef:Ik heb er 205 mee gereden met tweee man.Blue Flash schreef:Als ik vragen mag, weet iemand toevallig wat de topsnelheid van een gte is??
Ik heb met me GTT wel es 225 gereje, vond em niet echt onrustig op de weg liggen ofzo.Hooliead schreef:Ik heb er 205 mee gereden met tweee man.Blue Flash schreef:Als ik vragen mag, weet iemand toevallig wat de topsnelheid van een gte is??
Ach, 't is een 15 jaar oud motortje. 185 is toch aardig met nog geen 100 pk.Blue Flash schreef:Zou iemand me uitkunnen leggen, hoezo ik niet verder kom dan 185 kmh??
Heeft niets met hoge toeren te maken. Zo'n motor kan vanaf stationair tot zijn rode gebied draaien.LE-Man schreef:duurde bij mij ook ff!! vanaf de 160 km/h gaat ie niet zo gek hard meer(kwa trekken) het is ook geen hoge toeren motor heh.. helaas
GTTprutser schreef:
Maar als je het goed aanpakt bouw je een 1.7i turbo van een 440 in he.
Is mischien een "soft-turbo" maar dat gaat dus als een trein.
Met 180 nm's geloof ik?
Schijnt nog niet eens zo'n gedoe te zijn met inbouwen.![]()
gewoon ook de 440 baken koppeling overzetten
Dan heb je het beste van 2 werelden.
Ben nog erg benieuwd hoe dat gaat rijden Catinus!
![]()
Ja, DUH! dat snap ik ook!Mrtn schreef:
maar.... low pressure kan ook highpressure worden
eeuuhh...als mijn bak heel blijft kom ik je wel tegen op Zandvoort!canonballman schreef:Ja, gvd, we zitten hier toch niet een ouderwets saai spelletje hints aan het spelen!!![]()
![]()
Heb wel beter dingen te doen!![]()
Kortom:
-Wat is die kerel met zn soldeerbout aan het verkloten/tunen aan jouw computer?
-Heb je al resultaat?
-Trekt het nu wel een worst van tafel?
Desnoods, als je al die anderen hier niet wijzer wil maken en mij wel: PM
Eind april moet mn 11 alles zoek rijden op Zandvoort, en dat gaat niet lukken zonder motor erin.
Maakt niet uit als het maar 1000 km heel blijft: ik wil vliegen.
canonballman schreef:
Eind april moet mn 11 alles zoek rijden op Zandvoort, en dat gaat niet lukken zonder motor erin.
Te duur voor 1 dag, nog niet klaar (injectie), en zon 'volvo' blokje heb ik al staan.Riël schreef:canonballman schreef:
1.4 GT Turbo Injectie @ 1.5 bar.