Het zou Renault kerres niet zijn als er geen problemen zouden zijn!
Als eind aan het velgen verhaal toen, was dat renault die toora's goedkoop kon leveren en dat ik winterbanden op de standaard velgen zou krijgen voor 75 euro (omleg kosten!!!). Ga ik afgelopen vrijdag mijn autootje halen, hebben ze alle velgen beschadigd met die k*t hoere op-mep-loodjes aan de zijkant van de velg! elke velg had drie diepe krassen in de zijkant waar die oude loodjes hadden gezeten. En ze hadden me weer nieuwe loodjes erop gemept! Voor dat ik ging betalen natuurlijk even naar de auto kijken, en heb ik dat gezegd. Komt er opeens een monteur, of de chef werkplaats naar buiten begint die op me te schelden, dat je altijd beschadigingen krijgt maar dat het een regel is van renault dat die loodjes erop moeten, onder tussen stonden ze daar met vijf mensen buiten, tegen mij alleen. Ik was echt zo pissed off, en alle argumenten die die monteur aandraagde heb ik onder uit kunnen halen, die was gewoon aan het bluffen. Mijn oude clio was het bewijs dat het ook anders kon, zonder te beschadigen en wel met plak lood ipv op-mep-loodjes. Mijn velgen worden nu 28 februarie gerepareerd door een velgen doctor en ik ga nog eisen dat ze nog plak lood erop gaan plakken ipv die k.. h..... op-mep-loodjes. Weet iemand of ik daar de bovag voor kan inschakelen, stel dat dat niet naar wens word?