Tsja...
Wees maar blij met ome Bill

Die problemen heb ik niet, misschien een x updaten of de goede versies installeren ?Priyantha schreef:[offtopic]
Tsja...
Wees maar blij met ome Billhij heeft er voor gezorgd dat 99% van de Personal Computer gebruikers opgescheept zitten met een Winblows dat constant vastslaat en zo lek is als een vergiet.
Owja ?Jasper16v schreef:Die problemen heb ik niet, misschien een x updaten of de goede versies installeren ?Priyantha schreef:[offtopic]
Tsja...
Wees maar blij met ome Billhij heeft er voor gezorgd dat 99% van de Personal Computer gebruikers opgescheept zitten met een Winblows dat constant vastslaat en zo lek is als een vergiet.
Ik weet best dat Linux veel stabieleren e.d. is, maar ik heb zin om eraan te beginnen zolang Windows mij nog prima bevalt. En als je kijkt naar wat ik met de pc doe (games, surfen, tekstverwerken, foto bewerking, webdesign) kan ik mij prima redden met Windows. En de mensen met Linux gaan Windows spul draaien met emulatoren e.d. !? Je haat Windows toch zo ?(geen idee of dit tegenwoordig nog zo is met Linux, zit er niet in)
[ontopic]
Op Renault fonts zit copyright meen ik, pas er mee op