RTC en respect is everything lettertype gezocht

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Priyantha
Contacteer:

[offtopic]
Tsja...
Wees maar blij met ome Bill :lol: hij heeft er voor gezorgd dat 99% van de Personal Computer gebruikers opgescheept zitten met een Winblows dat constant vastslaat en zo lek is als een vergiet.
Jasper16v

Priyantha schreef:[offtopic]
Tsja...
Wees maar blij met ome Bill :lol: hij heeft er voor gezorgd dat 99% van de Personal Computer gebruikers opgescheept zitten met een Winblows dat constant vastslaat en zo lek is als een vergiet.
Die problemen heb ik niet, misschien een x updaten of de goede versies installeren ? ;)
Ik weet best dat Linux veel stabieleren e.d. is, maar ik heb zin om eraan te beginnen zolang Windows mij nog prima bevalt. En als je kijkt naar wat ik met de pc doe (games, surfen, tekstverwerken, foto bewerking, webdesign) kan ik mij prima redden met Windows. En de mensen met Linux gaan Windows spul draaien met emulatoren e.d. !? Je haat Windows toch zo ? ;) (geen idee of dit tegenwoordig nog zo is met Linux, zit er niet in)

[ontopic]
Op Renault fonts zit copyright meen ik, pas er mee op :)
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

hmm dat wordt moeilijk

ander gezegt....te laat :p :)
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Priyantha
Contacteer:

Jasper16v schreef:
Priyantha schreef:[offtopic]
Tsja...
Die problemen heb ik niet, misschien een x updaten of de goede versies installeren ? ;)
Ik weet best dat Linux veel stabieleren e.d. is, maar ik heb zin om eraan te beginnen zolang Windows mij nog prima bevalt. En als je kijkt naar wat ik met de pc doe (games, surfen, tekstverwerken, foto bewerking, webdesign) kan ik mij prima redden met Windows. En de mensen met Linux gaan Windows spul draaien met emulatoren e.d. !? Je haat Windows toch zo ? ;) (geen idee of dit tegenwoordig nog zo is met Linux, zit er niet in)

[ontopic]
Op Renault fonts zit copyright meen ik, pas er mee op :)
Owja ? :D Ik ben nog geen echte stabiele Winblows versie tegen gekomen hoor :lol:.
Ik zit ook vooral de Internetten(Surfen,chatten,forummen) en textverwerking,presentaties,spreadsheets. En wat webdesign en fotoberwerking enzo :)
Kan allemaal keurig netjes onder Linux met NATIVE progels.

Mijn vervangers :)
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/vervangers.jpg[/img]
Jasper16v

Kom langs, mijn windows crashed echt nooit. En ik installeer en de-installeer echt shitload veel.

:D

Maarjah meningen verschillen he, nu weer ontopic :)
chris-mc
Car: Megane coupe ph1 16V
Contacteer:

[offtopic]
mijn systeembronnen draaien soms op 5% gisteren zelfs 0% gehad,wat ius daarvan de oorzaak?
heb p3 600 256 int geh.32mb tnt2 vid kaart.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Priyantha
Contacteer:

Teveel progs aan tegelijk in combinatie met te weinig intern geheugen.

Ik had dat probleem met win98-SE met 768 MB ram ook, maar dat kwam doordat Win98-SE niet goed om kan gaan met veel ram :lol:
Plaats reactie