huh?Derby schreef:Super he hoe sommige mensen auto's "repareren".
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar succes ermee
Derby
"af en toe" storingen zijn gewoon kut, die los je niet op volgens 't boekje.
hij start nu ook gewoon; 't probleem komt er toch af en toe in? het kan natuurlijk van alles zijn, maar die sensor is wel ontzettend verdacht. Keb 't zelf ook gehad, en tis lastig te vinden. Ik had 't geluk dat ie 't op een gegeven moment helemaal niet meer deed, toen was ik er vlot achter.jackel schreef:heb vanmiddag ff die sensor doorgemeten, die was 230ohm, dus das gewoon goed!! :
Ik denk dat 'ie hier op doelde:Menno schreef:huh?Derby schreef:Super he hoe sommige mensen auto's "repareren".
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar succes ermee
Derby
"af en toe" storingen zijn gewoon k#t, die los je niet op volgens 't boekje.
jackel schreef:nou, net de bdp-sensor eraf gehaald en die zag er nogal slecht uit (zachtjes gezegd), overal tape omheen en hier en daar zag je het rood en wit van de bedrading door heen komen(N)![]()
straks maar ff doormeten op m'n werk!! ben benieuwd
*KNAL* *KNAL* *BOEM*! niet goed dusjackel schreef:De vacuumvervroeger is toch dat slangetje op de ontstekingsmodule? Wat doet ie precies en wat gebeurt er als ie er niet op zit??
bij mij eigenlijk alleen boven de 2500-3000 rpm. Na die 2500 toeren is er volgens mij een ander onstekingsmoment nodig. Dit komt door de vervroeger waaraan het slangetje vastzit. Als er geen vaccuum is zal het onstekings moment ook niet worden verandert....KNAL!! (maar ik kan het ook verkeerd hebben hoorTurbo Tinus schreef:*KNAL* *KNAL* *BOEM*! niet goed dusjackel schreef:De vacuumvervroeger is toch dat slangetje op de ontstekingsmodule? Wat doet ie precies en wat gebeurt er als ie er niet op zit??