dus oplossing please want bent dat kotsbeu,heb altijd mijn limiet overschreden van hotmail.
thanksssssssssss
nee weet ik,maar ik heb met vrienden die ook hotmail hebben gepraat en die hebben eens 2 spam's per week,nog iets.Marcel B. schreef:@ Gille, dat ligt niet zo zeer aan deze site, eerder aan hotmail, helaas
yeah weet dat ie trager is dan voorheengille schreef:nee weet ik,maar ik heb met vrienden die ook hotmail hebben gepraat en die hebben eens 2 spam's per week,nog iets.Marcel B. schreef:@ Gille, dat ligt niet zo zeer aan deze site, eerder aan hotmail, helaas
ik vind dat bij openen van deze site die zo traag is,ligt dat aan mijn pc of is dat nu eenmaal zo.
bij andere site's geen probleem,maar deze bij reply's topic duurt dat soms 5 minuten wanneer de pagina er terug is.
wat is daar aan te doen???
heb al veel delete cookies en hystory gedaan ,maar nope
ok kerel ,dan weet ik dat het nie aan mijn pc ligt.dennisvr schreef:yeah weet dat ie trager is dan voorheengille schreef:nee weet ik,maar ik heb met vrienden die ook hotmail hebben gepraat en die hebben eens 2 spam's per week,nog iets.Marcel B. schreef:@ Gille, dat ligt niet zo zeer aan deze site, eerder aan hotmail, helaas
ik vind dat bij openen van deze site die zo traag is,ligt dat aan mijn pc of is dat nu eenmaal zo.
bij andere site's geen probleem,maar deze bij reply's topic duurt dat soms 5 minuten wanneer de pagina er terug is.
wat is daar aan te doen???
heb al veel delete cookies en hystory gedaan ,maar nope
ook daar zijn we nog mee bezig.
Ok. Ik begrijp het. ik heb ook nog een was lijst met dingen die ik allemaal wil doen/verbeteren.dennisvr schreef:tis ook niet moeilijk, dat zei ik ook niet
punt is: ik ben op dit moment bezig met andere dingen voor de site, betere ledenadmin en extra's voor leden.
Daar ben ik gewoon nogwel ff mee bezig.
tnxSimonBalk schreef: Ok. Ik begrijp het. ik heb ook nog een was lijst met dingen die ik allemaal wil doen/verbeteren.
Succes met bouwen en ik zie de nieuwe dingen ver verschijnen
Tot nu toe, ziet het er allemaal netjes uit.
Ben ik niet met je eens, ik gebruik mijn hotmail dagelijks, vooral mede dankzij msn messenger, maar nadat ik een aantal van die human growth hormone mailtjes heb geblokkeerd, zet ie automatisch alle junkmail in de speciale box die die regelmatig leegt.Merijn schreef:Hotmail sucks cocks in hell!
welnee man, een virus stuurt zichzelf door en faked de afzender.Merijn schreef:Dat komt doordat mailadressen van sites worden geplukt! Dat is ook de reden dat ik geen mailadres en geen MSN-adres in mijn profiel heb staan...
ik doe je wel een pm!dennisvr schreef:post es de headers?michel 16v schreef:Krijg via de rtc email virussen in me mailbox!
komt via de datarack server
http://nl.trendmicro-europe.com/enterpr ... M_NETSKY.B-Ray- schreef:hier regent het ook virussen op me RTC account, details als you try to steal en here are the details zijn niet van de lucht. allemaal bijlages van 22kb.
U bent gewaarschuwd!