Nieuw (langer) slangetje en een langere bobine kabel (diegene die naar het midden van je verdelerkap loopt), en ja gewoon gaten boren! Natuurlijk wel netjes doorvoerrubbers gebruiken! Is wel aanbevelenswaardig, die verplaatsing.
groeten
Thanx, ga het eerdaags maar eens proberen.
Ik zag op de foto's van de "Duitsland-meeting" een aantal foto's van GTT-tjes (volgens mij Duitse auto's) met (metalen?) afdekkappen die de complete ruimte tussen je schutbord en je voorraam afdekken i.p.v. die lullige dunne plastic gevallen waar de stukken uitbreken als je er alleen maar naar kijkt.
Weet iemand of dit zo te koop is, of is dit selfmade?
Ik zag op de foto's van de "Duitsland-meeting" een aantal foto's van GTT-tjes (volgens mij Duitse auto's) met (metalen?) afdekkappen die de complete ruimte tussen je schutbord en je voorraam afdekken i.p.v. die lullige dunne plastic gevallen waar de stukken uitbreken als je er alleen maar naar kijkt.
Weet iemand of dit zo te koop is, of is dit selfmade?
He Cannonballman, ik heb gekeken maar bij zit de ontstekingsunit achter ook achter het schutbord dus....
Maar denk je dat klepspeling ook de oorzaak kan zijn???
Ciao
Maar denk je dat klepspeling ook de oorzaak kan zijn???
Ciao
-
- Berichten: 4222
- Lid geworden op: do 26 jul 2001 0:00
- Locatie: Hilvarenbeek
Nou Abarthman, dan zal het waarschijnlijk niet aan je ontsteking liggen. Kleppen stellen kan natuurlijk nooit geen kwaad, maar of ie er echt veel zuiniger van gaat lopen....... Dan moet de speling wel erg veel verkeerd staan. Maar doe het gewoon:
Het kost niks aan onderdelen, alleen tijd.
De kleppendekselpakking (rubber) kun je meestal opnieuw gebruiken en de speling moet zijn (koude motor) inlaat: 0,20mm
uitlaat: 0,25 mm
succes ermee
groeten
Het kost niks aan onderdelen, alleen tijd.
De kleppendekselpakking (rubber) kun je meestal opnieuw gebruiken en de speling moet zijn (koude motor) inlaat: 0,20mm
uitlaat: 0,25 mm
succes ermee
groeten