[Laguna II]Nieuwe banden....

Topic voor alles over wegligging (verlagen, spoorverbreders, velgen, banden, etc)
-Matthy-

Beter ergens halen waar ze ze er gelijk op zetten en monteren toch? Ik had 4 nieuwe michelins, met relax v-profiel, met uitlijnen en balanceren voor 300 €
(195-50-15)
Clio 16V=Alive again!
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ga aub NIET naar Profile, want daar rekenen ze je dus echt de hoofdprijs. Niet normaal! 162 euro voor een bandje, die ik elders (identiek!) voor 90 heb gevonden. Dat scheelt nogal in de portemonnee! :D
Foeke

heb ook bij profile gevraagd, vragen ze 85 pleuro voor 1 TOYO + montage.
montage van een band kost nogmaal tussen de 8 en 15 pleuro per band. tel uit je winst
<-------So you know don't mess with a Reno------->
dateq

Ik heb het een keer meegemaakt bij Profyle dat ze mijn stofhoes hebben stukgesneden... Dat zou mij dan 70 gulden kosten... De dealer rekende 40 gulden.. Hmmm....
Well, That's just PRIME!
RO 16v

Derby schreef:Ik rij een voor nederland vrij "onbekende" band rond.
De Yokahama a539. Ik vind het werkelijk fantastisch 1x aquaplannen maar dat was met 140 door 1 cm water. En verder blijven die banden zoeken(en nog belangrijker vinden) naar grip. Rolgeluid nog nooit wat van gemerkt en slijtage valt reuze mee.

Derby
Ik heb een tijdje met de A038 gereden wereld band, zijn alleen iets te duur voor dagelijks gebruik maar de grip. :p

Deze trouwens.
[img]http://www.prins-techniek.nl/racebanden ... a/a038.jpg[/img]
Menno

Derby schreef:Ik rij een voor nederland vrij "onbekende" band rond.
De Yokahama a539. Ik vind het werkelijk fantastisch 1x aquaplannen maar dat was met 140 door 1 cm water. En verder blijven die banden zoeken(en nog belangrijker vinden) naar grip. Rolgeluid nog nooit wat van gemerkt en slijtage valt reuze mee.

Derby
die heb ik ook, serious rubber :)
weet je of ze nog leverbaar zijn?
rev it like a rental
Derby

bij autobandenmarkt zijn ze er nog steeds. Ik wil niet anders meer.
Iedereen heeft er een mening over (vaak negatief) maar niemand heeft er nog een meter mee gereden. raar toch. maar goed...

Die a038 is dat nog beter dan? Wat moeten die kosten en wie levert die dingen dan? Want meer grip is altijd welkom.

Derby
RO 16v

Ze kosten 190 p/st en hebben geen E type goedkeuring, is een race band met profiel, er is nog een ander model en die kosten 215 p/st met wel E goedkeuring, weet alleen de naam niet meer, ze zijn hier verkrijgbaar. http://www.prins-techniek.nl/
Haas
Car: Megane RS

ziet inderdaad naarstig uit als een opgesneden slick... HEFTIG 8)
Priyantha
Contacteer:

Zo paps gaat binnenkort z'n autotje naar de dealer brengen voor een grote beurt, en daarbij worden er 4 banden verwisselt.
Het worden waarschijnlijk Michelin Pilot Primacy's in de standaard maat.
Plaats reactie