Beter ergens halen waar ze ze er gelijk op zetten en monteren toch? Ik had 4 nieuwe michelins, met relax v-profiel, met uitlijnen en balanceren voor 300
(195-50-15)
[Laguna II]Nieuwe banden....
Ik heb een tijdje met de A038 gereden wereld band, zijn alleen iets te duur voor dagelijks gebruik maar de grip.Derby schreef:Ik rij een voor nederland vrij "onbekende" band rond.
De Yokahama a539. Ik vind het werkelijk fantastisch 1x aquaplannen maar dat was met 140 door 1 cm water. En verder blijven die banden zoeken(en nog belangrijker vinden) naar grip. Rolgeluid nog nooit wat van gemerkt en slijtage valt reuze mee.
Derby

Deze trouwens.
[img]http://www.prins-techniek.nl/racebanden ... a/a038.jpg[/img]
die heb ik ook, serious rubberDerby schreef:Ik rij een voor nederland vrij "onbekende" band rond.
De Yokahama a539. Ik vind het werkelijk fantastisch 1x aquaplannen maar dat was met 140 door 1 cm water. En verder blijven die banden zoeken(en nog belangrijker vinden) naar grip. Rolgeluid nog nooit wat van gemerkt en slijtage valt reuze mee.
Derby

weet je of ze nog leverbaar zijn?
rev it like a rental
bij autobandenmarkt zijn ze er nog steeds. Ik wil niet anders meer.
Iedereen heeft er een mening over (vaak negatief) maar niemand heeft er nog een meter mee gereden. raar toch. maar goed...
Die a038 is dat nog beter dan? Wat moeten die kosten en wie levert die dingen dan? Want meer grip is altijd welkom.
Derby
Iedereen heeft er een mening over (vaak negatief) maar niemand heeft er nog een meter mee gereden. raar toch. maar goed...
Die a038 is dat nog beter dan? Wat moeten die kosten en wie levert die dingen dan? Want meer grip is altijd welkom.
Derby
Ze kosten 190 p/st en hebben geen E type goedkeuring, is een race band met profiel, er is nog een ander model en die kosten 215 p/st met wel E goedkeuring, weet alleen de naam niet meer, ze zijn hier verkrijgbaar. http://www.prins-techniek.nl/
ziet inderdaad naarstig uit als een opgesneden slick... HEFTIG 

Zo paps gaat binnenkort z'n autotje naar de dealer brengen voor een grote beurt, en daarbij worden er 4 banden verwisselt.
Het worden waarschijnlijk Michelin Pilot Primacy's in de standaard maat.
Het worden waarschijnlijk Michelin Pilot Primacy's in de standaard maat.