Nieuw kosten die witte lampen "maar" `130,- voor twee stuks, dat is wel te doen toch?
Pesoonlijk heb ik liever smoke in mijn Bleu sport, daar zitten nu witte in maar ik ga ze eerdaags een keer vervangen voor smoke, ik vindt dat op een donkere auto donker lichten mooier staan, maar dat is een kwestie van smaak, toch?
Pesoonlijk heb ik liever smoke in mijn Bleu sport, daar zitten nu witte in maar ik ga ze eerdaags een keer vervangen voor smoke, ik vindt dat op een donkere auto donker lichten mooier staan, maar dat is een kwestie van smaak, toch?
- Rik Hamberg
- Car: Clio IV R.S. (JS)
Gefeliciteerd Chris, alweer een mijlpaal.
DRIEDUIZENDZEVENTIG!!!
DRIEDUIZENDZEVENTIG!!!
- Rik Hamberg
He, Turbo_arie, dit alles is gratis hoor...
Op http://WWW.TT-ASSEN.NL staat een heel verhaal over die Zondag..
---Renault Sport---
Op http://WWW.TT-ASSEN.NL staat een heel verhaal over die Zondag..
---Renault Sport---
Laatst gewijzigd door Rik Hamberg op ma 6 aug 2001 1:59, 1 keer totaal gewijzigd.
- Rik Hamberg
Slapie slapie gaan...
Mazzel en tot de volgende keer.
Mazzel en tot de volgende keer.
Ik zwaai zondag wel even naar jullie vanaf de guardrail....
als je je RTC shirt aan trekt weet ik waar ik heen moet wuiven.

Bedoel je die voor de zijkant? Die kosten 60,- twee stuks, in de voorbumper zijn ze toch al wit?On 2001-08-06 09:02, Menno wrote:Weet je ook wat ze voor een clio 16V doen?On 2001-08-06 00:57, Chris wrote:
Nieuw kosten die witte lampen "maar" `130,- voor twee stuks, dat is wel te doen toch?
Shit, dus die Clio's rijden pas 's middags?
[quote]
On 2001-08-06 00:40, Chris wrote:
Van andere knippers dan oranje knapt een 5 zeker op, je hebt ze ook nog in een smoke variant, dus een beetje richting zwart/grijs.
On 2001-08-06 00:40, Chris wrote:
Van andere knippers dan oranje knapt een 5 zeker op, je hebt ze ook nog in een smoke variant, dus een beetje richting zwart/grijs.
Laatst gewijzigd door turboman op ma 6 aug 2001 0:41, 1 keer totaal gewijzigd.
witte mistlampen van R 21 zouden moeten passenOn 2001-08-06 19:04, Menno wrote:
Nee, ik bedoel de mistpitten in de bumper
Voor mij is het een klere eind rijden maar ik wil wel graag. Het ligt een beetje aan wat we met rugby doen de 12e, mogren heb ik meer nfo.
hmmm, op m'n 21 zitten van die mistlampen met een rubber rand. gaat niet passen. ze zijn wat lager dan die van de clio.On 2001-08-07 20:18, turboman wrote:witte mistlampen van R 21 zouden moeten passenOn 2001-08-06 19:04, Menno wrote:
Nee, ik bedoel de mistpitten in de bumper
rev it like a rental
wanneer een keer een meeting in brabant in de buurt bij eindhoven zaterdag of zo bij de mc donalds best en dan naar het circuit van valkenswaar daar zijn rally races dan mooi met alle clio's en 5 jes en zo daar stallen op het grote veld dan gaan wij het beter doen als de vw club daar vorige maand betere en gavere autos iemand intresse zaterdag
wanneer een keer een meeting in brabant in de buurt bij eindhoven zaterdag of zo bij de mc donalds best en dan naar het circuit van valkenswaar daar zijn rally races dan mooi met alle clio's en 5 jes en zo daar stallen op het grote veld dan gaan wij het beter doen als de vw club daar vorige maand betere en gavere autos iemand intresse zaterdag
ja zaterdag daarom mooi met alle renautjes er naar toe van te voren ergens afspreken of zo en daarna met zijn allen daar op dat veld lachen gaan we mooi showen met onze bakken
De meeting zondag gaat wel door wat mij betreft, het tijdstip van aanvang hing alleen nog af van hoeveel mensen naar de races wouden.
Ik heb het idee dat dit meevalt, dus het lijkt me het meest logisch om het genoemde tijdschema aan te houden.
Ik heb het idee dat dit meevalt, dus het lijkt me het meest logisch om het genoemde tijdschema aan te houden.