ACT: Algemeen Chat Topic. I
aaaaaaaaaaaaah
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Als postbode hebben wij die dingen ook weg gebracht tot vorig jaar. Norm lag toen op iets van 80st/uur. in de praktijk kwam je daar makkelijk overheen.
Succes AntonyR
Succes AntonyR

Project: GTT Blue Sport
-
- Moderator
- Contacteer:
Het is wel zo dat je als postbode gewoon genaaid wordt, wij krijgen per stuk en hebben 3 weken de tijd. Postbode verdient vast loon per uur , en hebben karwei en gamma kranten huis aan huis. Krijgen niks extra als ik het goed hebt.
MMaar toch bedankt frits
MMaar toch bedankt frits

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Je bent niet helemaal goed geinformeerdAnthonyR schreef:Het is wel zo dat je als postbode gewoon genaaid wordt, wij krijgen per stuk en hebben 3 weken de tijd. Postbode verdient vast loon per uur , en hebben karwei en gamma kranten huis aan huis. Krijgen niks extra als ik het goed hebt.
MMaar toch bedankt frits
De telefoonboeken waren extra. Bovenop je normale loon. Het aantal stuks wat je bezorgde delen door de norm was het aantal uur wat je extra uitbetaald kreeg. Leuke bijverdienste met 120+ p/uur

Ik vond die dikke wehkampen eigelijk al erg.
Weet je wat pas leuk was.
We hadden alles op volgorde gelegd een hele wijk in Den Haag. Alles in lege viskisten op elkaar gestapeld. Zeker 20 kisten vol.
Die moesten verplaatst worden omdat ze in de weg stonden. Maar die man die dat ging verplaatsen met ze vorkheftruckje was niet helemaal normaal. hahaha Die komt als een debiel aanrijden en probeerde optijd te stoppen maar dat lukte niet meer. Dus al die kisten pleurden om.
Konden we weer opnieuw beginnen! haha En hij lag bedolven onder de wehkampen. hahaha eigelijk moet je dan boos worden maar kan het toch niet laten om hard te lachen haha.
We hadden alles op volgorde gelegd een hele wijk in Den Haag. Alles in lege viskisten op elkaar gestapeld. Zeker 20 kisten vol.
Die moesten verplaatst worden omdat ze in de weg stonden. Maar die man die dat ging verplaatsen met ze vorkheftruckje was niet helemaal normaal. hahaha Die komt als een debiel aanrijden en probeerde optijd te stoppen maar dat lukte niet meer. Dus al die kisten pleurden om.
Konden we weer opnieuw beginnen! haha En hij lag bedolven onder de wehkampen. hahaha eigelijk moet je dan boos worden maar kan het toch niet laten om hard te lachen haha.
-
- Moderator
- Contacteer:
Het zijn ook heel uiteenlopende tarieven, zo krijgen wij nu maar 10 ct ps en bezorgers in den haag binnenstad 18,5 ct ps en in woonwijken krijgen ze gewoon 20,5 ct :|Madmaus schreef:Ik vond die dikke wehkampen eigelijk al erg.

-
- Moderator
- Contacteer:
Dit zijn ze dan ,
[img]http://img158.imageshack.us/img158/6555 ... 0654nm.jpg[/img]
[img]http://img520.imageshack.us/img520/2425 ... 0660aw.jpg[/img]

[img]http://img158.imageshack.us/img158/6555 ... 0654nm.jpg[/img]
[img]http://img520.imageshack.us/img520/2425 ... 0660aw.jpg[/img]

-
Let jij op de maximale puntlast op je vloer? Je zal niet de eerste zijn waar zo'n berg papier ineens door de vloer zakt. Ik heb het in mijn gemeente al 2 kleer meegemaakt in de vijf jaar dat ik er werk.
zit er ook ene siemon uit rotterdam met een clio williams bij de club?? en wie weet zijn profiel.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Even snel...AnthonyR schreef:Dat lijkt me sterk door de grond zakken, ze wegen ps 835 gram
0.835*1147=958 kg
en dat verdeel over een vlak van 1x1 meter.. zo geschat aan de stapel te zien.
Dat stapeltje boeken kan je vergelijken met een clio 16v!! die op hetzelfde grondvlak staat.
Best wel wat dus. En wat andre zegt. ik zou er even mee oppassen.. Er zijn er veel meer die zich er in vergissen.
Laatst gewijzigd door Gerald op di 2 mei 2006 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ja, inderdaad. Zeg eens, hoeveel zijn het er en op wat voor een oppervlakte heb je ze gestapeld? Deel dat dan door elkaar dan krijg je de belasting per m2.
In de woningbouw wordt gerekend met een veranderlijke belasting van 150 kg/m2. Een puntlast zwaarder dan 350 kg/m2 is echt gevaarlijk. Een betonnen vloer zal dan gaan scheuren en een houten vloer zal kraken/breken. Even gek doen en de boel dondert in elkaar. En echt, je zult niet de eerste zijn die dit overkomt.
En als ik die bult zo zie, wetende dat 1 gids een kleine kilo weegt.........
In de woningbouw wordt gerekend met een veranderlijke belasting van 150 kg/m2. Een puntlast zwaarder dan 350 kg/m2 is echt gevaarlijk. Een betonnen vloer zal dan gaan scheuren en een houten vloer zal kraken/breken. Even gek doen en de boel dondert in elkaar. En echt, je zult niet de eerste zijn die dit overkomt.
En als ik die bult zo zie, wetende dat 1 gids een kleine kilo weegt.........
-
Ik zie dat het al uitgerekend is. En je zit echt zwaar in de gevarenzone. Volgens mij heb je al heel erg veel geluk dat de boel er niet doorheen gezakt is.
-
- Contacteer:
en dat voor 114 euro.. 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gaat niet om de fundering.. Maar puur om de vloer zelf.Madmaus schreef:Sterke funderingAndré ter Velde schreef:Ik zie dat het al uitgerekend is. En je zit echt zwaar in de gevarenzone. Volgens mij heb je al heel erg veel geluk dat de boel er niet doorheen gezakt is.
fundering moet nog veel meer kunnen hebben normaal

@ marcus. ook bij een garage moet je met dit soort geintjes op passen. Al kan een gestorte beton vloer over het algemeen wel meer hebben dan een vloer in een woning.
Beste is om er allemaal kleine stapeltjes van te maken.

Hij reageert in elk geval niet meer...Frits schreef:Gaat niet om de fundering.. Maar puur om de vloer zelf.Madmaus schreef:Sterke funderingAndré ter Velde schreef:Ik zie dat het al uitgerekend is. En je zit echt zwaar in de gevarenzone. Volgens mij heb je al heel erg veel geluk dat de boel er niet doorheen gezakt is.
fundering moet nog veel meer kunnen hebben normaal
@ marcus. ook bij een garage moet je met dit soort geintjes op passen. Al kan een gestorte beton vloer over het algemeen wel meer hebben dan een vloer in een woning.
Beste is om er allemaal kleine stapeltjes van te maken.
Zou hij toch een verdieping lager liggen?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Snel de stapel kleiner aan het maken, misschien?Madmaus schreef:Hij reageert in elk geval niet meer...

-
- Moderator
- Contacteer:
Haha.. nee hoor , alles gaat goed en morgen zullen het al vele kilo's minder zijnFrits schreef:Snel de stapel kleiner aan het maken, misschien?Madmaus schreef:Hij reageert in elk geval niet meer...

-
- Contacteer:
114,70 Euro.Erik (Schepjes) schreef:en dat voor 114 euro..
Eerste jaar lidmaatschap RTC: 25 + 12 = 37 Euro
Volgende 3 jaren lidmaatschap: 3 x 25 = 75 Euro
Anthony is de komende 4 jaren lid van de RTC en houdt nog geld over ook!

Once upon a time, you tref het verkeerd!!!
-
- Moderator
- Contacteer:
Duupke schreef:114,70 Euro.Erik (Schepjes) schreef:en dat voor 114 euro..
Eerste jaar lidmaatschap RTC: 25 + 12 = 37 Euro
Volgende 3 jaren lidmaatschap: 3 x 25 = 75 Euro
Anthony is de komende 4 jaren lid van de RTC en houdt nog geld over ook!

-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
wat is dat nou voor opmerking....Erik (Schepjes) schreef:en dat voor 114 euro..
als je 14 bent, verdien je nu eenmaal minder makkelijk geld als iemand die 18 of 25 is.
en je moet volgens mij een flinke krantenwijk hebben (>100 kranten) om hetzelfde geld daarmee bij elkaar te verdienen (althans, als ik een klein krantenwijkje van 50 kranten had gehad vroeger, dan had ik geen 200 gulden per maand van die lui gekregen

Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Contacteer:
Kwist niet dat ie 14 was..
Effe wat anders:
de gumball is weer begonnen, wat een maloten !
Dodge viper gecrashte, Rolss Phanton in de prak gereden,
en "Reports of a gumballer in prison. We are with the prince who is on the phone trying to help. Caught at 170 mph"
170MPH !!!

Effe wat anders:
de gumball is weer begonnen, wat een maloten !
Dodge viper gecrashte, Rolss Phanton in de prak gereden,
en "Reports of a gumballer in prison. We are with the prince who is on the phone trying to help. Caught at 170 mph"
170MPH !!!