Eergister een Megane (met platte achterkant, geen idee welk type dat is...) eruit gereden met de Express GTT. Best wel cool, toen hij zag dat ik hard ging wilde hij mee komen, lukte hem niet
de autovisie is hier altijd wel mooi op tijd (maar die komt met de post), autoweek is een drama (media expresse). En dat kan eerder, veel eerder (heb ze zelf ook nog rond gebracht jaren geleden)
begin v/d middag in assen op de rondweg
staat er naast mij een daihatsjoe coure uit 1986, die serieus een sprintje wou doen.
dat ding helemaal getuned, luchthapper, dikke velgen, achterspoiler etc.
alles getuned behalve de motor hahahaha
had met mijn clio met 1/2 gas ruim gewonnen hihihi..
Tom schreef:de autovisie is hier altijd wel mooi op tijd (maar die komt met de post), autoweek is een drama (media expresse). En dat kan eerder, veel eerder (heb ze zelf ook nog rond gebracht jaren geleden)
Ik heb hem ook altijd pas op vrijdag, volgens mij liggen ze in de winkel zelfs al op woensdag!
Astra 1.6 16 V voor me. Na een seconde of 4 had ik door dat ie wou sporten, en ........ik kwam er niet meer langs tot aan het volgende verkeerslicht (1 km verder)
Steef vs. Steef, dus Stephan met z'n zilvergrijsje met nieuw blok en Steven met z'n donkergrijsje met blok op leeftijd
Ging aardig gelijk op, maar Stephan was toch een fractie sneller. Toch wel vet om met z'n 2-en naast elkaar in 4 tot 170 door te knallen in de velsertunnel.
Wat een heerlijke herrie
lenny_R schreef:begin v/d middag in assen op de rondweg
staat er naast mij een daihatsjoe coure uit 1986, die serieus een sprintje wou doen.
dat ding helemaal getuned, luchthapper, dikke velgen, achterspoiler etc.
alles getuned behalve de motor hahahaha
had met mijn clio met 1/2 gas ruim gewonnen hihihi..
in hengelo rijdt ook een cuore rond, 95er ofzo, maar dan wel getuned (nokkenas, uitlaat etc), iets maar dan 100pk en dat op 600 kg ofzo...toch best rap de eerst paar 100 mtr
Peter @ Malta schreef:De Classic? Die rijden er in Nederland niet veel rond. Hier des te meer en het zijn vrijwel allemaal 1.9 dTi.
Collega van me heeft 'm gechipt en dat is opeens een hele vlotte Mégane.
- Peter
Ik wil ook een Megane Classic, een metallic zwarte met chroomstrip achterop.
Maar dan wel met de techniek van zijn 16v broer met turboset. En een sportonderstel met verbrede stalen velgen met de originele wieldoppen. En een fluisterstille uitlaat.
En een 1.9d logo op de zijkant. Maar ik betwijfel of iemand dat ooit zal zien?!
Marcel B. schreef:Net nog even een dikke Landrover Range Rover V8 laten zien dat z'n 100.000 euro auto niet zo snel was als mijn fransmannetje
Zon landrover V8 gaat ook maar in 9.2s tot de 100, dat is toch ook helemaal niet leuk om daartegen te racen.
En bovendien zullen die gasten in die landrover ook niet echt racen lijkt me, dan nemen ze wel een sportievere auto.
Ik wacht tot je triomfantelijk reageert met een overwinning die je boekt tegen een lelijke eend (0-100 in 21s)
Marcel B. schreef:Net nog even een dikke Landrover Range Rover V8 laten zien dat z'n 100.000 euro auto niet zo snel was als mijn fransmannetje
Zon landrover V8 gaat ook maar in 9.2s tot de 100, dat is toch ook helemaal niet leuk om daartegen te racen.
En bovendien zullen die gasten in die landrover ook niet echt racen lijkt me, dan nemen ze wel een sportievere auto.
Ik wacht tot je triomfantelijk reageert met een overwinning die je boekt tegen een lelijke eend (0-100 in 21s)
Nou hij ging er echt als een gek vandoor, dus ben ik er maar even achteraan gegaan
Het lukt me toch vrij regelmatig om een stoplichtsprintje te winnen met zo'n pakhuis tegen een of andere hothatch. Tuurlijk is een beetje GTi/gtt/gsi etc sneller, maar met zo'n automaat is je respons gewoon erg goed, licht op groen en weg ben je. En met die koppelomvormer trekt 't vooral 't eerste stukje best hard. Blijft leuk
Als je een groot hart en een vaste hand hebt kom je d'r zelfs best aardig een bocht mee door. Tis me wel eens gelukt om een CRX af te laten haken