ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

limburgio schreef:voor de mensen die niet wisten wat 800 gram is, gewoon ff nadenken, 800gram=0.8 kilo, turbodruk misschien????? :lol:
ahaa dus 80000 Pa :)
[rsi]peerke

dus ook 80 kpa?? :)
Marcel B.

800 hPa?
Don't walk the grass... smoke it
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

ja :) :)
Robert dB.

back on-topic please.
[rsi]peerke

hebben we es lol, mag het weer niet :)
Xedrah

Thierry

Woehoe!! Gewoon met zn voorwielen van de grond. :worship: Maar dat wel niet zoveel wegen, zo'n bakkie.
Ivo
Über-Spammer

Niet normaal meer man die Mazda's......dat zal wel een rotor motortje wezen met een dikke turbo er op (zo te horen)......heel erg hard... :worship:
Steven
Car: M536

Bridgeported zo te horen, dat gaat echt als de ziekte idd.

Maarja dragraces interxeren me nooit zo, das puur op draggen incl. de banden etc.
Tis geen straatauto meer.
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Eergister een Megane (met platte achterkant, geen idee welk type dat is...) eruit gereden met de Express GTT. Best wel cool, toen hij zag dat ik hard ging wilde hij mee komen, lukte hem niet :p
Ivo
Über-Spammer

Vandaag in de nieuwe autoweek:

Clio RS - 206 RC

Clio wint het..... :wink:
Tom
Moderator
Car: MB

wij krijgen hier de autoweek altijd pas vrijdag of zaterdag. en dat met abonnement :( :( . Zou eigenlijk eens moeten bellen
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Ivo
Über-Spammer

Ja hie altijd donderdag morgen op de mat.... >-)

Ook wel leuk die test van de VW Pheaton V10 TDI - Audi A8 4.0 TDI..... :worship:

Slechts 750 nm koppel......... :p
Tom
Moderator

de autovisie is hier altijd wel mooi op tijd (maar die komt met de post), autoweek is een drama (media expresse). En dat kan eerder, veel eerder (heb ze zelf ook nog rond gebracht jaren geleden)
lenny_R

begin v/d middag in assen op de rondweg
staat er naast mij een daihatsjoe coure uit 1986, die serieus een sprintje wou doen.
dat ding helemaal getuned, luchthapper, dikke velgen, achterspoiler etc.
alles getuned behalve de motor hahahaha
had met mijn clio met 1/2 gas ruim gewonnen hihihi..
Marcel dLC

Tom schreef:de autovisie is hier altijd wel mooi op tijd (maar die komt met de post), autoweek is een drama (media expresse). En dat kan eerder, veel eerder (heb ze zelf ook nog rond gebracht jaren geleden)
Ik heb hem ook altijd pas op vrijdag, volgens mij liggen ze in de winkel zelfs al op woensdag!
Tom
Moderator

klopt. ik vind dat echt waardeloos
[rsi]peerke

gisteren tijdens dat *&(^weer.

Astra 1.6 16 V voor me. Na een seconde of 4 had ik door dat ie wou sporten, en ........ik kwam er niet meer langs tot aan het volgende verkeerslicht (1 km verder)

Zal wel aan mij gelegen hebben??
Steven

Gister:

Steef vs. Steef, dus Stephan met z'n zilvergrijsje met nieuw blok en Steven met z'n donkergrijsje met blok op leeftijd ;)

Ging aardig gelijk op, maar Stephan was toch een fractie sneller. Toch wel vet om met z'n 2-en naast elkaar in 4 tot 170 door te knallen in de velsertunnel.
Wat een heerlijke herrie 8)
Anonymous

lenny_R schreef:begin v/d middag in assen op de rondweg
staat er naast mij een daihatsjoe coure uit 1986, die serieus een sprintje wou doen.
dat ding helemaal getuned, luchthapper, dikke velgen, achterspoiler etc.
alles getuned behalve de motor hahahaha
had met mijn clio met 1/2 gas ruim gewonnen hihihi..
in hengelo rijdt ook een cuore rond, 95er ofzo, maar dan wel getuned (nokkenas, uitlaat etc), iets maar dan 100pk en dat op 600 kg ofzo...toch best rap de eerst paar 100 mtr
Peter @ Malta
Contacteer:

Joost (DoubleYou) schreef:Eergister een Megane (met platte achterkant, geen idee welk type dat is...) ...
De Classic? Die rijden er in Nederland niet veel rond. Hier des te meer en het zijn vrijwel allemaal 1.9 dTi.

Collega van me heeft 'm gechipt en dat is opeens een hele vlotte Mégane. :)

- Peter
speedline

Peter @ Malta schreef:De Classic? Die rijden er in Nederland niet veel rond. Hier des te meer en het zijn vrijwel allemaal 1.9 dTi.

Collega van me heeft 'm gechipt en dat is opeens een hele vlotte Mégane. :)

- Peter
Ik wil ook een Megane Classic, een metallic zwarte met chroomstrip achterop.

Maar dan wel met de techniek van zijn 16v broer met turboset. En een sportonderstel met verbrede stalen velgen met de originele wieldoppen. En een fluisterstille uitlaat. :D (Y)

En een 1.9d logo op de zijkant. Maar ik betwijfel of iemand dat ooit zal zien?! :smoke:

Biertjuh? :beer:

Grtz,

Zzpeedie... (S)

P.s.: Serieus, mooie chique auto.
Tom
Moderator

alleen jammer dat de nummerplaat verkeerd zit :beer:
Ivo
Über-Spammer

Zooo Tom nog lekker scherp zo laat op de avond.... :p
Tom
Moderator

altijd he :D
Marcel B.

Net nog even een dikke Landrover Range Rover V8 laten zien dat z'n 100.000 euro auto niet zo snel was als mijn fransmannetje :D
Panoramix

Marcel B. schreef:Net nog even een dikke Landrover Range Rover V8 laten zien dat z'n 100.000 euro auto niet zo snel was als mijn fransmannetje :D
Daar zijn die landrovers ook helemaal niet voor, ga maar eens het terrein in met hem :D
Marcel B.

nee :p
AZ4L

goh, flauw... :)
Panoramix

Marcel B. schreef:Net nog even een dikke Landrover Range Rover V8 laten zien dat z'n 100.000 euro auto niet zo snel was als mijn fransmannetje :D
Zon landrover V8 gaat ook maar in 9.2s tot de 100, dat is toch ook helemaal niet leuk om daartegen te racen.
En bovendien zullen die gasten in die landrover ook niet echt racen lijkt me, dan nemen ze wel een sportievere auto.
Ik wacht tot je triomfantelijk reageert met een overwinning die je boekt tegen een lelijke eend (0-100 in 21s) :D :D :lol: :lol:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik heb laatst een mooie roze eend gezien. Stond er onder de voorruit: "GAYND"

Vond 'm wel erg grappig! :)
Marcel B.

Panoramix schreef:
Zon landrover V8 gaat ook maar in 9.2s tot de 100, dat is toch ook helemaal niet leuk om daartegen te racen.
En bovendien zullen die gasten in die landrover ook niet echt racen lijkt me, dan nemen ze wel een sportievere auto.
Ik wacht tot je triomfantelijk reageert met een overwinning die je boekt tegen een lelijke eend (0-100 in 21s) :D :D :lol: :lol:
Nou hij ging er echt als een gek vandoor, dus ben ik er maar even achteraan gegaan :)

Ennuh die eend lukt me ook nog wel es! :)
Menno

Panoramix schreef:
Het lukt me toch vrij regelmatig om een stoplichtsprintje te winnen met zo'n pakhuis tegen een of andere hothatch. Tuurlijk is een beetje GTi/gtt/gsi etc sneller, maar met zo'n automaat is je respons gewoon erg goed, licht op groen en weg ben je. En met die koppelomvormer trekt 't vooral 't eerste stukje best hard. Blijft leuk :)

Als je een groot hart en een vaste hand hebt kom je d'r zelfs best aardig een bocht mee door. Tis me wel eens gelukt om een CRX af te laten haken :D
rev it like a rental
Steven

Hahah als ik dit zo lees moet ik denken aan een aflevering van gevaar op de weg met een Nissan Patrol :lol:
Gesloten