ACT: 5 GT Turbo
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Hmmzzz... bekende ?? Gezien zijn kentekenplaathouder achter....
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Zo te zien de oude 5 (GTT) van Jappe...
[img]http://www.5gt.nl/images/4e3b85f9e83369 ... 4-2417.jpg[/img]
[img]http://www.5gt.nl/images/4e3b85f9e83369 ... 4-2417.jpg[/img]
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
Op de advertentie lijkt ie me zwart. Die van Jappe had een gloed eroverheen met dat bruine.
Ben student
Het gaat mede om de wegenbelasting. Op die manier zou ik hem als 2e auto kunnen houden zonder hoge maandlasten. Kan ik hem weg zetten zonder er veel vaste lasten aan te hebben. Bovendien worden alleen de `85 en `86 ers nog oldtimer.

Het gaat mede om de wegenbelasting. Op die manier zou ik hem als 2e auto kunnen houden zonder hoge maandlasten. Kan ik hem weg zetten zonder er veel vaste lasten aan te hebben. Bovendien worden alleen de `85 en `86 ers nog oldtimer.
Laten we maar beginnen met een hele. Maar de komende maanden rijd ik nog even rustig rond in mijn normale 5 
En ik moet nog steeds mijn "Sprint" scooter kwijt, die staat al dik een jaar niets te doen in de schuur.

En ik moet nog steeds mijn "Sprint" scooter kwijt, die staat al dik een jaar niets te doen in de schuur.
Laatst gewijzigd door Karp op di 16 jun 2009 21:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Dan is juist dit ding misschien wat voor jou... Het is namelijk geen GT Turbo op het kentekenbewijs...Karp schreef:Ben student![]()

Handelsbenaming 5 GTS S6
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Die 16 euro pm kan ik wel lije. Maar het gaat over de lange termijn he.
Ben nu student en heb geen zin om speciaal voor de auto te werken. Ook moet het een leuke en goede auto blijven dus reparaties zullen er ook zijn.
Ook wil ik een oldtimer, als ik straks een huisje zou willen kopen oid zit je met veel vaste lasten. Met een oldtimer kan je hem dan makkelijker houden omdat er geen/weinig vaste lasten aanzitten. Bovendien is een oldtimer over 10 jaar natuurlijk een leuk bedrag waard
Maar in 2010 moet het er toch van komen, voorlopig blijf ik even in de "GTR" rondkarren. Scooter verkopen en dan eens serieus rond gaan kijken, hele schuur ligt nog vol onderdelen waar een leuke GTT van gekocht kan worden.
Ben nu student en heb geen zin om speciaal voor de auto te werken. Ook moet het een leuke en goede auto blijven dus reparaties zullen er ook zijn.
Ook wil ik een oldtimer, als ik straks een huisje zou willen kopen oid zit je met veel vaste lasten. Met een oldtimer kan je hem dan makkelijker houden omdat er geen/weinig vaste lasten aanzitten. Bovendien is een oldtimer over 10 jaar natuurlijk een leuk bedrag waard

Maar in 2010 moet het er toch van komen, voorlopig blijf ik even in de "GTR" rondkarren. Scooter verkopen en dan eens serieus rond gaan kijken, hele schuur ligt nog vol onderdelen waar een leuke GTT van gekocht kan worden.
-
gtr kun je wel betalen per maand?Karp schreef:Die 16 euro pm kan ik wel lije. Maar het gaat over de lange termijn he.
Ook wil ik een oldtimer, als ik straks een huisje zou willen kopen oid zit je met veel vaste lasten. Met een oldtimer kan je hem dan makkelijker houden omdat er geen/weinig vaste lasten aanzitten. Bovendien is een oldtimer over 10 jaar natuurlijk een leuk bedrag waard![]()
gewoon auto verzekeren bij pma (is collectief bij allianz), kost het je iets van 20 euro per maand, auto zit in dezelfde klasse kwa wegenbelasting als je huidige. enige nadeel is dat er soms wat meer kapot aan kan dan bij een gtr..
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
Jah betalen kan ik wel. Alleen op lange termijn heb ik liever een oldtimer, en ben nu verzekerd via mijn pa zijn werk en betaal 25 euro ofwat.gtr kun je wel betalen per maand?
gewoon auto verzekeren bij pma (is collectief bij allianz), kost het je iets van 20 euro per maand, auto zit in dezelfde klasse kwa wegenbelasting als je huidige. enige nadeel is dat er soms wat meer kapot aan kan dan bij een gtr..
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Nee koffie kleur. Ben de exacte naam kwijt, was wel een renault kleur.Hessel schreef:roest???Arco Straver schreef:Op de advertentie lijkt ie me zwart. Die van Jappe had een gloed eroverheen met dat bruine.
Project: GTT Blue Sport
-
- Über-Spammer
cafe gris ??? wordt vaak op de Modus aangetroffen i.i.g.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Chris!Mrtn schreef:Waar kan ik witte mistlampjes bestellen voor in de bumpert?
ben bij de dealer geweest, maar die kon me d'r niet aan helpen..
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Komop gewoon Heemskerk een PM sturen, heeft ie ze binnen afzienbare tijd voor je!Mrtn schreef:Chris, doe 's ff reageren
-
- Über-Spammer
Of anders een automaterialen zaak waar ze Valeo verkopen...
Kijk eens op http://www.5gt.nl in de artikelen database AfterMArket. Staan ook de artikelnummers.
Kijk eens op http://www.5gt.nl in de artikelen database AfterMArket. Staan ook de artikelnummers.
Gewoon naar de automaterialenzaak! Valeo kunnen ze leveren voor relatief weinig geld.
Ik kan eventueel onderdeelnummers voor je nakijken. Ik heb zowel de koplampen als mistlampen besteld bij de automaterialenzaak. En niet vergeten korting te vragen! Dat scheelt veel geld.

Als je dat wilt nakijken Merijn, heel graag.
Ik heb de vraag ook bij Chris neergelegd, hopelijk weet ik van de week meer of de mistlampgaten in de bumper behouden kunnen worden
[img]http://i403.photobucket.com/albums/pp11 ... CF4087.jpg[/img]
[img]http://i403.photobucket.com/albums/pp11 ... CF4078.jpg[/img]
Ik heb de vraag ook bij Chris neergelegd, hopelijk weet ik van de week meer of de mistlampgaten in de bumper behouden kunnen worden

[img]http://i403.photobucket.com/albums/pp11 ... CF4087.jpg[/img]
[img]http://i403.photobucket.com/albums/pp11 ... CF4078.jpg[/img]
intercarparts.nl?
Onderdeelnummer: 061267
Prijzen moet ik thuis even nakijken. Ik geloof dat die rond de 35 euro bruto ex. BTW liggen. Ze mogen dus niet veel meer kosten inc. BTW en korting.
Zo te zien denk ik dat je mistlampen nog wel moeten passen.
Prijzen moet ik thuis even nakijken. Ik geloof dat die rond de 35 euro bruto ex. BTW liggen. Ze mogen dus niet veel meer kosten inc. BTW en korting.

Zo te zien denk ik dat je mistlampen nog wel moeten passen.