Nog steeds nodig! Sven had wel wat liggen, maar die reageert nog niet op pm's. Wil mn gtt eens een keer snel door de keuring fietsen
fase 1 of 2 maakt niet uit, ze hoeven er maar een halve dag onder te zitten.
Heeft er iemand hier een beetje verstand van BMW's??? Ik ga vanavond samen met een vriend van me kijken bij een BMW 325i coupé uit '93 met bijna 2 ton op de teller. Weet iemand waar je bij zo'n auto op moet letten?? De vraagprijs was trouwens 5650,- Beetje veel als je het mij vraagt... Daar moet toch zeker wel 1000,- vanaf kunnen??
Remon-CL10 schreef:Heeft er iemand hier een beetje verstand van BMW's??? Ik ga vanavond samen met een vriend van me kijken bij een BMW 525i coupé uit '93 met bijna 2 ton op de teller. Weet iemand waar je bij zo'n auto op moet letten?? De vraagprijs was trouwens 5650,- Beetje veel als je het mij vraagt... Daar moet toch zeker wel 1000,- vanaf kunnen??
Dit is em:
Hoop dat er iemand wat zinnigs over te vertellen heeft
enige zinnige wat ik je kan vertellen is dat het een 3serie is en geen 5..
Remon-CL10 schreef:Heeft er iemand hier een beetje verstand van BMW's??? Ik ga vanavond samen met een vriend van me kijken bij een BMW 525i coupé uit '93 met bijna 2 ton op de teller. Weet iemand waar je bij zo'n auto op moet letten?? De vraagprijs was trouwens 5650,- Beetje veel als je het mij vraagt... Daar moet toch zeker wel 1000,- vanaf kunnen??
Dit is em:
Hoop dat er iemand wat zinnigs over te vertellen heeft
enige zinnige wat ik je kan vertellen is dat het een 3serie is en geen 5..
Remon-CL10 schreef:Heeft er iemand hier een beetje verstand van BMW's??? Ik ga vanavond samen met een vriend van me kijken bij een BMW 325i coupé uit '93 met bijna 2 ton op de teller. Weet iemand waar je bij zo'n auto op moet letten?? De vraagprijs was trouwens 5650,- Beetje veel als je het mij vraagt... Daar moet toch zeker wel 1000,- vanaf kunnen??
Remon-CL10 schreef:Heeft er iemand hier een beetje verstand van BMW's??? Ik ga vanavond samen met een vriend van me kijken bij een BMW 325i coupé uit '93 met bijna 2 ton op de teller. Weet iemand waar je bij zo'n auto op moet letten?? De vraagprijs was trouwens 5650,- Beetje veel als je het mij vraagt... Daar moet toch zeker wel 1000,- vanaf kunnen??
Volgens mij was er ook iets in Nieuwegein met auto's (Renaults ofzo) afgelopen zondag!
Waar wij u niet gezien hebben
En toch ben ik echt wel geweest . Alleen niet al te lang (zeg maar een klein half uurtje... ) Was toen al zo verregend dat ik het welletjes vond. En m'n vriendinneke had toen al helemaal geen zin meer om te blijven. Volgende keer beter!
Kan iemand mij de correcte forumnaam of emailadres van Jo uit België pm-en? Ze hebben mijn tungsten gtt gekocht ongeveer 3 maanden geleden, ook al betaald, maar hij staat hier nog steeds. En de bewoners gaan klagen dus hij moet echt opgehaald worden...